Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 249
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Yamaha FZ1S '08
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas AnTyx » 04 Mär 2019, 18:00

Stinger kirjutas:
04 Mär 2019, 15:01
Siis Sul hea võrdlusmoment olemas, mis mugavusparandused võrreldes vanaga rohkem silma hakkasid?
Ergonoomika poolt on äärmiselt hea, et 2019 mudelil on näidikupaneeli kohal toru navide-telefonide-GoProde kinnitamiseks. Uus tumeda taustaga LCD-paneel tundus reaalselt parem, popp ja noortepärane - enne oli ikka väga vanakool. (Ei mäleta hetkel, kas vanal oli käigunäidik ka sees, aga uuel on ja see on hea.) Kohe tehasest on vist voolupesa peal. Esiklaas pidavat ka suurem olema.

Suurem esiratas kindlasti aitab kergmaastikul, kuigi see on pigem järelproovimise teema. Samuti pikema käiguga amordid. Üldiselt, kui too rendikas oli täiesti normaalse sõiduasendiga, aga pikal päeval oli ikka soovi püsti seista ja puhata (mida täitsa andis teha), siis uuele istusin peale ja kõik tundus täpselt õiget mõõtu (ma 180cm ja mittekõhn).

Rendikaga sõites üldiselt oli võimu täiesti piisavalt - kiirteedel ei käinud (seal Uus-Meremaa lõunasaarel neid ei olegi), tavalistel teedel kolme kohvriga sõites sai matkaautodest ja bussidest kiiresti mööda küll. Ainus mõte, mis jäi pähe, oli võrdlusmoment NC750ga, millel on lihtsalt palju momenti madalatel pööretel; kui nüüd CB500X-l oleks sama tõuge, oleks täiesti super. Ja kuna Honda ei saa hobujõudu lisada A2 reeglite tõttu, siis see, et mootorile olevat väänet juurde pandud, on ka paljutõotav.

Kuna ma hetkel veel Mongooliasse ei kipu, ja võrdlen sellega, kui kaugele saab tegelikult metsateel ka täiesti tavaline asfalditsikkel, kui aeglaselt ja ettevaatlikult minna, siis tegelikult tundub uus CB500X selline ideaalne tasakaal: saab sõita kuni enesekindlus tõuseb nii kaugele, et tehasevariant enam ei rahulda, ja edasi siis RR vidinad peale.

(Tuleb meelde üks YT video, kus RR omanik näitas, et tal on paremast jopetaskust võtta visiitkaart, ja vasakust jopetaskust sama mõõtu plastikust luup. Jagab mõlemaid korraga inimestele, kes talle kurdavad, et seiklusratas peaks ikka suur ja võimas olema. "Siin sulle kaart et ühendust võtta, ja luup, et kodus oma mikropeenis üles leida." :ner: )


EDIT: Seda videot ma olen juba jaganud, aga lisan siia ka. Täiesti tehasest esimese põlvkonna CB500X Christchurchi lähedal ümber vulkaani sõites. Siin on näha, et vanakooli roheline paneel peegeldab väga kõvasti - uus, millel taustvalgustus kogu aeg sees, peaks palju parem olema.



SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”