Tänavalegaalne maastikuratas

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Dusterx kirjutas: 02 Mai 2019, 22:32

2t käib enamasti oluliselt jahedamalt, 4t isenditel kusagil pusimisel ikka vent pidevalt huugab, 2t pillidel tihti ei olegi venti. Kui peaees mäest alla kukud ja jalg leekari vahele jääb, siis on 4t miinused tunda nii leekari temperatuuris, kui ajas, mis kulub selle leekari enda jalapealt ära saamisele tänu lisakilodele :D

Eks see ole mõnes mõttes ka loogiline, kuna suht jahe segu teeb enne silindrisse jõudmist korraliku tiiru mootoris.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”