Tänavalegaalne maastikuratas
Re: Tänavalegaalne maastikuratas
5h tagant õli vahetada soovitatakse võistluskrossikal, millega toimub ainult täie vilega takka andmine kogu aeg. juba lihtsalt harrastaja/algaja leveli krossisõitja jaoks on see välp minu mälu järgi poole pikem hooldusmanuali järgi ehk 10h.
aga 2t kütusekulust meenub näiteks selline lugu, et kunagi sai pandud umbes 5l valmistatud segu paaki ning sõidetud. no päris tundi aega ma igatahes sõita ei saanud. ja kuna see oli mul tol hetkel esimene kord üldse kaherattalise selga ronida üle 10a siis ega ma nüüd teab mis hirmus vihaga just ei sõitnud ka. selle ratta mootor läks küll hiljem hoopis kardi peale jne, aga ütleme et oleksin tahtnud selle rattaga sõita...no näiteks keskmiselt mingi 4h kuus per aasta, mis on isegi alla 50 tunni. see oleks tähendanud (praeguse küt.hinna) juures vähemalt 450euri aastas kütusele + ilgelt palju segu valmistamist ratas ise muide maksis too aeg ka umbes 450euri
eks alati võib raha paaki valada, aga 4t mootorisse valan raha üle 2 korra vähem. muidugi see oli ilmselt suht ebaefektiivne 2t moto, tänapäevasemad on kindlasti natuke vähem janused, but still. jutu point on lihtsalt selles, et "it all adds up", samamoodi see segu segamine...kui seda väga tihti ei pea tegema siis see ei häiri. kui pead siis ilmselt hakkab tunduma tüütu asjana
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.