LS ehk LiiklusSaag

Kuidas on, kas seisad stoppjoone taga ja ootad kannatlikult rohelist või teed kohe pöörde paremale?

Ootan stoppjooone taga, sest foor keelab (MA versioon)
17
43%
Pööran paremale, sest ristmik on reguleerimata (Sirki versioon)
16
40%
Seadust kannatab alati natuke mulle sobivas suunas painutada
7
18%
 
Hääli kokku: 40
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: LS ehk LiiklusSaag

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

joel kirjutas: 25 Veebr 2019, 17:38

Väga huvitav diskussioon igal juhul. Aga üks asi on mulle endiselt arusaamatu. Milleks on Rasmusk toodud esimeses näites stoppjoon vasakpöörde real? Kes ja millal selle taga seisma peab? Kui foor kehtib ainult jalakäijate ülekäigurada ületavatele liiklejatele, siis on vasakpöörde real stoppjoon ju nonsens, sest vasakule pöörajad ei ületa ühelgi juhul ülekäigurada.
Vabaduse pst-Kirde-Võidu tn ristmik suunaga Pärnu poole

Eks need stoppjooned selleks sinna pandi,et foori punase tulega, reguleerida kõrvalteelt väljuvat liiklust. Vasak pööret või peateed ületada on mingitel aegadel seal kõrvalteelt, ilma seda punast kasutamata, suht keeruline teha,sest autosid on üsna tihedalt.
Samas on leitud LS ka lahendus ,kuidas seda(minu meelst mõistlikku lahendust) kuidagi teisiti tõlgendada. Projekteerija ja tellija ilmselt on selle lahenduse teinud,et oleks vähem regulatsioone hõreda liikluse korral ja tihedama liiklusega saaks ka kõrvalteelt vähemalt mingi aja takka pöörde sooritada. Ilmselt saab seda ka siis teha,kui keegi sealt peateelt samal ajal oma pööret sooritab, aga kas seda eesõigust on vaja ja kas stoppjoone ületamine punasega on õige,see on siin eespool ekspertide poolt paika pandud. Minajään selle juurde,et stoppjoont punase fooritulega ületada ei tohi. Vähemalt ma pole leidnud LS-s erandit mis seda lubaks.
Olukorda võib konkreetsel näitel ka nii tõlgendada,et kui stoppjoon on enne ristmikku, aga ristmiku alas, siis see foor ei reguleeri ainult jalakäijate liiklust. Kuidas seda üheselt paika panna,et mis foor see on? Asukoht ei ole foori standartidele viidates üldse oluline ja kohati jäävad need ülekäigu rajad ka ristmiku alasse. Ristmik ei ole ainult sõidutee vaid ka kõnniteed(välimine serv kuni aiani või kõnnitee servani antud juhul) on ristmiku osa. Antud Võidu-Vabaka näites jääb ilmselt osa ülekäiguraja ohutussaarest ja ka foor ning ka stoppjooned ristmiku alasse . Kuidas siin käituda, kas siin on enam tegu pelgalt jalakäijate fooriga? Kui ei ole,siis kuidas siis selle Sirki tõlgenduse puhul käituda? Kuidas seda üldse eristada,et mis foor on mis,kui foor asub ristmiku alas?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”