Tänavalegaalne maastikuratas
Re: Tänavalegaalne maastikuratas
Harisin end veidi vahepeal, Hondal on neid 450-seid tegelt oluliselt rohkem kui Eesti leht näitab, R ja WE on motokross, RX on enduro, X on "soft" enduro ja L on siis see "rahvapill". Piirajat vist otseselt mängus ei ole, point selles et kui tahad äkilisemat, osta kangem mudel.
Ma iseenesest 250 puhul saan sellest "rahvapilli" poindist hästi aru, kui tahad mitte mootori lõuates seinast üles sõita ja vöökõrguseid palke ületada, vaid lihtsalt sisuliselt telkida seal kuhu mitte keegi sulle järgi ei tule, on selle omaduste ja 5k hinna tasakaal kenasti paigas. Ainuke asi et kui tahad kuhugi edasi liikuda, siis müüa ilmselt on raske. Samas kümne tonni eest osta 450 puhtalt selle pärast, et saaks öelda et mul on 450... ma ei tea.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.