Tänavalegaalne maastikuratas

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 515
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 82 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas claw »

Sa pead natuke veel rohkem researchi tegema. Ma ostsin kunagi endale sama põhimõttega KTM exc 300 2 taktilise. Väga lahe pill. Aga..
KÕIK tänavalegaalsed krossikad on maanteel piin. 2 takti neelab meeletult kütust ja tankima pead segu. 4 taktiline tahab õlivahetust 5h tagant. Ja trassi peal pikemad sõidud põletavad su kolvi üsna kiirelt maha, mõlema puhul s.t. kolvivahetust jms tahavad krossikad niigi üsna tihti a'la 100 sõidutunni järel. Aga kui sa metsas töristad või maanteel kõrgete pööretega kulges, on päris suur vahe sees.
Mina selle osaga puusse paningi s.t. ma võtaks kindlasti 4 takti, et ei peaks selle segu asjaga jebima. Lisaks mõtle hoolega läbi, palju sa tahad reaalselt tee peale minna, n-ö trassi sõitma. Kui sul on hea maastiku kohani 5-10 km, siis on hea krossikaga minna. Kui sa tahad tee peal aga 50-100 km sõita, siis pigem tõesti võtta juba lc4 mootoriga ratas näiteks. Annad natuke maastiku võimekuses järgi, aga need vist nii kiiret õlivahetust ei nõua samas. Vist.

Ja mõtle ka selle peale, et kui sa kuskil sügavas metsas kolistad ja aku tühjaks saab, et tal ikka vänt ka oleks. Muidu lükkad välja.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”