Tänavalegaalne maastikuratas
-
- Postitusi: 515
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Tänavalegaalne maastikuratas
Sa pead natuke veel rohkem researchi tegema. Ma ostsin kunagi endale sama põhimõttega KTM exc 300 2 taktilise. Väga lahe pill. Aga..
KÕIK tänavalegaalsed krossikad on maanteel piin. 2 takti neelab meeletult kütust ja tankima pead segu. 4 taktiline tahab õlivahetust 5h tagant. Ja trassi peal pikemad sõidud põletavad su kolvi üsna kiirelt maha, mõlema puhul s.t. kolvivahetust jms tahavad krossikad niigi üsna tihti a'la 100 sõidutunni järel. Aga kui sa metsas töristad või maanteel kõrgete pööretega kulges, on päris suur vahe sees.
Mina selle osaga puusse paningi s.t. ma võtaks kindlasti 4 takti, et ei peaks selle segu asjaga jebima. Lisaks mõtle hoolega läbi, palju sa tahad reaalselt tee peale minna, n-ö trassi sõitma. Kui sul on hea maastiku kohani 5-10 km, siis on hea krossikaga minna. Kui sa tahad tee peal aga 50-100 km sõita, siis pigem tõesti võtta juba lc4 mootoriga ratas näiteks. Annad natuke maastiku võimekuses järgi, aga need vist nii kiiret õlivahetust ei nõua samas. Vist.
Ja mõtle ka selle peale, et kui sa kuskil sügavas metsas kolistad ja aku tühjaks saab, et tal ikka vänt ka oleks. Muidu lükkad välja.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.