Tänavalegaalne maastikuratas


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas will111 »

5h tagant õli vahetada soovitatakse võistluskrossikal, millega toimub ainult täie vilega takka andmine kogu aeg. juba lihtsalt harrastaja/algaja leveli krossisõitja jaoks on see välp minu mälu järgi poole pikem hooldusmanuali järgi ehk 10h.

aga 2t kütusekulust meenub näiteks selline lugu, et kunagi sai pandud umbes 5l valmistatud segu paaki ning sõidetud. no päris tundi aega ma igatahes sõita ei saanud. ja kuna see oli mul tol hetkel esimene kord üldse kaherattalise selga ronida üle 10a siis ega ma nüüd teab mis hirmus vihaga just ei sõitnud ka. selle ratta mootor läks küll hiljem hoopis kardi peale jne, aga ütleme et oleksin tahtnud selle rattaga sõita...no näiteks keskmiselt mingi 4h kuus per aasta, mis on isegi alla 50 tunni. see oleks tähendanud (praeguse küt.hinna) juures vähemalt 450euri aastas kütusele + ilgelt palju segu valmistamist :lol: ratas ise muide maksis too aeg ka umbes 450euri :D eks alati võib raha paaki valada, aga 4t mootorisse valan raha üle 2 korra vähem. muidugi see oli ilmselt suht ebaefektiivne 2t moto, tänapäevasemad on kindlasti natuke vähem janused, but still. jutu point on lihtsalt selles, et "it all adds up", samamoodi see segu segamine...kui seda väga tihti ei pea tegema siis see ei häiri. kui pead siis ilmselt hakkab tunduma tüütu asjana

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”