V2, R2 ja L2 matkarattal.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 228
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
V2, R2 ja L2 matkarattal.
Otsisin foorumist miskit arutelu nende erinevate 2 pütaste mootorite eelistest matkaenduuokal, a ei leidnud. nt valikus Honda Transalp, Suzuki V-Strom, Jamaha TDM või Tenere ja Ducati Multistrada. Ja miks mitte bokser. Hariv loeng ei teeks paha.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Ma pakun välja,et ühelgi neist pole teise ees mingit eelist. Nad on lihtsalt erinevad oma heade ja vähem heade omadustega,kuid kõik nad on sõidetavad. Sinu mainitud rattad ise on oma olemuselt ilmselt rohkem erinevad,kui need mootorivalemid. Erinev kaal,erinev isteasend,erinev valik rehve(kõigile pole kõike saada), väga erinev võimsus ja veel ilmselt palju asju,mis kohe meelde ei tule.Honda ja Suzuki V2 ei ole oma kasutus omadustelt Yamaha 270kraadise vändaga R2-st oluliselt erinev. Vahe tuleb pigem sisse võimuses ,mis näiteks TA-l on väiksem,kui teistel,kuid millega sõidetakse vägagi hästi isegi ülipikke reise, ülirasketel teedel.
E: Esimesest lausest jäi sõna puudu. Pidasin silmas ,et ühelgi mootori valemil,pole teiste ees mingit olulist eelist.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 329 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Transalpil xl600v ja xl650v on madal surveaste, mis tähendab, et kütuse osas vähem pirtsakam. Kuigi tegelikult on ka teisigi vanu rattaid madala surveastmega.
Xl700v transalp on aga kõrgema surveastmega näiteks.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
[mention]joha123[/mention] sul on loetelus puudu Kawasaki Versys. Läheb üsna samasse auku TDM-iga.
Kõik need sinu toodud rattad on ka natuke erineva suunistusega.
Honda Transalp: tunneb enda hästi ka pinnas- ja kruusateedel, eeldusel, et õiged rehvid all on.
Suzuki V-Strom: jaksab vedada ka suurt koormata, tunneb enda asfaldidl suurepäraselt, madala kütusekuluga, igav sõita, tundub suur ja kolakas võrreldes transalpiga. Mõlemil on 19" esitrattad, Transalpil kodarvelg, Vstromil valuvelg.
Yamaha TDM: 100% asfladiratas, millel näpuotsaga adventure stilistikat lisatud, sama käib ka Kawasali Versyse kohta. Kui mina endale eelmist (või üleeelmist) ratast otsisin siis olid valikus VStrom, TDM ja Versys. Viimane jäi peale oma selge universaalsusega sobides enam-vähem igale poole ühtmoodi.
-
Teema algataja - Postitusi: 228
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Macintosh kirjutas: ↑02 Apr 2019, 08:06@joha123 sul on loetelus puudu Kawasaki Versys. Läheb üsna samasse auku TDM-iga.
Kõik need sinu toodud rattad on ka natuke erineva suunistusega.Honda Transalp: tunneb enda hästi ka pinnas- ja kruusateedel, eeldusel, et õiged rehvid all on.
Suzuki V-Strom: jaksab vedada ka suurt koormata, tunneb enda asfaldidl suurepäraselt, madala kütusekuluga, igav sõita, tundub suur ja kolakas võrreldes transalpiga. Mõlemil on 19" esitrattad, Transalpil kodarvelg, Vstromil valuvelg.
Yamaha TDM: 100% asfladiratas, millel näpuotsaga adventure stilistikat lisatud, sama käib ka Kawasali Versyse kohta. Kui mina endale eelmist (või üleeelmist) ratast otsisin siis olid valikus VStrom, TDM ja Versys. Viimane jäi peale oma selge universaalsusega sobides enam-vähem igale poole ühtmoodi.
ja nüüd siis hoopis Tiger?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Mis aastakäigu ratastest jutt käib üldse? See võib nii mõndagi muuta. Kui vanematest jutt, siis saan sõna sekka öelda transalpi ja bmw gs1100 kohta:
Transalp xl600v: Head-tugev offroadis võrrelduna teistega, suhteliselt hea vastupidavus, mõistlikud pidamiskulud. Vead-väga kehvast materjalist plastikud, paned külje maha, on pilpameri taga, torud/raamid veidi aitavad, kuid võssis külili vajudes kipuvad viimased "sukelduma" ja ikka on pilpameri, karpade lutid surevad ja väsivad suht kiirelt, b-kat asjad on alla igasugu arvestust, orikad jube kallid. Laadimise hälbed ning cdi'de suremine on ka kehvad asjad, mida kaugel kogeda. Veidi pehme ja lödi juhitavus ning lahjad pidurid, annab tunda eriti koormatuna asfaldil kulgedes, suuruselt 2 kesi pikka otsa ei jaksa ta ei minna, ega paku mitte mingit mugavust ega mahutavust, üksi ei ole muret.
R1100gs: Head: Üldine juhitavus, väga kergelt manööverdatav ratas, juhitavus üldiselt 5+ nii üksi kui kahekesi. Vanakooli algeline pritse toimib suhtkoht laitmatult, kui sünkroniseerija pädev on. Mootor suht asjalik terves pööretevahemikus, ei sure madalal ja ei lähe hulluks peenestades, selline õrnalt diisellik maik on juures asjal. Suure ja raske asja kohta on väga mõistlik kütusekulu, antud ratas oli mul kokkuvõttes ökonoomsem, kui eelpoolmainitud transalp, lisaks on paagiga sõiduulatus väga hea. Kuna genekas on autu pealt rihmaga, siis tüüpilised mootorratta elektrimured ei kummita, lisa pingereguleerijat ei ole vaja kaasa võtta ja elektrit jagub tal võrreldes mõnede teistega suhtkoht topelt. Ei pea koonerdama elektritarbijate osas. Hoodluse kohapealt on ta paljudega võrreldes tegelikult lihtne, tal on omad kiiksud, kuid infot ja juppe leidub suhtkoht kerge vaevaga. Lisavarustuse list on eakaaslastega muljetavaldav ja enamus asjadest ka kenasti kasutatav/vajalik. (käesoojendused, abs,"trussikusoenduse pistik, kütuse ja käigunäidik jne).
Vead: Vedrustus ei kannata karmi offroadi ära, ilma amortide vahetuse ja kasti ning "raami" ühenduskohtade tugevdusteta ei ole karmidesse kohtadessse hullu panema asja, lõhud ära, mul igatahes lagunes, ränduritel 2 kesi ka suht tihe teema kusagil väga keerulistes kohtades. Karmis võsas kohapeal annab suur tühikaal tunda. Võrrelduna transalpi ning ktm 950adv'ga on tagavedrustuse geomeetria pigem selline, et oskab suuri auke kaevata, mitte ennast edasi kaevata mudas ja paksus liivas, 19" esiratas on ka miinuseks offroadis.
Kokkuvõttes need rattad on omavahel sama sarnased nagu siga ja kägu, kui sõidad pigem asfalti ja ok seisus kruusa, siis bmw teeb alpile igast asendist ja kõrge kaarega pähe. Offroadis on kaalukauss totaalselt risti, sinna bmw lihtsalt ei kõlba. Viimane on ka põhjus, miks kolisin bmw'lt hoopis ktm 950 adv peale. Viimane on oma omadustelt pigem selline transalpi hullupaberitega kasuvend, kes oskab pidurdada igal teekattel, kiirendada igal teekattel, kaal on nende kahe keskel, vedrustus sööb kõike ja miinuseks on hooldamise keerukus, üldine kapriissus ning eelmainitutest kehvem vastupidavus ning suuremad pidamiskulud üldiselt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Teema oli tegelikult ,et milline mootori valem oleks matkarattale sobilikum. Ja mis vahe neil mootori valemitel on?
Rattaid on muidugi määratu hulk ja kõik nad ongi erinevad ning ka need mootori valemid on erinevad,kuid mitte sel määral,et neil matkaratta juures mingi oluline vahe oleks.Lisaks on tänapäeval ju veel ka R3. Mac-i Tiger ntks.
Minu arvamus on ,et kui leiad omale sobiliku ratta,siis see mis mootor seal on, ei oma enam nii suurt tähendust.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Minu jutt peaks ka mootoritest nagu nii mõndagi ütlema?
Lihtsustatult boxerid on ühtlase rahumeelse loomuga jõulised mütad, mitte kihutamis karakteriga, R2 on selline keskmine ning V2 variandid on madalas otsas rahutud, käivad rohkem pöörde pealt ehk siis sobivad temperamentsemale sõidustiilile paremini. R3 pole proovinud.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
R3 on nagu käristaks siidi, jõud on olemas kohe alumises otsas, juurde keerates on lisanduv jõud äärmielt ühtlane ja toimib nii kuni piirajani välja. Kõik on ülimalat lineaarne. Hästi madal vibratsioon kõikidel pööretel. Sobib kõigeks, ka kihutamiseks.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
- Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Kui nüüd väga täpne olla, siis XL600V ja XL650V on 21" ja XL700V on 19"
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
"R2 on selline keskmine ning V2 variandid on madalas otsas rahutud, käivad rohkem pöörde pealt ehk siis sobivad temperamentsemale sõidustiilile paremini"
vale jutt! ja üldse, V2 mootoreid on erineva "nurgaga" seega ma ei tea kuidas neid kõiki üldse ühte patta annab panna. mõni neist on väga sarnane tüüpilisele r2'le. aga ma pole veel sõitnud ühegi v2'ga mis oleks madalas otsas rahutu ja oleks pöördepill. see on ju igatpidi loogikavastane.
r2 on odav toota (seega on tavaliselt odavamate rataste vahel), reageerib suht hästi gaasile ja vibreerib ka päris mõnusalt. momenti suurt ei ole. v2 vibreerib vähem ja on rohkem momenti, optimaalsed pöörded ka natuke madalamad. ja boxer twinil on kõige rohkem momenti, vibrab vabsee vähe, optimaalsed pöörded veel madalamad kui v2'l. twinidest kõige vähem "pöördepill". valik on s**t, aga valik on sinu!
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Proovi mõnda Aprilia SXV/RXV-d, Aprilia RSV(R) mootoreid, siis ehk avardub ka Teie maailmavaade.
Väga palju rahutust on seotud ilmselt seguga seotud muredest, kui ikka 3500-4000rpm on segu lahja ja "tühi auk" on minekus, siis ongi ju sõit rahutu, ühtlasel gaasil kakub edasi-tagasi. Power Commander teeb sellel kohal imesid ja aitab väga palju. Niikuinii pole ühelgi järelturu masinal enam originaalsummutit, mis ilmselt on ka üheks kurjajuureks open-loop kütusemappide puhul.
Mina ei oska enda rattaga rahulikult sõita, viga on rattas
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
tänan soovitamast, mul on aprilia täitsa garaazis olnud ja proovinud olen neid ikka päris mitmeid.
võibolla inimesed defineerivad siis sõna "rahutu" enda jaoks kuidagi erinevalt...minu jaoks pole ükski v2 mootor rahutu olnud, pigem vastupidi...üks lineaarsemaid mootoreid. kui katkumisest räägib siis tõesti väga madalatel pööretel (ehk mitte sellistel pööretel, millega keegi ringi sõidaks). näiteks see aprilia oli jerky kuni umbes nii 2.5k. aga noh, ega seegi polnud mitte niivõrd mootori tüübi eripära, vaid pigem ikka seotud sellega, mille kohta sa isegi ütled, et power commander teeb imesid.
kui rääkida mootorrattaga sõitmisest siis olgu see mootor v2 või r4, ühtlase või kasvõi enamvähem ühtlase sõidu pöörded on mootorrattal siiski alates no absoluutselt minimaalselt ehk 3.5k ja üles. isegi linnavahel uimerdades ja tiksudes ei pea ju ka tingimata 6ndaga sõitma, huvitav milleks need käigud seal kastis siis on.
olen saanud kõigi vee-kahtedega rahulikult sõidetud, isegi selle tonnise apriliaga. millega mina ei suuda rahulikult sõita on teatud 600, 750 ja 1000sed suzukid. kuid ega ka nendega pole asi selles, et mootor ei töötaks ühtlaselt...sellistega on lihtsalt seismise tunne rahulikult sõites
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
RSVR stock ülekandega on 3500 rpm@100 kmh@ 6 käik, saab sõita küll, kuid nutma ajab
Mõni aeg tagasi sõitsin Buelliga ringi, millel oli vabam väljalase. Ka see ei käinud oma stock kütusekaardiga väga hästi, tühikäiku hoidis kehvasti ning teatud pööretel olid augud sees. Õnneks on Buellide puhul keegi eepromi läbi närinud ja 30€ liidesega on võimalik kõike seadistada. Kahju, et tehase eepromi seadistamine pole tootjate seas populaarne.
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
huvitav, mul oli ikkagi natuke körgem pööre @100, natuke alla 4k. hästi ei usu, et ülekanne oli non-stock kui otseselt hambaid ei lugenud...võibolla siis RSV'l on natuke aeglasem ülekanne kui R'l. sul on võibolla lihtsalt hästi kõrge profiiliga rinkarehv taga kui kunagi kõrvutasin rsv all olnud originaali ja üht sama laiusega rinkaslikki siis kõrguse erinevus oli 5cm, see on arvestatav erinevus ka ümbermõõdus..
anyway, maanteel sõit mind nutma ei ajanud (kuigi jah, kuskil alates 120 oli nagu mõistlikum), linnas sõit aga oli küll selline poolenisti pain, eriti kui oled harjunud sv650'ga ja selle käigukastiga ning väga sujuva linnasuutlikkusega isegi täiesti le git kiiruse juures.
kui ise sõna otseses mõttes matkaratast valiks siis ilmselt teeks korralikku proovisõitu ja otsustaks mitte mootori tüübi põhjal vaid lihtsalt sõidaks igas kiirusvahemikus piisavalt pikka aega, et saada aru kui suur või väike on vibratsioon näiteks kiiruse 70 juures, siis 90-110 ja kuskil 130. samuti, et kui mugav või ebamugav nende kiirustega ratta seljas istuda, kuidas tuul rapsib ja vast pööraks suurt tähelepanu ka müratasemele. lihtsalt natuke funida ja sõita sadu, tuhandeid mingi rattaga...need on ikka 2 täiesti erinevat asja. ilmselgelt võib matkata nii v2, r2 või l2'ga ja puhtalt ainult mootoritüüp siin mingeid otseseid piiranguid ju ei sea
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
will111 kirjutas:r2 on odav toota (seega on tavaliselt odavamate rataste vahel), reageerib suht hästi gaasile ja vibreerib ka päris mõnusalt. momenti suurt ei ole.
Ah, ää seleta. XTZ750 ja TDM850 on väga mõnusa minekuga, kusagil 2000 pöörde kandis on juba väändekõver üleval ja jookseb ühtlaselt 8000-ni ehk piirajani välja. Ning vibra üle ma ka üldse ei kurda. Need mis karjuvad, värisevad ja edasi ei lähe, on 80-ndate nelja-viiesajased võrrimootorid.
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
väändekõver üleval, et siis näiteks vähemalt 80% max väändest 2k juures? hästi ei usu, näitad ehk graafikuid?
konkreetse mootori vibra oleneb muidugi sellest ka, mismoodi konkreetne mootor on valmis ehitatud ja kui hästi või halvasti õnnestunud disainiga tegu on. seda vibra ju neutraliseeritakse enamasti mootori siseselt teatud meetoditega. ega ma ei arvagi, et keskmisel r2'l oleks väljakannatamatu vibra reaalses elus. eelnev jutt oli rohkem üleüldine. ise kasutatud r2 vs. v2 rataste puhul siiski vibreeris r2 kawa küll reaalselt rohkem kui v2 ratas. aga mitte nii, et see tavalist igapäevast sõitmist oleks seganud.
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Ise dünos ei ole käinud, oma prsetunne ütleb. Üks mees siin on SuperTeneret dünotanud, kae järgi: http://www.mcha.nl/tag/xtz750/
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
kaesin..paistis, et alates 3.5k tekib arvestatav vääne, kust ülespoole on ühtlane, lineaarne tõus veel kuni max väändeni (~ +15%). 2k peal on ikka suhtkoht nothing seda teist ameerika mägedega üles alla käivat joont ei saa väga tõsiselt võtta...ei tea mis imelik katsetus see seal on.
aga noh, selge see, et miski 850 kuubikune mootor mootorratta peal on suuteline vedama isegi juba 2k pöörde juures. sellisel on ju lihtsalt niipalju kubatuuri, et see vääne ei saa seal kuidagi olemata olla. meenub enda kunagine V8 4L mootoriga 5ne buumer. sellega sai ka linnavahel täiesti vabalt sõita tuhande pöördega ja vähemaga. jala võis gaasipedaalilt ära võtta, minumeelest tiksus siis kuskil 50ga edasi. ning korra gaasi puudutades kiirendas nende pöörete juurest isegi viimase käiguga see ei tähenda, et asjal oluliselt rohkem väänet ei oleks 2 ja rohkem korda kõrgemate pöörete juures.
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Lihtsalt keda huvitab, siis mu LC8 V2 dyno. Sai tehtud kunagi ja hea näidata
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Originaal väljalase, kuna piiras oluliselt gaaside liikumist. Muidugi karpa mootor ja seadistamine võttis omajagu aega Ümber arvutatuna siis ca 6kw mootorist juurde.
Aga eesmärk oli just sujuvamaks asi saada.
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
Tahaks ka oma vana twinniga sõita 2000rpm nii et mootor mõnusasti veab. Kui ma 2k rpm juures nt 4. käiguga gaasi keeran, teeb ratas rõvedat vibratsiooni ja lõk lõk lõk hääle saatel kerib kusagile 2500-2800 kanti, kust siis normaalselt vedama hakkab. Mis tegema peaks?
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
2 pütased toimivad süüte järjekorra mõttes erinevalt: Need masinad, millel on töötaktid silindrites kordamööda, on sujuvad ja vägagi vibravabad. Masinad, milledel töötaktid on töö-töö,tühi-tühi loksutavadki madalal pöördel, kui mitte suisa ei rapi. Cx500 ja xl600v hondad näiteks on mõlemad v2, üks on siidise ja rahuliku käiguga, kannatab ka 1000rpm ringi kruisida, miskit ei juhtu, siis transalp loksutab su surnukis alla ca 3000 pöörde. Kolvikäigult on masinad suhteliselt sarnased ja max pöörded samuti sarnased, max väände ala erineb väga vähe. Twinil ja alpil seda madalat loksumist seega täitsa ära ei hakkagi saama. Karpad väga kenasti sünkrosse ning segudega kõvasti mängimist, siis saab asja talutavaks, kuid boxeri siidist madalat käiku sa sealt välja ei võlu.
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.
sinilind123 kirjutas: ↑09 Mai 2019, 13:18Tahaks ka oma vana twinniga sõita 2000rpm nii et mootor mõnusasti veab. Kui ma 2k rpm juures nt 4. käiguga gaasi keeran, teeb ratas rõvedat vibratsiooni ja lõk lõk lõk hääle saatel kerib kusagile 2500-2800 kanti, kust siis normaalselt vedama hakkab. Mis tegema peaks?
Harjutama oma sidurinäppu
Dusterx kirjutas: ↑06 Apr 2019, 10:11Kokkuvõttes need rattad on omavahel sama sarnased nagu siga ja kägu, kui sõidad pigem asfalti ja ok seisus kruusa, siis bmw teeb alpile igast asendist ja kõrge kaarega pähe. Offroadis on kaalukauss totaalselt risti, sinna bmw lihtsalt ei kõlba. Viimane on ka põhjus, miks kolisin bmw'lt hoopis ktm 950 adv peale. Viimane on oma omadustelt pigem selline transalpi hullupaberitega kasuvend, kes oskab pidurdada igal teekattel, kiirendada igal teekattel, kaal on nende kahe keskel, vedrustus sööb kõike ja miinuseks on hooldamise keerukus, üldine kapriissus ning eelmainitutest kehvem vastupidavus ning suuremad pidamiskulud üldiselt.
Hullupaberitega kasuvend. Krt see tõmbas kohe pisara silma naerust
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.