Tänavalegaalne maastikuratas
Re: Tänavalegaalne maastikuratas
will111 kirjutas: ↑11 Mai 2019, 02:46selle crf450l'ga ma sõitsin selle aasta soome motomessil testiraja peal. ma ei tea kas sinna oli mingisugune piiraja paigaldatud või mis, aga see masin oma nö. minekuga oli igasugusest käte sirgeks tõmbamisest küll ikka päris kaugel! või äkki olen ma tõesti liiga palju kätekõverdusi teinud (kunagi)?
suht väheusutav tegelikult, et seal piiraja oli sest nii ehk naa kirjutasid ju "lepingule" alla ja nii ehk naa ei tohtinud seal väga tühjaks vajutada reeglite järgi. ma siiski vajutasin ja peab ütlema, et olin üllatunud...kuna võrdlemisi lahja minek oli. tõsi ma pole ühegi 450se krossika ega endurokaga juba väga pikal ajal enam sõitnud ka aga ktm'i 505sx ja 560smr lähevad küll ikka natuke teistmoodi edasi
massi osas raske öelda, superkerge see ratas ei tundunud aga midagi väga rasket samuti mitte. koos kütusega kaalus ta siiski 130kg ikka päris kindlasti. seal on küljes tuled viled ja pasunad. aga nähtavasti ka mingi päris raske sumps, sest ega ta suurt miskit häält ei teinud.
See CRF450L on miski rahvapill millel krossikaga ja võistlusenduurodega ühist vaid välimus. Honda 450 krossikas 39kw, CRF450L 18kw.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.