KTM LC4 // keihin

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
rockit1
Postitusi: 41
Liitunud: 14 Aug 2015, 19:57
Tänatud: 1 kord

KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas rockit1 » 12 Sept 2015, 21:19

Kas on suur vahe kui panna kiirenduspumbaga Keihin, dellorto asemele? Äkki keegi oskab sellest Keihin karpast täpsemalt rääkida, mida mis ette kujutab endast?


Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas mella » 13 Sept 2015, 22:42

On oluline vahe.
Paraneb reaktsioon gaasile ja jõud madalal pöördel.
Lisaks paraneb käivitus.

Kas lõppvõimsusele mõjub, ei tea.
Kasutaja avatar

3d_taavi
Postitusi: 40
Liitunud: 27 Apr 2016, 15:55
Tsikkel: KTM 625 SXC
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas 3d_taavi » 14 Apr 2019, 10:31

Mul 2 masinat millel mõlemad, fcr41 on märgatavalt parem.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7047
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 181 korda
Kontakt:

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas mx77 » 14 Apr 2019, 10:46

Dellorto on Keihiniga võrreldes ikka tõeline kiviaeg.

Dusterx
Postitusi: 213
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 37 korda

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas Dusterx » 15 Apr 2019, 03:14

Dellortot jäädki kruttima, augud jäävad seadistusse sisse nagunii, vahe on suht suur.

morse
Postitusi: 446
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 30 korda

Re: KTM LC4 // keihin

Lugemata postitus Postitas morse » 15 Apr 2019, 08:40

Natuke välismaakeelset juttu selle kohta, miks pumbaga karpat heaks peetakse:
https://www.yfzcentral.com/forum/32-yfz ... hread.html

ACCELERATOR PUMP

great big HUGE deal on the fcr carbs....and another reason for them being the greatest carb for 4-stroke performance ... the accelerator pump...

as carbs get bigger and bigger for more top end performance... you will have a problem with throttle lag and bogging...even as extreme as the engine shutting off .... from a lean condition during large / fast throttle position opening changes....

the deal is that for each throttle position, you need a certain rpm range that creates the proper amount of airflow to create vacuum necessary to pull enough fuel through the desired circuit...

fast throttle openings means that the throttle is at a more open position before the engine rpm/vacuum has risen enough to pull fuel through it.... so a lean condition .... and bog can / will occur.... the bigger the carb to the size of the engine, the worse this problem would be....

the solution was made long ago on performance car carbs... like holley carbs.... single pumper and double pumper are common terms from the hot rodding community.... pumper means accelerator pump.... and what that is is a pump device on the carb that doesnt need vacuum to deliver fuel through it during big throttle stabbings....

the accelerator pump is like a small syringe setup that mechanically pumps a spray bottle like shot of fuel into the carb bore.... it is short term shot that provides the necessary fuel to cover the throttle position change until the engine rpm/ vacuum rises to the point it draws the appropriate amount of fuel through the appropriate carb circuit....


Miinus Mikuni ja Dellorto kõrval on võibolla see, et teoreetiliselt saad gaasikasutusega küttekulu maru suureks ajada.

Edit: vaakumembraan lahendab sama mure, mille ingliskeelselt ülesse kopisin sedasi, et gaasi keerates sa tegelikult ei ava karpat vaid muudad vaakumit nii, et karpa hakkab SUJUVALT avanema (kuna kiirenduspump puudub, siis kiirema avanemise korral jääks mootor lihtsalt nälga).

Edit 2: Hollandis on selline mees/pood nagu FrankMX. Ta oskab kõiksugu FCR varuosaküsimustele vastata. Mina sain oma jupid kenasti kätte.

Kui vahetama hakkad, siis arvesta, et gaasitrossid koos gaasirutskaga maksavad lisaks 75.- euri. Ja kui sul on suur paak, siis tooreklapi trossiga välja toomine on veel u. 40.-
Väljalaske muhv õhupuhastini on teise mõõduga.
TPS on suht suva...
Miskit veel? Ah jaa! Kuna FCR on krossikarpa, siis tal on peadüüsijuures väike plastikanum, mis aitab selle vastu, et tsikkel tihedates “mogulites” sõites puterdama ei hakkaks (mind see Mikuni juures häiris).



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”