VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
No Vos3m võiks keskmiselt 100 juba liikuda küll...
Ise lappasin vanale K58 (originaalis125, 19" velgedega jne...) vos1 karteriga, vos 2 silindriga, hiina väntvõlliga mootori peale, millel karpa kaasaegne uus K65V, G427 + 251.3734 kommutaator, denso iridium küünal. Õhufiltriks võtsin intermotost koonusfiltri plastikümbrisega (no oli vaja midag sinna ette...) - kahjuks ei ole seda voshodi originaal õhufiltrite kopsikuid...
Sõites on 90km/h keskmine ja saavutab suht valutult ja max 105. Tuul mõjutab ka, kuid ei mõtle midagi, kohe tegutseb ja suht erksalt...
Toorest ainult korraks tõstan ja kui käima läheb tuleb ka kohe kinni panna, muidu sureb välja... ja kui korraks on tuli silindris käinud, siis toorega enam käima ei lähe, toores kinni ja kohe popsuma.
Minul tekkis üks huvitavam probleem - tänapäevane uus (KR12 koopia) bensiinikraan ei anna piisavalt kütet peale. Põhjus selles, et kraani sees on koonus, mis übritsetud tihendiga (ehk siis jälle koonuse kujuline kumm, millel kanaliaugud). siibrikoonuse ümber olev kumm deformeerub siibri keeramisel niivõrd, et vajutab bensiini kanali suht kinni (jääb väga väike pilu).
Tulem on see, et 90-95 saab sõita 500m, siis hakkab tõristama ja vaja gaas järgi anda, koguda ennast 70-ga ja saab uuesti korraks kiiruse üles võtta. Lisaks kui on vaja n.ö. rohkem kütet (nt külma mootoriga) siis ka tõristab...
Ega siin läbi neti südameoppi läbi ei vii ja ennustamine on suht tänamatu, kuid:
Aga milline küünal välja näeb?
Ehk pole ka suur probleem korraks silindripea maha võtta (peaks saama vist ilma paagi mahavõtmiseta hakkama - no vähemalt mul õnnestus) ja vaadata mis nägu on kolb, kas läbipuhumine ok jne...
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.