Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1092
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 49 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Ronk » 05 Mai 2019, 22:40

Spoiler:
randel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:47
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta :)
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma :)


Ehk ilmselt oleks taoline pehmem kohver antud kukkumise ära hoidnud. Antud kohver jäi kui ankruks mis tõmbas tsikli viltu, pehmema puhul deformeeruks ja võtaks löögi endasse kuid ei tõmbaks tsiklit nii palju kaasa.


Mine “Sõidu- ja lisavarustus”