Tänavalegaalne maastikuratas
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Tänavalegaalne maastikuratas
Seni proovimise kogemus on veel väga puudulik, ühte 15+ a vana LC4 olen proovinud, aga nii vanat ei tahaks osta. Tundus ka natuke suurevõitu kusagil teedeta maastikul kivide ja kändude vahel manööverdamiseks. Pigem prioriteediks oleks ikka maastik, maanteel (seegi enamasti kruusatee) tõesti 5-10 km. Käigud peaks võimaldama ka hästi aeglast sõitu, ilmselt on seda võimalik ka mingil määral reguleerida veohammasrattaid vahetades?
Mootori töömahust arvan, et 2T puhul 250 oleks kindlasti piisav. Aga 2T vs. 4T asja peab veel seedima. Segu tegemine ei tundu probleem, kunagi sai ikka niimoodi tehtud, et tanklasse minnes oli väikese anumaga õli kaasas ja sai see siis enne tankimist paaki valatud ja siis õige kogus bensiini peale lastud.
Ilmselt need 4T õlivahetuse välbad võiks kehtida mootori maksimaalse võimsuse kasutamisel? Ei oska ennustada kui palju tunde sõitma hakkan. Huvi pärast saaks arvutada palju kunagi Voshodiga sõitsin, see oli 2T. 2 aastaga 10 000 km. Ilmselgelt keskmine kiirus 90 km/h ei olnud, võibolla 50 km/h oleks enam-vähem, aga tõenäoliselt vähemgi. 50 km/h korral tuleks 200 h 2 aastaga ehk 100h/aastas. Kui keskmine kiirus 30 km/h, siis 166 h/aastas. Nii et ilmselt ikka vähemalt 100 h aastas sõitsin, sõidetud 200 h jooksul kolbi ega ka rõngaid ei vahetanud. Praegu kindlasti tuleks läbisõit kordades vähem, 100 h tuleb ikka mitme aastaga. 2T kütusekulu ilmselt probleem ei ole, kuu jooksul 100 L ikka ära ei kuluta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.