Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii, ratas dünostendi jaoks valmis. Deiv tegi nagu alati siis viimase lihvi ehk "dünovalmiduse" . Elektrisüsteem vajas korrastamist ning see vesimetanolipritse süsteem asendamist, kuid tuli välja, et pump on kauaaegsest seismisest kinnikiilund, ning ei töötagi. Ilmselt vaja viia mõne elektroonikaga tegeleva sepa kätte remonti, kuid seda tulevikus. Hetkel lähen stendi siis ilma. E85-ga seda nagunii vaja pole. P.S -Kui foorumirahvas veel ei tea, siis Deivil nüüd oma enda mootorratta remonditöökoda, seega kes tahab ühte parimat know-howd jaapani rataste poolest ning pedantset hooldust/remondi teenust siis soovitan pöörduda teil kindlasti NBR Service poole.
Aga mõnedest töödest siis:
Kütusetrass sai läbipuuritud suuremaks, pildil näha enne ja pärast. Pole nagu väga pointi suurtel pihustitel, kui trass on aind mõned mm.
Ameerikast sai kunagi aasta tagasi tellitud suured pihustid, mis pidid kaasas olevate adapteritega olema bolt-on. No tuli välja, et vaja ikka hunnik seibe ja asju leiutada, et nad perfektselt kinnipüsiks, vastasel juhul oleksid nad rõhuga sealt küll minema lennanud.
Elektroonika on kõik mahutatud sellesse ülipisikesse sabaraami. PC3 usb, multifunction hub, ignition module, orig ECU ning ka Quickshifteri moodul, igast releesid, kaitsmekarp ja juhtmeid.
Sellisena ta siis mingihetk Soome läheb
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.