ABS tsiklivalikul: tähtis või siis mitte?
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: ABS tsiklivalikul: tähtis või siis mitte?
urmas66 kirjutas: ↑15 Apr 2019, 12:05Madlobster kirjutas: ↑15 Apr 2019, 10:53Kas sina tsikli selga istudes olid kohe Rossi? Oled sa täna? St ma ei saa aru, millest sa räägid.
Ei kindlasti ei olnud ja pole keegi kohe oskaja,aga kui mõistust peas pole, pole mitte millestki abi. Ilmselt sa ka ei saanud isegi aru,mida ma öelda tahan.
Ehk siis kordan veelkord, peab ikka hästi peale keerama,et ABS linnavahel tööle hakkaks ja kui oskamatuna nii keerad,siis oled loll. Selle(lolluse) vastu ei aita ABS, nii lihtne see ongi.
Mõned aastad tagasi oli ilus suvepäev ühes Poola väikelinnas, kus just oli lõppenud vihmasadu, põhitrassil raskeveokite vajutatud jälgedes kenasti veel vesi sees. Sõitsime kahekesi malelauda. Minu rööpas oli vesi, sõbra omas ilmselt midagi lisaks, sest sõitis ta suhteliselt üllatunud ilmel mõlemad rattad blokeerununa minust mööda kiirusel ca 30km/h. Õnneks tema on vähem loll kui mina ja jäi ka ilma ABS´ita püsti.
urmasele ma soovin jõudu järjekordselt sirgjooneliste nõuannetega algajatele ja loodan, et sa ise mõnda oma kirjeldatud "lolli" olukorda ei sattu. Muide, väga hästi planeerides poleks tegelikult ju kiivrit ka vaja.
ABS on ka muudest ahistavatest abivahenditest veel päris kaugel, pinnase peale ta muidugi ei sobi aga teepeal sõites on tast rohkem ikka kasu kui kahju. Kolmepunkti turvavööde kohta on ka näiteid erinevaid aga statistiliselt on ta ikka rohkem kasulik kui kahjulik. Just nagu ABS.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.