Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Pühad läbi ja tagasi rakkes. Sai pinki piinatud ning ülemise prilli keskosa uuesti freesitud + lapatsi ning spidokronsteinid. Sai ka vastsoetatud klaaskuulipritsi proovitud, igati väärt 30 euri. Alumine külg jääb peitu, seega lihtsalt pritsitud, ülemisel küljel freesijälg muist tasa lihvitud + väiksem ebatasasus klaaskuuliga tasaseks. Peab kõik uued jubinad sedasi üle käima, väga ilus matt pind jääb, happekrundile kindlasti mokka mööda.
Ülemise prilli amordiklambrid tuleb kah ilmselt korra uuesti pinki visata, nüüd koostatuna mõjuvad servad siiski liiga kandiliselt, vaja ümaraks lasta.
Üldiselt hakkab ilmet võtma, tuli on veel nipukaga kohale riputatud vana, aga tuleb asemele selline, mis algselt enne avariid oli. Tuulelapats vajab kah facelifti, see jääb aga kõige lõppu, kui kõik esiotsas omal kohal ja õiget värvi, enne ei saa ilmest täpset aimu.
Kui tuli kohal siis tule+suunatulede kinnituskronsa alumise prilli külge, seni aga aega lenksuvõll lõpuks ära keevitada, praegu hoiab keermelati jupp kaht juppi koos.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Korralik projekt ja väga mõnus lugemine Miks sa ülemisi prille ühes tükis ei teinud?
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Tänud!
Ühes tükis tehes oleks tööaeg ning materjalikulu kordistunud, kuna summas detail kokku 60mm kõrge. Suure jäiga pingiga oleks see tund-paar, aga mul kulus kesktükike juba 7.5h.. Tükk nii kõrge, sest amordid täpselt paar cm liiga lühikesed ning tuli alla suunas offseti anda. Mulle see polditud lahenduse välimus täitsa meeldib.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Taas veidi nokitsetud.
Esmalt sai ülemise prilli amordiklambrid natuke kumeramaks lastud, pildil üle lihvimata veel ning lõplik roolivõll kahest kokku keevitatud.
Uus esituli polnud veel kohal, seega sai natuke tagavedrustusega tegeletud. Nimelt sai lisatud läbilöögipuks, et taga porikasse (poldipeadesse) ei ulataks napilt.. Kuna puksi ümber saamiseks tuli see lõhki lõigata, siis läks hülss ümber. Sai ilma vedruta peal istutud, kenasti pool cm jääb porikast puudu peal hüpates. Kui lahendus siiski ei päde, siis leidsin koha, kust mõõdu järgi jäigem vedru osta, väga laias pikkuste/jäikuste valikus.
Lisandub ka reguleeritav vedrustuse link, see vajab veel lõpliku lahenduse projekteerimist.
https://www.merlinmotorsport.co.uk/s/co ... er-springs
Siis jõudis uus esituli ja sai taas natuke ümarlatti treipingis keerutatud ning 8mm vardad välja otsitud.
Suunatulesid tahaks veidi vingeimaid.. Muus osas nüüd esiosa raud paigas, järgmiseks uuesti pukile ja esiots alt ning värvitööd.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sai siis esiots taas maha kistud ja tükid ära värvitud. Kokku pannes sai ka uued kaelalaagrid pandud koos värskete simmeritega.
Lisaks sai esiratta võllile kangest alust adapterpuksid treitud, seni olid testiks plastikust. Spido lasin madalamale, et tule kohale jäävat tühimikku täita. Kuna spidokronsa oli mõeldud algselt prilli peale kinnituma, tuli kavaldada. Esipiduri pumbast jagajasse jooksva vooliku tahan uue hankida, paar cm pikema, saab amordi tagant vedada. Lisaks tuleb valmistada uued "aasad" kust supportitesse jooksvad voolikud läbi jookseks, praegu nipukaga porikaraami küljes.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Kas värvimise teostasid ise? Kuidas protseduur välja nägi, kui saladus ei ole?
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Ise ikka. Esmalt lihvisin kõik suuremad töötlemisjäljed tasaseks, siis kõik üleni klaaskuuliga matiks. Pesin jupid lahustiga puhtaks, siis läks õhuke kiht happekrunti ja paar kihti täitekrunti selga. Järgmine päev lihvisin krundi tasandil veel mõningad läbikumavad töötlemisjäljed tasasemaks ning kõik pinnad karukeelega matiks. Peale poolmatt pinnavärv, kuhu lisasin törts elastikut, et ekspluateerimise või koostamise käigus värv liiga kergelt kildu ei viskaks, osade eelmisel talvel värvitud juppidega oli see probleemiks. Lootsin, et jääb veidi matim, aga mis teha, enam üle värvima ka ei hakka..
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Kevad läheneb, veel mõned viimased asjad.
Sai vahepeal garaazi asukohta vahetatud, uues kohas sai kohe ära proovitud sirge 150m maaalune "testrada".. Uued amordid on mõnusalt amordi moodi ikka, aga kuradi kurat, putked lõid juba selle väikese proovimisega leemeseks.. Ega's midagi, uuesti esiots maha. Eelnevat ratastega käru ei saanud enam kasutada kuna see toimib vaid siis kui väljalaset all pole, toda ei viitsind aga uuesti maha kakkuda. Raami hakkides jätsin keskpuki kinnituskohad raamile alles ja sain neid nüüd mugavasti kasutada, koormarihmaga pidi vaid saba maas hoidma.. Kui juba laiali kiskuma hakkasin, panin amortidesse lisaks uutele tihenditele ka uued liugpuksid, sai tihe. Lisaks võtsin sadula uuesti käsile, nokkisin vana svammi ära ja vormin uue jäigast vahust. Vana oli 50:50 pehme+jäik, pehmest istusid koheselt läbi ning siis seda jäika ka palju enam polnud, sadula ääred soonisid inetult. Nahatada tahaks seekord professionaalidel lasta.
Ühtlasi on natuke ka arengut tagavedrustusega, sai siiski reguleeritav tagumine link tehtud. Pronkspuksid on vaid prooviks hetkel, kuulliigendid on teel.
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Kus seda toredat švammi sadulale pakutakse, kui küsida võib?

viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
http://www.kickstartershop.de/en/sitzba ... hierschaum
Võtsin sealt, seal on seda sama erinevates paksustes ning ka paar muud tüüpi.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Tartus saab ka Sohvameistrist: https://goo.gl/maps/PypVsG5mHwJ2
Pole küll väga palju erinevaid paksusi, kuid midagi eelmine aasta oli saada küll.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
mart63 kirjutas:Hankisin sellise: https://www.k-rauta.ee/ehituspood/klamb ... ael-6-14mm
Lisaks 6mm terava otsaga klambrid, püstol ca 80% võimsusele reguleeritud, siis laseb kenasti pingule 6mm plastiku sisse, aga ei tohiks veel läbi naha rebima hakata.
Õhtul laseb polstri pingule..
Tere, millised need klambrid välja näevad? krt mul eelmisest aastast saati lahendamata mure, kuidas kinnitada sadulanahk klaasriidest tehtud sadulapõhja külge...
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Ca sellised: https://static-content.cromwell.co.uk/i ... e_open.jpg
On ka tömbi otsaga, aga need ei pruugi lõpuni sisse minna tavalise vedrupüstoliga, pneumoga teine lugu.
MarekM kirjutas:mart63 kirjutas:Hankisin sellise: https://www.k-rauta.ee/ehituspood/klamb ... ael-6-14mm
Lisaks 6mm terava otsaga klambrid, püstol ca 80% võimsusele reguleeritud, siis laseb kenasti pingule 6mm plastiku sisse, aga ei tohiks veel läbi naha rebima hakata.
Õhtul laseb polstri pingule..Tere, millised need klambrid välja näevad? krt mul eelmisest aastast saati lahendamata mure, kuidas kinnitada sadulanahk klaasriidest tehtud sadulapõhja külge...
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Korrastasin teema pildilinke ja vaatasin, et valmistoote pildid ununesid eelmise sõiduhooaja algusega täitsa ära.
Peale istmevahu vormimist sai lõpuks Hr. Nõela kätetöö näol ka korraliku istmekatte.
Rohkem viperusi pole esinenud, tehnika peab kenasti.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6461
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 596 korda
- Tänatud: 369 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Säärane tunne, et olid tee ääres ja vaatasid "paraadi"
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6461
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 596 korda
- Tänatud: 369 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Kahtlaselt sarnane ratas oli Jõgeva-Tartu mnt ääres.....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Minu Kawa pole see aasta veel tuulutust saanud, peab lootma, et ikka garaazis alles on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.