VOSHOD 3M 1989, Sciev


hmm
Postitusi: 424
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 106 korda

Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev

Lugemata postitus Postitas hmm »

Siis kehvad silmad...
Samas nõks üllatas ka täiendav piltide uurimine ja sealt nähtu viitab, et ongi simmer väntvõlli siduripool teistpidi e. vedruga ketihammaka poole.

Vos3_engine.jpg

Kunagi mõned aastad tagasi olin sama probleemi ees, ning siis ikka rõhutati mulle, et vedru käib sinna poole kus on suurem rõhk.
Teisest küljest ma panen ikka vedru väntvõlli poole ja kompenseerin õli pidurdamise ühe laagrikatte jätmisega, mis on kaelustihendi poolt.
Samas kasutan TOC kelustihendti, millel kaks kummist serva vastu väntvõlli.

Simmerid/kaelustihendid (sisemõõt, välismõõt, paksus: mm)

  • väntvõllile karteri poolne 20, 47, 10 (ma paninTTO TC-20x47x10)
  • väntvõllile geneka poolne 17, 30, 7

Mina olen hankikun SKF omad Alas-kuulist ja TOC omad http://www.promehanika.lv/et



5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”