K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Moderaator: Moded
K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Otsin K60 Scout tagarehvile alternatiivi, millel poleks rehvi keskel seda katkematut riba. Oluline on hea pidamine märjal asfaldil ja kruusa-metsateede võimekus. 50/50 kuni 75/25 asfalt/muu. Ees juba on "kalasabakärn".
15/70/17 TDM850
Palun soovitusi.
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Mitas E07+ on uuem versioon E07-st. Hiljuti välja tulnud rehv, kuid siiamaani loetud reviewed on kiitvad olnud. Ise aga proovinud pole.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 304
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Tere! Ma panen kohe 690 SMC-le selle E-07plus rehvi alla. Mulle sai ka määravaks, et poleks keskel katkematut riba aga samas ei oleks väga kärn. Postitatud pildi peal on kollase triibuga, ehk Dakar versioon. Sellel on rohkem kihte ja tugevamad küljed aga monteerimine pidi tõeline peavalu olema (eriti tee peal) ja arvatavasti on hulga raskem ka, seega võtsin ilma kollase triibuta ehk tavaversiooni samast rehvist. Annan teada kui ära katsetan.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Karoo 3 - täitsa võrreldav pidamine Tourance’ga märjal. Kestab küll ilmselt K60-st vähem.
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Märjal Anakee Wild, kestab vähe, aga pidamine on kindlasti parem kui Mitasel või K60.
Mitase tavaversiooni proovisin, meeldis, aga anakee parem. Samas mitas mõistlikum, kui pikad vahemaad. Karoo 3... pidamine kehvem kui Anakeel, hind sama. Karoo 3ga veel seda, et märjal murul ja soontes ta otsib teed koguaeg ja külgpidamist sisuliset pole. Sõitsin 2017 sügisel TETi sellega ja enam Karoo 3 alla ei pane...
Sel suvel läheb ette Anakee Wild ja taha Mitas E07+ Dakar
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
ei ole mina veel universaalsemat rehvi, kui K60 näinud. pidamine versus kulumine. ootan huviga. see e07 ilma plussita küll kriitikat ei kannata. väga libe oli märja asfaldiga
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Mul on ka eelmise hooaja algusest Anakee Wild all olnud ja pidamine on tõesti väga-väga hea. Isegi praeguse külma ja märjaga. Vastupidamine aga suht kehva. Mis on ka arusaadav. Mina valisingi selle rehvi, kuna matkan vähe, aga hea pidamine on minu jaoks kõige olulisem.
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 205
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Vana e07-t peale ühte korda enam tagasi ei ole ostnud just pidamise pärast märjal asfaldil. Olen viimasel kolmel rattal Heidenau k60t kasutanud ja väga rahul. Vaatasin seda keskmist triipu just kui positiivset asjaolu asfaldisõidul rehvi kulumise seisukohast. Siin mitmed maininud et pidevat joont ei tohiks keskel olla, aga miks?
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Ise jäin karoo 3 väga rahule...
Ainus miinus läbi sõit...umbes 3000km
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Eks see ikka sellepärast, et vihmaga ka pidamist oleks.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Asfaldilt maas märjal savisel-mudasel pinnasel pakib muster muda täis ja siis on sama nadi pidamisega, kui suvaline tänavarehv.
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Mär 2009, 21:27
- Tsikkel: 200EXC, R1200GS
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Ise panin eelmine suvi selle E07+ alla. Enne seda päris mitu "tavalist" E07 läbi sõitnud. Peale Rumeenia trippi on veel mustrit korralikult alles. Kuusal, metsas ja mägedes on mõnus sõita aga uuel märjal asfaldil ikka libe. Odav ja suhteliselt universaalne rehv.
Rattaks 1200GS.
-
- Postitusi: 750
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Ma olen sõitnud mitmeid nii K60 kui ka e07 ja ühe e07+ ka lõpuni. Pole ühegagi taguots driftima läinud, vihmaga ma sõidan muidugi rahulikumalt ka. Seega mu valik on hinna ja vastupidsvuse suhtes e07+.
Kas kõik, kes ütlevad siin et vihmaga libe on e07, on saanud kuskil kukkumise osaks või tagumise otsa alt ära? Või netist lugenud ja uskuma jäänud?
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
- Tsikkel: xt660x
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
E07 ainuke hea asi on tema kulumine. See raibe lihtsalt ei kulunud ära. Tänu kõvale segule on ta väga libe. Tuleb kohe mitu juhtumit meelde kus asfaldil masina peaaegu pikali oleks pannud. Kruusal pole ka pidamist. Ratta peab ikka väga külje peale kallutama, et nagad pidama hakkaksid.
K60 on märksa pehmema seguga ja kõva pinnase peal on pidamine päris OK. Pehme pinnase peal sama libe kui E07. Keskmine triip rikub mõnu ära. K60 on ka külje klotsid kuidagi väiksema vahega ja tõmbab muda suhteliselt kiirelt täis. Olen ka mediteerinud teemal, et lõikaks K60 kesktriibule vahesi juurde, kuid pole selleni veel jõudnud.
Aga miks mitte võtta TKC80 või kui rohkem kõva pinnase peal sõidad, siis TKC70.Või isegi pirelli scorpion rally str.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
karoo 2 oli jah selline, karoo 3-ga saab ka rohkem - tegime euroopa tripi 5000+ km ja mõlemal rattal (twin ja gessu) oli koju jõudes veel tublisti mustrit järgi.
Ise plaanin Tourance lõpuni kulumisel seda proovida - https://www.metzeler.com/en-ww/products ... roo-street
See Avon on ka huvitav - https://www.avontyres.com/de-de/reifen- ... motorcycle - aga need mõlemad pigem 70/30 kui 50/50
Võta pehme seguga rehv - saad ühel hooajal mitut eri tagarehvi proovida
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Kui rehv ise on väga hea ja see keskmine joon segab,siis selle saab ju ka lahti lõigata. Pidamine asfaldil sellega mingil määral väheneb,aga maastikul siis vastavalt suureneb. Seda saab rehvi lõikajaga ju teha või lasta teha. Ma kavatsen kevadel oma rattal ka natuke rehve lõikamisega tuunida.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Kui teemaalgataja ikka tõsimeeli 50:50 eeldab, siis K60 alternetiiviks on Michelin Anakee Wild ja kuna see ikkagi nii heaks müügiartikliks osutus, siis Bridgestone tuli sel aastal järgi ning AX41 võiks ka olla alternatiiv. Tõsiküll, neid Bridzukaid saab alles alates mai keskpaigast meitemaal kätte. Mõlema viimatimainitu miinuseks on nigel läbisõidunumber, seetõttu ka Heidenau tehas selle mustri keskosa suurematel mõõtudel kokku tõmmata otsustas.
Peab lihtsalt valima, kas fun või adventure. Kuldne kesktee on Mitase E07, mida võiks nimetada "fun adventure" ehk märjaga pidamises ei saa kunagi kindel olla aga reisi venitad nendega alati lõpuni
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Ma ei sõida küll igal hooajal palju (mingi 10-20K), aga minu tagasihoidlik arvamus on järgmine:
Mitas E07 on selline odavama otsa rehv, mis oma tugevale segule sobib väga hästi kuivadesse ja vajadusel ka raskematesse maastikutingimustesse. Märjaga väga libe. Eestisse minu hinnangul oma halva märja ilma omaduste tõttu üldse ei sobi.
TKC-70. Totaalne pettumus. Ilgelt haibiti üles, kuid üks väga hea ja universaalne rehv. Tegelikkus oli teine. Esirehv oli täielik katastroof. Ujus, kehva pidamine, ebastabiilne, ebamäärane. Tagarehv kestis küll hästi (17K), aga ikkagi pigem kehvapoolne.
K-60 Scout - väga hea rehv. Sõitsin just ühe jooksu läbi ja plaanin uuele rattale uuesti sama valiku teha. Meeldib väga universaalsus (50/50). samas tagaregvu täidetud keskosa on on hea pikematel matkasõitudel. Küljel olev muster tagab normaalse pidamise nii kruusal kui ka mõnevõrra raskemal maastikul. Mammutiga olen muda ja metsa lammutanud küll veitsa. Ainukene väga harjumatu asi K60-ne puhul oli see, et ratas läheb selle rehviga kuidagi väga lihtsalt kaldesse. Justkui nagu vajuks alt ära ja alguses tundub väga ebameeldiv ja kummaline. Kui aga ära harjuda, siis on igati ok.
Ülejäänud rehvikogemused on tänavarehvide valdkonas. Ennast on senini kõige paremini õigustanud Michelin PilotRoad5. Väga hea vihmapidavusega.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Seda vajumistunnet tuleb rohkem kuludes, ratas läheb kandiliseks ja siis ta hüppab ühelt klotsilt teisele liiga järsult. Vähemalt mul on selline mulje jäänud.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Mul oli kohe olemas. Põhjus ilmselgelt ka selles, et küljel olev muster on "suur" ja robustne. Samas kui algus oli hirmutav, siis reaalsus oli see, et ratas ei läinud ikkagi alt ära ja rehv hoidis kenasti.
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
"ratas läheb selle rehviga kuidagi väga lihtsalt kaldesse" eks see tulene ilmselt rehvi profiilist (kujust) ning palju sõltub ka sees olevast rõhust. lisaks veel velje laius mõjutab, siis seda, et ühe ratta võib täpselt sama rehv tunduda hoopis ühtmoodi ja teise all teistmoodi
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Mul on taga Anakee 2 ja ees Dunlop Arrowmax millele on lisa klotse külgedele lõigatud,sest 18" esirehvi ei tehta.Kruus-asfalt on küll mõlemad väga head sõita. Muda pole proovinud ega pole plaanis ka,kuid ilmselt saaks metsas sõita vabalt. Anakee 2 on tegelikult maanteel nagu iga teine asfaldi touring rehv ja minnes kruusale oleks nagu ka sinna loodud. Polegi siiani oma esirattale õiget rehvi leidnud. TT rehve on,aga ei viitsi sellega tegeleda,tahaks TL, aga neid peaaegu pole. Kui kellegi rattale Anakee 2 mõõdud tervele jooksule sobivad,siis julgen soovitada. Minu meelest on see igati 50/50 rehv, aga isegi +- 20 üks kõik kummale poolele, on ilmselt ka igati OK.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Nõustun Neemega, eelmisel hooajal sõitis tagumine Anakee Wild Twini all 6000km ja pidamisega jäin rahule igas olukorras. Esimene Wild on aga porisse liiga libe, selle asemele sai Mitas C17 pandud. Pikemale matkale ja 50/50 oludesse on aga esimene Wild 5+. Kesk-Aasia tripil kestis 17000km ja ei kulunud isegi hambasse nagu enamus nupulisi esirehve, samas oli pidamine kindel kõigis oludes kuhu sattusime.
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Minuarust on E07 vastupidavus täiesti jabura tasemeni aetud, kärutasin nendega 20+k maha, siis viskas siibrisse ja tõstsin garaažinurka ära. Tagumine on umbes poolepeal ja esimese eest võiks ilmselt isegi paari kümbi jagu raha küsida Ehk noh, kui on tõesti ilgelt vaja see pallitiir ühe komplektiga ära teha, siis võib ju kaaluda, aga tsiviilsõidukile on see korralik overkill, mis tuleb selgelt igapäevase sõidumugavuse arvelt. Hästi ei kujuta ette, miks see "Dakar" veel olemas on, kas nad reaalselt mõtlevad, et keegi maksab selle 20 tuhande eurose osavõtutasu kalanäoga ära ja siis hakkab seal kõrbes plastmassist tehtud poolasfaldirehviga jaurama?
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Kõik vastused on väga asjalikud, olite suureks abiks. Aitäh!
Finaali said Anakee Wild ja E07plus. Valisin E07+ uudishimu, suurema klotsi ja hinna pärast.
Peale seda tahan (minu jaoks selle teema võitjat) Anakee Wildi proovida, kuid ilmselt juba teise tsikli all.
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
- Tsikkel: TDM850 '92
- Asukoht: Vembutembumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Sügisel sai Scorpion Rally str jooks alla. Liiga palju kogemusi pole jõudnud kuhjuda, aga sõidutunne oli kindel vihmaga Tallinna ringtee 110 alal möödasõite tehes kui ka kruusal. Mudas võttis vibama. Aga mudasse ma ei sihi niikuinii, niiet väga rahul.
Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
TDM-le panid need alla? Ette siis 120/70R18?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
- Tsikkel: TDM850 '92
- Asukoht: Vembutembumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil
Jah. Kaldesse läheb kergemini kui õige mõõduga, sellega harjus ruttu. Ja Neeme ütles et neil oli kitsama velje tõttu seda raskem ja aeganõudvam vahetada.
Aga muidu saab sõidetud küll, häda pole midagi. Eelmine esirehv oli originaalist hoopis kitsam Pirelli SCORPION MT90 100/90-18
Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.