Bike algajale

Kasutaja avatar

mrx
Postitusi: 32
Liitunud: 28 Juul 2014, 14:00
Tsikkel: Forty-Eight
Asukoht: tln
Tänatud: 1 kord

Re: Bike algajale

Lugemata postitus Postitas mrx »

Ma pakuks veel ühe teistsuguse variandi välja: SV650S. Nüüd oleneb natuke sinu "bike" definitsioonist, kas see mahub siia listi või mitte. S versioon on vähemalt poolkondlis, tõstetud jalaasendiga, clip-on lenks. Kallutab sama sügavale kui eelpool mainitud ja maha neist ka ei jää.

Erinevus eelnevatest on V2 mootor. See jällegi oleneb su isiklikust eelistusest. V2 on vaiendamatult toredam linnakiirustel, R4 hakkab tõeliselt tööle ülemises otsas. SV V2 kiirendab väga konkurentsivõimeliselt kasvõi Ninjaga kuskile 100km/h kanti. Veel täitsa okei on sõita 120km/h. Sealt üles hakkab 180+ cm pikkuse juures juba nats imelikuks minema, sest end korralikult paagile lastes on küünarnukid sisuliselt vastu põlvi.

3000 raha eest saab 2003-2006 (K3-K6) mudeli. Sisuliselt sama ratas, minimaalsed kosmeetilised muudatused toimusid neil aastatel. Väidetav eelis K1/K2 ees on sissepritse. Downside +10kg täismassi. Karpade üle juurdlesin ja muretsesin ka ise, kui esimest ratast ostma hakkasin. Mul kas vedas või on karpade probleemid veits ülepaisutatud. Aastaringse sooja garaaži olemasolu võis ka rolli mängida. Pigem on vanemate plastikute põhihäda kõikvõimalikud väsima hakkavad kinnitused ja korduvalt lahti-kokku-lahti lapitud juhtmed.

Ma ei kardaks ka esimese generatsiooni rattaid. Pigem ehk isegi kasutaks ülejäänud raha korraliku isendi suurepärasesse korda viimiseks.

SV saab ka väga edukalt päris rajapilliks ehitada. Esimese asjana tuleks amordid upgreidida, originaalid on veits ja pehmed võrreldes gixxeri või cbr'iga. Kui head bike'i häält tahad siis ka pütt uueks. Originaal liiga vaikne, et linnas sind kõik autojuhid tulemas kuuleks.

Asi mille üle väga ei maksa pead vaevata on see kW number passis. 85kg 52kw juures juba aastaid ja veel pole tundnud, et kuskil midagi väheks jääks. Uue ratta tulekuga läks see number isegi väiksemaks :mrgreen: Seljakotiks küll suurt naist omale lubada ei saa, aga ega alustuseks ei soovita ka kedagi sinna taha upitada.

Mine proovi võimalikult paljudega sõita alustuseks. See tunnetus, mis sulle on õige tuleb eelkõige sealt.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”