Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 316
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 18 Apr 2019, 14:57

Pole siia pikalt kirjutanud. Vaatasin vanemaid poste ja märkasin, esimeste pidurite remont pole kajastust leidnud. Kuna esimesed pidurid hakkasid äkkpidurdustel vibama siis sai lähemalt uuritud mis piduritega toimub. Eelmise omaniku väitel vahetas ta kolivid, tihendid jms vidinad enne müüki ära. See ei vastanud aga tõele ja tuli endal see töö ära teha. Uue kolvi sai ka tagumine piduri peasilinder mille töökäik normaliseerus.
Esimesi pidureid aga tummiseks peale seda ei saanud. Sai õli vaakumiga läbi supportite imetud ja ka süstlaga alt üles pressitud. Viimati proovisin nö kaugem support üles tõsta ja nii pidi ära õhutada aga päris heaks ikka ei saanud.
Tuleb vist manseti remondikomplekt ära tellida.

Märtsi lõpus sai ratas garaažist välja aetud ja üks 100+km tiir tehtud ning vana õli lahti sõidetud ja ära vahetatud.
Odomeetri näit enne sõitu 41616.

Kuna väljas ei olnud just kõige soojem siis sai rutskasoendused järgi pandud kuid need hakkasid end välja viskama (battery saver mode). Tagasi linna jõudes avastasin foori taga, et hiina USB laadija näitab 12.6V. Põhimõteliselt siis sama jama mis Slovakias eelmine aasta. Siis sai testriga järgmine hommik laadimist kontrollitud ja asjad olid normi piires. Sai süüdistatud kuuma ilma ja kehva hiina vidina kvaliteeti.

Peale selle aasta esimest sõitu ja õlivahetust ei olnud mahti väga laadimise probleemiga tegeleda. Sai lihtsalt testriga vaadatud, et jah, laadimine on seal 12.5V kandis.

See nädal sai käidud asja kaemas. Peale 3 nädalat seismist oli aku 12.6V. Käima pannes koos tulede ja viledega 14V. 5000rpm juures ~13.8V (manuali järgi peaks olema 14-15.5V).

Vaatasin üle ka geneka mähise takistused. Näitas kõiki 0.8 (manuali järgi peaks olema 0.2-0,5). Mul kasutusel kõige odavam multimeeter mis saada.
Mõõtsin pingeregulaatori pinnide vahelise pinge. A-C oli 0.89 - lubatud 0,4-0,7. Teised olid kõik normi piires.

Lasin masina soojaks ja ~15 minutiga langes pinge sinna 12.5 kanti. Mõõtsin uuesti geneka mähise takistust ja kõik 0.9V. Lekket ei tuvastanud.

Kas kellegil on Tartus prooviks anda 02 DL'i või 02-07 GSX 1400 pingeregu (https://www.motorcyclespareparts.eu/en/ ... 3280042f00), et välistada genekamähise probleem või oskab soovitada kust veel viga otsida?

Lugupidamisega
Martin


Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”