V2, R2 ja L2 matkarattal.


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: V2, R2 ja L2 matkarattal.

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

2 pütased toimivad süüte järjekorra mõttes erinevalt: Need masinad, millel on töötaktid silindrites kordamööda, on sujuvad ja vägagi vibravabad. Masinad, milledel töötaktid on töö-töö,tühi-tühi loksutavadki madalal pöördel, kui mitte suisa ei rapi. Cx500 ja xl600v hondad näiteks on mõlemad v2, üks on siidise ja rahuliku käiguga, kannatab ka 1000rpm ringi kruisida, miskit ei juhtu, siis transalp loksutab su surnukis alla ca 3000 pöörde. Kolvikäigult on masinad suhteliselt sarnased ja max pöörded samuti sarnased, max väände ala erineb väga vähe. Twinil ja alpil seda madalat loksumist seega täitsa ära ei hakkagi saama. Karpad väga kenasti sünkrosse ning segudega kõvasti mängimist, siis saab asja talutavaks, kuid boxeri siidist madalat käiku sa sealt välja ei võlu.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”