Tänavalegaalne maastikuratas
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Tänavalegaalne maastikuratas
Ise kolisin eelmise aasta lõpus lc4'jalt gasgas ec300 peale. Olen valikuga suhteliselt rahul. Kui enamus on nn metsa töristamine ja kiirused ei roni just tihti üle 80km/h, pigem ronid mõnest künkast üles, kui sõidad siledal põllul, siis kaalukauss läheb selgelt 2t poole. See segu tegemise jutt on liiast, see pole nii kontimurdev. Käisime koos sõitmas, minu gasgas talvise düüsiga ning sõbra aprilia rxv550. Alustuseks pidime rxv'le talvel lõkke alla tegema, ennem kui käima saime (see nüüd see starteri ka kickstardi mõlema vajalikkuse jutt), sõitsime krossinaeltega tunde jäärada. Reaalne tulem oli see, et mina kulutasin samal ajal 9l kütust, tema 13. Minul ei olnud vaja lõkkeid ega mingeid imesid teha, tal oli. Mootoridünaamika 2 silindrine kõrgpöördeline v2 versus 2t 300 oli suht 1:1. Juhitavus gasgas kasuks, sest hulka kergem. Minu silmis on 2t lihtsalt veidi kapriissem, kui 4t:
Temperatuuride muutudes on vaja karpat järgi aidata, kindlalt on vaja talvel näiteks radikad katta jne. Kui ma eelmised aastad sõitsin lc4jaga, siis see ei nõudnud mult miskit. Samas ei pakkunud ta ka eriti miskit va suhteliselt hea vastupidavus. Gasgas võtab kütet kindlasti rohkem, kui võttis mu 400ccm lc4, kuid tal on jaksu ja dünaamikat ka rohkem. Tänapäevaseid ja näiteks 15 aastat vanu 2t pille pole mõtet väga kõrvutada, nad on ikka päris hea sammu teinud nii ökonoomsuse, kui ka dünaamika suhtes. Hooldus ja remont on 2t puhul nii soodsam, kui ka lihtsam. Kolbe vahetavad kõik ässad, kui kogemust on vähe, siis 200ccm+ 2t värskemapoolset masinat sa lõpuni ei keera ilmselt aastaid, kui üldse kunagi suudad (mina kindlasti veel ei suuda temast viimast võtta), seega kolvivahetuse hirmu põdeda on ikka suht lambikas. Tean päris mitut masinat, mis kolviga lasknud üle 150 tunni ja pole miskit häda (see eeldab eelkõige korralikku filtri hooldust ning õigesti häälestatud karbussi).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.