Tänavalegaalne maastikuratas

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas ranel »

http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=159&pdf=1

See tundub suht sarnane nõudmistele olevat. 131kg tühikaal, 450cc ja tänavalegaalne pole just halb kombo.
Dakari rallit ka selles stiilis masinaga sõidetakse, ju siis kõige äpum ratas pole.



http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Irual kirjutas: 09 Mai 2019, 17:02

TT, XT, XTZ, AT jne põlvnevad nn rallikatest ja olid 80 ja 90-ndatel üsna lähedased Dakari jaoks ehitatud ratastega. Neid (kerg)endurodega võrrelda on sama, kui supermoto ratast võrrelda rinka omaga. Oman kahte vanakooli rallikat ja mööda kruusa ning pinnasteid nendega täiega lasta on ülim.

Edu, L

Kas kruusa- ja pinnaseteed=maastik? Tee on ikka tee (ja ma võin kihla vedada, et sobivaks muudetud ülekandega kergenduuro teeb sulle ikka ära nagu postile ka nendel teedel)

Aga mis puudutab seda 80-date ja 90-date Dakari siis see oli ikka suht põhjagaasiga mööda kõrbeteid laskmine, see düünideosa oli suht väike osa trassist.


tauf
Postitusi: 133
Liitunud: 07 Okt 2014, 18:52
Tsikkel: Kawasaki
Tänatud: 4 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas tauf »

ranel kirjutas: 09 Mai 2019, 18:31

http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=159&pdf=1

See tundub suht sarnane nõudmistele olevat. 131kg tühikaal, 450cc ja tänavalegaalne pole just halb kombo.
Dakari rallit ka selles stiilis masinaga sõidetakse, ju siis kõige äpum ratas pole.

Sama raha eest saab näiteks KTM 450 exc-f. 25kg kergem ja funi palju rohkem.


Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Või ilmselt ka 250 2T. Pean ütlema, et ei ole ühegi kaasaegse 2-taktilisega veel sõitnud ja ei julge just mürki võtta kuidas reaalselt meeldib, aga hetkel justkui kalduks 2T poole. Sellist hullu muidugi ei hakka panema, nagu seal videos toimub. :D

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

tauf kirjutas: 09 Mai 2019, 21:52
ranel kirjutas: 09 Mai 2019, 18:31

http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=159&pdf=1

See tundub suht sarnane nõudmistele olevat. 131kg tühikaal, 450cc ja tänavalegaalne pole just halb kombo.
Dakari rallit ka selles stiilis masinaga sõidetakse, ju siis kõige äpum ratas pole.

Sama raha eest saab näiteks KTM 450 exc-f. 25kg kergem ja funi palju rohkem.

See on imelik, miks see Honda nii raske on, sest põhjaks on tal krossiratas, mis on enam vähem samas kaalus KTM-i krossirattaga. Ma ei kujuta ette, mida sinna on 25 kilo eest külge riputatud.


042083
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Aug 2015, 09:32
Tänatud: 9 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas 042083 »

Mine rendi algatuseks ratas ja saad ise teada, mis meeldib. 250 2t on kindlasti hea valik.
Mul endal on maanteel kulgemiseks BMW1200 GS ja metsas/rajal 525 EXC. Ei ole kuidagi võrreldavad asjad.
Mõned kindlasti vaidlevad vastu, et suure enduuroga on ka metsas äge sõita, aga vähemalt minu jaoks ei ole.
Kindlasti ei ole ma ka väga pädev sõitja ei suure ega kerge enduuroga. Mainin lihtsalt enda kogemusi.
Kui leiad sellise kaaluga enduuro nagu soovid ja sellega on ka enam vähem maanteel sõita, siis anna teada.
Siin foorumis on ka minu mäletamist mööda lehekülgede kaupa diskuteerimist teemal, mis on enduuro.
Mul üks sõber Venemaalt tellis selle http://www.ktm.ee/offroad/freeride/ktm- ... -e-xc.html
Juulis plaanis külla minna, siis saab proovida.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Jesper »

mx77 kirjutas: 10 Mai 2019, 07:50

Ma ei kujuta ette, mida sinna on 25 kilo eest külge riputatud.

Paak on täis pandud? See 131kg on kõigi mahladega, a tavaliselt näidatakse kaalu ilma kõigeta, milleta võimalik :)

Samas ma ikkagi ei saa aru sellest 450nete soovitamisest - mul tõmbab juba "tühine" 350 põhjagaasiga käpad naksti sirgeks, no vbl oleks pidanud talvel rohkem kätekõverdusi tegema, aga ikkagi.

Muidugi õnneks teemaalgatajal pole nagunii plaanis midagi osta, seega tähtsust pole :)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Jesper kirjutas: 10 Mai 2019, 10:15
mx77 kirjutas: 10 Mai 2019, 07:50

Ma ei kujuta ette, mida sinna on 25 kilo eest külge riputatud.

Paak on täis pandud? See 131kg on kõigi mahladega, a tavaliselt näidatakse kaalu ilma kõigeta, milleta võimalik :)

Samas ma ikkagi ei saa aru sellest 450nete soovitamisest - mul tõmbab juba "tühine" 350 põhjagaasiga käpad naksti sirgeks, no vbl oleks pidanud talvel rohkem kätekõverdusi tegema, aga ikkagi.

Muidugi õnneks teemaalgatajal pole nagunii plaanis midagi osta, seega tähtsust pole :)

Väidetavalt kuivkaal, sellepärast ka imestan, paak nei ju kah mitte üle 10 liitri tavaliselt.
Aga su viimane märkus on muidugi asjakohane.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Honda enda leht ütleb et ikka sõiduvalmis kaal: https://powersports.honda.com/2019/crf4 ... ifications ja eesti keeles tähendab ka "tühikaal" täiskomplekti vedelikke. Kodus tehtud mootorrattal on 106kg kuivalt, aga sellest passis oleva numbri saamiseks tuleb 10-12kg juurde panna, noh ja kes teab, ega nad sealgi midagi susserdanud pole.


Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Sciev »

mx77 kirjutas: 10 Mai 2019, 16:48
Jesper kirjutas: 10 Mai 2019, 10:15
mx77 kirjutas: 10 Mai 2019, 07:50

Ma ei kujuta ette, mida sinna on 25 kilo eest külge riputatud.

Paak on täis pandud? See 131kg on kõigi mahladega, a tavaliselt näidatakse kaalu ilma kõigeta, milleta võimalik :)

Samas ma ikkagi ei saa aru sellest 450nete soovitamisest - mul tõmbab juba "tühine" 350 põhjagaasiga käpad naksti sirgeks, no vbl oleks pidanud talvel rohkem kätekõverdusi tegema, aga ikkagi.

Muidugi õnneks teemaalgatajal pole nagunii plaanis midagi osta, seega tähtsust pole :)

Aga su viimane märkus on muidugi asjakohane.

Ei ole. Plaan ju on, lihtsalt seda ei tea veel millal tegudeks läheb. Aega on selle kiire asjaga. Ei ole nii rahutu hing ka, et kohe kui mingi mõte tuleb, kohe peab selle teoks tegema. 8)


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas will111 »

selle crf450l'ga ma sõitsin selle aasta soome motomessil testiraja peal. ma ei tea kas sinna oli mingisugune piiraja paigaldatud või mis, aga see masin oma nö. minekuga oli igasugusest käte sirgeks tõmbamisest küll ikka päris kaugel! või äkki olen ma tõesti liiga palju kätekõverdusi teinud (kunagi)?
suht väheusutav tegelikult, et seal piiraja oli sest nii ehk naa kirjutasid ju "lepingule" alla ja nii ehk naa ei tohtinud seal väga tühjaks vajutada reeglite järgi. ma siiski vajutasin ja peab ütlema, et olin üllatunud...kuna võrdlemisi lahja minek oli. tõsi ma pole ühegi 450se krossika ega endurokaga juba väga pikal ajal enam sõitnud ka aga ktm'i 505sx ja 560smr lähevad küll ikka natuke teistmoodi edasi :D
massi osas raske öelda, superkerge see ratas ei tundunud aga midagi väga rasket samuti mitte. koos kütusega kaalus ta siiski 130kg ikka päris kindlasti. seal on küljes tuled viled ja pasunad. aga nähtavasti ka mingi päris raske sumps, sest ega ta suurt miskit häält ei teinud.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kas mitte ka KTM EXC mudelid ei tule tehasest piiratud seades, diiler nokib need lihtsalt maha (miski pistik ümber pöörata vms.)?
Sommid on ehk nii korralikud et tehasest tulnud ratast ise ei mäpi.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Jesper »

On vist jah, sest 250-l on tehnilistes andmetes 18,2kW ja 450-l 18,4 kW :) Reaalne 450 peaks ikka 30 kopikatega olema.


tauf
Postitusi: 133
Liitunud: 07 Okt 2014, 18:52
Tsikkel: Kawasaki
Tänatud: 4 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas tauf »

will111 kirjutas: 11 Mai 2019, 02:46

selle crf450l'ga ma sõitsin selle aasta soome motomessil testiraja peal. ma ei tea kas sinna oli mingisugune piiraja paigaldatud või mis, aga see masin oma nö. minekuga oli igasugusest käte sirgeks tõmbamisest küll ikka päris kaugel! või äkki olen ma tõesti liiga palju kätekõverdusi teinud (kunagi)?
suht väheusutav tegelikult, et seal piiraja oli sest nii ehk naa kirjutasid ju "lepingule" alla ja nii ehk naa ei tohtinud seal väga tühjaks vajutada reeglite järgi. ma siiski vajutasin ja peab ütlema, et olin üllatunud...kuna võrdlemisi lahja minek oli. tõsi ma pole ühegi 450se krossika ega endurokaga juba väga pikal ajal enam sõitnud ka aga ktm'i 505sx ja 560smr lähevad küll ikka natuke teistmoodi edasi :D
massi osas raske öelda, superkerge see ratas ei tundunud aga midagi väga rasket samuti mitte. koos kütusega kaalus ta siiski 130kg ikka päris kindlasti. seal on küljes tuled viled ja pasunad. aga nähtavasti ka mingi päris raske sumps, sest ega ta suurt miskit häält ei teinud.

See CRF450L on miski rahvapill millel krossikaga ja võistlusenduurodega ühist vaid välimus. Honda 450 krossikas 39kw, CRF450L 18kw.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

tauf kirjutas: 11 Mai 2019, 09:40
will111 kirjutas: 11 Mai 2019, 02:46

selle crf450l'ga ma sõitsin selle aasta soome motomessil testiraja peal. ma ei tea kas sinna oli mingisugune piiraja paigaldatud või mis, aga see masin oma nö. minekuga oli igasugusest käte sirgeks tõmbamisest küll ikka päris kaugel! või äkki olen ma tõesti liiga palju kätekõverdusi teinud (kunagi)?
suht väheusutav tegelikult, et seal piiraja oli sest nii ehk naa kirjutasid ju "lepingule" alla ja nii ehk naa ei tohtinud seal väga tühjaks vajutada reeglite järgi. ma siiski vajutasin ja peab ütlema, et olin üllatunud...kuna võrdlemisi lahja minek oli. tõsi ma pole ühegi 450se krossika ega endurokaga juba väga pikal ajal enam sõitnud ka aga ktm'i 505sx ja 560smr lähevad küll ikka natuke teistmoodi edasi :D
massi osas raske öelda, superkerge see ratas ei tundunud aga midagi väga rasket samuti mitte. koos kütusega kaalus ta siiski 130kg ikka päris kindlasti. seal on küljes tuled viled ja pasunad. aga nähtavasti ka mingi päris raske sumps, sest ega ta suurt miskit häält ei teinud.

See CRF450L on miski rahvapill millel krossikaga ja võistlusenduurodega ühist vaid välimus. Honda 450 krossikas 39kw, CRF450L 18kw.

See on nüüd küll väga põhjapanev järeldus. Kuna KTM EXCidel kah miski 18 kW passis, siis need kah ainult välimuselt sarnased ja tegelikult on rahvapillid?
Deem kust need keenjused tulevad?


tauf
Postitusi: 133
Liitunud: 07 Okt 2014, 18:52
Tsikkel: Kawasaki
Tänatud: 4 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas tauf »

Capture.JPG
mx77 kirjutas: 11 Mai 2019, 09:54
tauf kirjutas: 11 Mai 2019, 09:40
will111 kirjutas: 11 Mai 2019, 02:46

selle crf450l'ga ma sõitsin selle aasta soome motomessil testiraja peal. ma ei tea kas sinna oli mingisugune piiraja paigaldatud või mis, aga see masin oma nö. minekuga oli igasugusest käte sirgeks tõmbamisest küll ikka päris kaugel! või äkki olen ma tõesti liiga palju kätekõverdusi teinud (kunagi)?
suht väheusutav tegelikult, et seal piiraja oli sest nii ehk naa kirjutasid ju "lepingule" alla ja nii ehk naa ei tohtinud seal väga tühjaks vajutada reeglite järgi. ma siiski vajutasin ja peab ütlema, et olin üllatunud...kuna võrdlemisi lahja minek oli. tõsi ma pole ühegi 450se krossika ega endurokaga juba väga pikal ajal enam sõitnud ka aga ktm'i 505sx ja 560smr lähevad küll ikka natuke teistmoodi edasi :D
massi osas raske öelda, superkerge see ratas ei tundunud aga midagi väga rasket samuti mitte. koos kütusega kaalus ta siiski 130kg ikka päris kindlasti. seal on küljes tuled viled ja pasunad. aga nähtavasti ka mingi päris raske sumps, sest ega ta suurt miskit häält ei teinud.

See CRF450L on miski rahvapill millel krossikaga ja võistlusenduurodega ühist vaid välimus. Honda 450 krossikas 39kw, CRF450L 18kw.

See on nüüd küll väga põhjapanev järeldus. Kuna KTM EXCidel kah miski 18 kW passis, siis need kah ainult välimuselt sarnased ja tegelikult on rahvapillid?
Deem kust need keenjused tulevad?

Honda enda kirjutatud specis nii kirjas. Loe ja imesta. Honda 250-stega sama teema.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Harisin end veidi vahepeal, Hondal on neid 450-seid tegelt oluliselt rohkem kui Eesti leht näitab, R ja WE on motokross, RX on enduro, X on "soft" enduro ja L on siis see "rahvapill". Piirajat vist otseselt mängus ei ole, point selles et kui tahad äkilisemat, osta kangem mudel.

Ma iseenesest 250 puhul saan sellest "rahvapilli" poindist hästi aru, kui tahad mitte mootori lõuates seinast üles sõita ja vöökõrguseid palke ületada, vaid lihtsalt sisuliselt telkida seal kuhu mitte keegi sulle järgi ei tule, on selle omaduste ja 5k hinna tasakaal kenasti paigas. Ainuke asi et kui tahad kuhugi edasi liikuda, siis müüa ilmselt on raske. Samas kümne tonni eest osta 450 puhtalt selle pärast, et saaks öelda et mul on 450... ma ei tea.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Jesper kirjutas: 11 Mai 2019, 10:11

Harisin end veidi vahepeal, Hondal on neid 450-seid tegelt oluliselt rohkem kui Eesti leht näitab, R ja WE on motokross, RX on enduro, X on "soft" enduro ja L on siis see "rahvapill".

Ma iseenesest 250 puhul saan sellest "rahvapilli" poindist hästi aru, kui tahad mitte mootori lõuates seinast üles sõita ja vöökõrguseid palke ületada, vaid lihtsalt sisuliselt telkida seal kuhu mitte keegi sulle järgi ei tule, on selle omaduste ja 5k hinna tasakaal kenasti paigas. Ainuke asi et kui tahad kuhugi edasi liikuda, siis müüa ilmselt on raske. Samas kümne tonni eest osta 450 puhtalt selle pärast, et saaks öelda et mul on 450... ma ei tea.

WE on Works Edition, st. R mudel aga bling lisajuppidaga, nii nagu KTM Factory Edition.
RX on vist ainult USA turule, sarnane KTM-i XC mudelitega. Välimuselt nagu krossikas, ilma tulede ja viledeta, aga 18" tagaratas ja enduuroülekannetaga kast
X on nagu esitulega RX ja L-il on siis kõik tänavalegaalsuseks vajalikud jupid küljes.
Aga baasmasin - mootor, raam, vedrustus on kõigil sama

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Paar aastat tagasi käis Juss Laansoo Kiviõli endurosprindil RX-i promomas, seal oli küll mikrofonist jutt, et kes tahab võib selle pilliga ise koju sõita. Ma küll seda ei taibanud vaatama minna, kas tuli oli ees või ei.

Anoh põhipoint selles, et L polegi vist mõeldud enduroks - California tüüpidele ilmselt on 15kW numbrite vastu okei vahetuskaup, Eestis mitte nii väga, sest nõuded on leebemad ja pärisenduroka saab ka registrisse.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas ranel »

will111 kirjutas: 11 Mai 2019, 02:46

selle crf450l'ga ma sõitsin selle aasta soome motomessil testiraja peal. ma ei tea kas sinna oli mingisugune piiraja paigaldatud või mis, aga see masin oma nö. minekuga oli igasugusest käte sirgeks tõmbamisest küll ikka päris kaugel!

Ma käisin täna crf450l proovimas. Käsi sirgeks see küll ei tõmbanud. Käisin proovimas mõttega, et äkki pikka maad sellisega sõita, aga see lärm ja vibratsioon pole selleks sobiv. Ikka paras metsasihtide avastamiseks.

Aga noh nagu enne siin öeldi. Ei ole siga ega kägu masin. Paras täpselt, kui haagisega jamada ei viitsi.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Mina kindlasti tsiklit haagisega vedama ei hakka. Ei plaani ka väga pikke maanteesõite asfaldil. Kuigi kahtlustan, et isegi kõige karmima enduroga ja rehvidega ei ole see sõit oluliselt ebamugavam kui Voshodiga? :D
Aga ühe asja jätsin veel mainimata, ilmselt on see iseenesestmõistetav: tsikkel peab pakkuma sobivat emotsiooni. Kindlasti kuulub sinna ka väljalaskeheli. Kuna hetkel ei ole veel ühtegi potentsiaalselt sobivat masinat proovinud, siis ei oska ennustada milliseks kujuneb selline põhimõtteline otsus, et kas 2T või 4T. Väga kõva heli vist ei tahaks. On mulje jäänud, et 4T omad teevad kõva lärinat. 2T puhul jällegi päris mootorsae hääl ka ei meeldi, paljud seda teevad, natuke vist oleneb ka mootori töömahust.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Emotsioon: Aprilia RXV 450/550

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Sciev kirjutas: 11 Mai 2019, 22:41

Mina kindlasti tsiklit haagisega vedama ei hakka. Ei plaani ka väga pikke maanteesõite asfaldil. Kuigi kahtlustan, et isegi kõige karmima enduroga ja rehvidega ei ole see sõit oluliselt ebamugavam kui Voshodiga? :D
Aga ühe asja jätsin veel mainimata, ilmselt on see iseenesestmõistetav: tsikkel peab pakkuma sobivat emotsiooni. Kindlasti kuulub sinna ka väljalaskeheli. Kuna hetkel ei ole veel ühtegi potentsiaalselt sobivat masinat proovinud, siis ei oska ennustada milliseks kujuneb selline põhimõtteline otsus, et kas 2T või 4T. Väga kõva heli vist ei tahaks. On mulje jäänud, et 4T omad teevad kõva lärinat. 2T puhul jällegi päris mootorsae hääl ka ei meeldi, paljud seda teevad, natuke vist oleneb ka mootori töömahust.

Paneks selle libateema äkki kinni?
Tänapäeva ratast Voshodiga võrrelda?
Valiku tegemine sumpsi heli järgi? WTF? Pane selline sumps nagu tahad. Tänapäeval poest tulevad tehaseseades enduurokad ainult sisisevad, häält pole üldse. Ja võrrelda suure 2T häält mootorsaega? WTF? WTF? Need on ikka kaks täitsa erinevat häält.


Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Milles probleem? Kui ma reaalselt olen Voshodiga sõitnud ja siin räägitakse, et tänapäeva hard-enduroga on maanteel väga-väga paha sõita, siis ma tahan just teada kuidas neid omavahel võrreldes olukord on. Mul ei ole probleem Voshodiga 100 km maanteel sõita.
Jah, heli on tähtis. Need endurod, mida tänaval sõitmas olen näinud (jah, ega nad tänaval enamsti ei sõidagi, aga kusagil metsas pole ka kohanud neid), on ikka üsna kõva lärinat teinud. Millise seadistusega ja kas neil on summuti vahetatud ja kui palju see heli muudab, ei oska kommenteerida, pole üldse kursis nende asjadega.
250 2T igatahes suurematel pööretel veel kõlab üsna mootorsaega sarnaselt mu jaoks. :P

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Sciev kirjutas: 12 Mai 2019, 11:43

250 2T igatahes suurematel pööretel veel kõlab üsna mootorsaega sarnaselt mu jaoks. :P

Kui sa sellist häält loed mootorsae sarnaseks, siis ma ütlen, et sa pole kunagi 250 2T häält kuulnud
https://www.youtube.com/watch?v=Bq5KxhXWyYg

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas yeekim »

mx77 kirjutas: 12 Mai 2019, 11:54
Sciev kirjutas: 12 Mai 2019, 11:43

250 2T igatahes suurematel pööretel veel kõlab üsna mootorsaega sarnaselt mu jaoks. :P

Kui sa sellist häält loed mootorsae sarnaseks, siis ma ütlen, et sa pole kunagi 250 2T häält kuulnud
https://www.youtube.com/watch?v=Bq5KxhXWyYg

Suht sarnased :)

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mhmhm, jep. Mine osta poest kah selline omale :D
Kusjuures ikka ei ole see heli, see suure 2t hääl on ikka täiesti eriliselt mõnus, mitte mingi mudellennuki pirin, nagu see sae oma.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas ranel »

2t tämber on ikka sarnane. Tõmbasin sõna otses mõtte sae käima. 39cc saag. :-|||

Aga naljakad nõudmised ikka ratta jaoks :D

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas yeekim »

[mention]ranel[/mention] Üks sae hooldus kuluks hädasti ära!
OT või nii..

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tänavalegaalne maastikuratas

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Väga kole lõtv kett. (lol)
Mõtlesin seda soomlaste videot eespool (EXC 250), seal oli palju rohkem mootorsae häält (eriti eemalt kuulduna ehk eessõitja oma) kui teises 250 videos, millel oli "FMF exhaust system". :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”