Millist kaubikut valida?
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Macintosh kirjutas: ↑21 Mai 2019, 11:12Kolm kasutust:
- Isiklike asjade, väiksema mööbli, mittemääriva siseviimistlusmaterjali jms transpordiks majaehituse/kolimise perioodil (kasutusaeg ca 1.5-2 aastat)
- Kerge endurotsikli veoks Tallinna lähiümbruses
- Reisitsikli veoks Euroopasse, ideaalis mahutab lisaks ühele tsiklile ja juhile 2-3 reisijat
- Aeg- ajalt sõiduautona, peaks mahutama lisaks juhile 3 reisijat, ideaalis 4
Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast. Siis vaata pigem Sprinterit,Masterit või Transitit. Mõlemad on mõnusad sõita ja neid on ka nn meeskonna bussina saadaval,kus 5-6 istetkohta + kaubaruum. Sõber tõi saksast Sprinteri,mis oli eemaldatavate istmetega teises reas ja ilma vaheseinata. meil muidugi vahesin nõutud,aga Mersul on vähemalt Vito jaoks olemas pehme võrgust vahesein,mis käib kaubikule..
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Macintosh kirjutas: ↑21 Mai 2019, 11:12Kolm kasutust:
- Isiklike asjade, väiksema mööbli, mittemääriva siseviimistlusmaterjali jms transpordiks majaehituse/kolimise perioodil (kasutusaeg ca 1.5-2 aastat)
- Kerge endurotsikli veoks Tallinna lähiümbruses
- Reisitsikli veoks Euroopasse, ideaalis mahutab lisaks ühele tsiklile ja juhile 2-3 reisijat
- Aeg- ajalt sõiduautona, peaks mahutama lisaks juhile 3 reisijat, ideaalis 4
Seda just kahtlustasin, et ehituse ajaks. Arvesta, et kaubaruumipikkus oleks selline et standardplaat sisse mahuks. Minu teada Vivarosse/Traficusse ei mahu.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7341
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Võtad esiklaasi maha ja mahub. Esiklaasi montaaz/demontaaz on max 15 minuti töö.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Oled sa nii kindel? Sõber vedas krossikat ja lenks oli suht laes kinni.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7341
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Kui sa nii ütled siis hakkan vähehaaval kahtlema. Tasub kontrollida. Olen paar korda kaubikus vedamiseks klaasi maha võtnud aga enam ei mäleta, mis kaubikuga tegu oli. Kusagil siin foorumis [mention]Madlobster[/mention] küsis korra kaubikute kaubaruumide mõõtusid. Enam ei leia üles. Aga peaks sealt järele kiikama. Ma tean, et Ford Transit 300 madalam variant mahutab ilusti ära (aga ikka klaas maha).
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7341
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Kaubaruumi kõrgus on Vivar/Primastar/Traffic 1387 mm aga nad arvestavad seda eesotsast, seega on taga ilmselt madalam.
Täiendatud: laadimisava kõrgus ongi 1306, ehk 8 cm madalam.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Siit hakkab Mind huvitas just pikkus ja selguse, et väikekaubikute hulgas 3m pikkusega ei ole. Kõrgus oli mul savi
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Omast kogemusest tsiklite vedamisel uuemate Peugeot kaubikutega:
Beta 390 mahtus diagonaalis napilt pikka Partnerisse, lenks käis vastu lage, esivedrustust tuli kokku suruda veidi, et bussi mahuks.
KTM 950 SuperEnduro mahtus keskmise pikkusega (5m) Experti pikkuses täpselt ära, ca 5cm oli varu ja lenks oli põhimõtteliselt laes, peeglid ja esiklaas tuli maha keerata. Samuti BMW F650GS, klaas ja peeblid maha. Uus Honda Africa Twin kindlasti kõrguses ei mahu, sest esigondel ulatub ka klaasita päris kõrgele. Seda mõõtud kaubikud sobivad kergeendurode veoks.
Suured kaubikud nagu Boxer, Transit jne on kõige mugavamad matkatsiklite veoks, aga igapäevakasutuseks muidugi veidi kohmakad, parkimismajadesse jm asja ei ole. Samas on nende seast aegajalt pakutud krossikate veoks juba ümberehitatud kaubikuid, kus lisaistmed ka sees. Nende konditsioon vast parem kui keskmisel ehitajate poolt ära trööbatud kaubikul, kuigi läbisõit kindlasti suur.
-
- Postitusi: 551
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Vivarosse mahtus KTM 1190 ADV kenasti ära kui klaas ja peeglid maha võtta.
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Pisut madalam laadimisava iseenest ei pruugi olla probleem sest tüüpiliselt sa veeretad tsikli sisse alt üles kaldteelt. Hetkeks kui lenks ukselävele jõuab, on esiratas ammu sees. Aga madalas kaubaruumis on suht ebamugav toimetada tsikliga. Natuke keerad, lenks laes, ise ukerdad kükakil... Kõrgem lagi on palju mugavam. Eriti kolimisel on vahe kas tõstad diivanit sirge seljaga või kõveras. Kipsplaati sa vist ei plaaninud sellega vedada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Kas kuudiga käru ei ole valikus olnud?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Millist kaubikut valida?
Hr. Nõel tõi mulle Honda Crosstoureri (mõõtudelt Gessulaadne) oma igihalja L2H1 VW Transportööriga Saksast ära. Esiklaas maha ja peeglid kokku, mahtus kuuti küll. Kohe saan kätte töömasina, Pösöö Expert L2H1, võin kuudi ära mõõta. Paar aastat tagasi oli mul Renault Master L3H2 - sinna võis Goldwingiga sisse sõita. L3 on suht pika kerega juba (Master oli 6.3m vist), linnas parkimisega probleem. Kipsi vedamiseks võiks pigem käru juurde võtta. L1-L2 on igapäeva masinaks mugavam. Krossikat saaks mõne sefi kastikaga ka vedada (Hilux, Amarok), aga matkatsikkel ei mahu kasti. Kuigi Amarok on niigi suht mugav - sellega tulistad kuskile mägedesse ja seal lased väikse vurriga mööda kitseradasid edasi Nüüd tuleb kuskilt kindlasti soovitus F-150... ja nii see teema lappama läheb. Ma tegin siinkohal murde- või pöördepunkti ära.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7341
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Kipsi vedamisega tegeleb ehitaja. Mina vean väiksemat kraami ja jama.
Ei ole ja ei tule. Kuna ma sõiduautoga niikuinii vähe sõidan siis kaubik sobib antud juhul paremini.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Henn kirjutas: ↑21 Mai 2019, 15:29Krossikat saaks mõne sefi kastikaga ka vedada (Hilux, Amarok), aga matkatsikkel ei mahu kasti. Kuigi Amarok on niigi suht mugav - sellega tulistad kuskile mägedesse ja seal lased väikse vurriga mööda kitseradasid edasi Nüüd tuleb kuskilt kindlasti soovitus F-150... ja nii see teema lappama läheb. Ma tegin siinkohal murde- või pöördepunkti ära.
Kastikas näeb edev välja aga asja teeb ebamugavaks kasti ebamõistlik kõrgus. Ma isegi oma Sprineriga, millel on kah suht kõrge põrand, näen pärast korralikku trennipäeva ja eriti liivasel pinnasel kurja vaeva, et ratas sisse saada ja kadestan Fordi ja Pesukoti omanikke, milledel põranda kõrgus ikka olematu.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Trafic võibolla kõrgem,aga Vitosse jääb minu tsiklil lenksude ja ukse ava vahele 1cm heal juhul.
Aga mis puutub kastikas versus kaubik,siis minu eelistus on 100% kaubiku kasuks. Need kastikad on sõita head,aga ebapraktilised. Kõike mida saab vedada kaubikus ei saa vedada kastis ja mida saab vedada kastis ,saab alati vedada kaubikule käru järele pannes.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Ma olin umbes sama valiku ees. Lõpuks valisin VW Transporter T4 (2,5, 7,5 kw turbo) pika kerega. Kuna traficutesse ja muudesse ei mahtunud ratas ja 5 kohta.
Olgem ausad kui viis istet on sees, siis mahub ainult Yamaha xt350. Honda Dominator ja Suzuki SV650 veoks on vaja küljeukse poolne iste eraldada. Honda African twini mahutamises kahtlen aga kui klaas jne eemaldada, siis ilmselt mahub.
Ls on 548000. Tundub, et veel läheb edasi. 1-2 aastat kindlasti. kere on muidugi pehmo.
Järgmisena ilmselt valin Crafteri/Sprinteri (5 kohta + kong).
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Spoiler
mx77 kirjutas: ↑21 Mai 2019, 11:07urmas66 kirjutas: ↑21 Mai 2019, 10:58Vito on probleemne eelmise põlvkonna ehk kuni 2013 W639 kerega. Alates 2014 on uus W447 kere ja see juba hoopis teine auto. Mul on 2017 Vito 119 4x4 ehk 140kw ja tegemist ongi nagu suure mahtuniversaaliga. Mul siis istmetega variant. Kui W447 Vitot vaadata esiveolisena ,siis sellel on see Renault Travicu 1,6 mootor ja ka esisild on Renault. Taga ja neliveolised on 2,2 dislad 120,160,190kw
See esimene tagaveolise põlvkond polnud vist kah päris see mida MB-lt ootaks? Ma mäletan vähemalt, et üks "õnnelik" omanik parkis lausa oma õnnetu eksemplari Silberauto ette, mille terve külge täitis vigade loetelu kleeps.
[/quote]
Vist olid need tagaveolised Vitod probleemsed kuni 2007 aastani, mil kere korrosioonikindluse tõstmisega tegelikult ka tegelema hakati, mitte ei üritatud järjekordset ökomöku lahendust välja mõelda. Mul sugulasel tööauto 2009 aasta 3,0 diisel Vito ja see on nii kere kui tehnika poolest igati korras, 300000 km läbisõidust hoolimata.
Mul endal on 2000.a. 108CDI, läbisõit natuke üle 500000. Tehnika on endiselt parimas korras. Poolteist aastat tagasi vaatasin, et kere siit-sealt natuke tahaks keevitamist ja võtsin sugulasest külasepaga asja ette. Oleks teadnud, kui hull asi on, oleks tegemata jätnud. Noh, nüüd on küll tehtud, aga raha kulus sama palju, kui et oleks ostnud mõne kobeda kerega bussi selle asemele ja jätnud enda oma tehnikadoonoriks, kui vaja oleks olnud. Vahetusse läks auto põrandast umbes kolmveerand, uste alumised ääred nii seest, kui väljast, esitiivad ja veel muidu küljeplekke siit-sealt. Kapott ja karbid olid mul juba millalgi varem vahetatud, aga need vajasid jälle veidi kõpitsemist. Kui keegi reklaamib vana Vitot ja et kere on korras, siis on 3 varianti: kas nimetatud tööd on tehtud või on auto pärit kuskilt Itaaliast, kus ilmastik rohkem armu annab või on auto sellises konditsioonis, et sees istudes peeretada ei tohi, muidu tuleb põrandasse auk.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Vanasse suurde Renault Masterisse (siiski B-kat) oleks võinud tsikleid sisse panna kes teab kui palju. Ma vedasin ühte EN500 ja ruumi oli na valom. Aga tööandja kurtis selle isendi puhul pidevat lagunemist.
4,8 m pikk kuni 9 istmega VW T4 Caravelle mahutas pärast tagumiste istmete eemaldamist kenasti Gunnar Grapsi 750-se kruiseri, kui selle tuuleklaas oli maha kruvitud. Juhi kõrvale jäi kaks kohta. Lisaks sai ükskord veetud vist viit OSB-plaati püstasendis nii, et taha jäi lisaks eesmisele kolmele veel kaks istekohta. Ka sai veetud murutraktorit nii, et taha selle kõrvale jäi üks istekoht. Päris tavaline oli selline sõit, et ees oli kaks inimest, keskel kaks inimest, koer ja kass ning taga tööriistad ja 0,75 ruumi puid.
4,9 m pikk 5 Chrysleri istmega VW T4 Transporter mahutab pärast tagumise kolmese istme külje peale veeretamist vabalt GS500F-i. Ees 2 kohta.
Ma vist oma kogemuse põhjal soovitaks mingit volkari bussi, mille tagumisi istmeid saab võimalikult suures mahus eraldi komplekteerida ja soovi järgi sättida. Mu karavellil oli ees 1+2, keskel 2+1 ja täitsa taga 3. Ja arvestades volkarite populaarsust on üsna hea lootus paari aasta pärast buss edasi ka müüa.
Olen viimased neli aastat saanud kõik vajalikud asjad, mida pole olnud just vähe, veetud volkari bussi salongis ja järelkäruga jahmerdamist ei igatse absoluutselt.
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7341
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Ma hetkel vaatan Ford Transit 300-t. Tegin reisijate arvu osas järeleandmise ja siis sobib päris hästi. Kõrguses on tsikli jaoks ruumi piisavalt, nad on üsna töökindlad, varuosi on lademes ja väga kole välja ka ei näe.
Siin on ülevaade https://tinyurl.com/y4brqmsj
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Sellel mudelil on megamugav kabiin - sisuliselt on terve armatuur panipaiku täis, lisaks topsi- ja pudelihoidjad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Uuem on veel mugavam
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Normaalne valik,tõesti mugav sõita ja vaiksem kui paljud teised.Aga vaata pigem esiveolisi,tagaveoga on libedaga natuke kehva.Neid on mõlemaid olemas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Sellisesse mahuks juba mitu ratast ja mitu rida toole
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Millist kaubikut valida?
Spoiler
Näeb küll sõiduautolikum välja, aga nii praktiline kindlasti ei ole
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Ei oska otseselt võrrelda,sest eelmist pole püsivalt kasutanud(sõitnud olen mõned korrad) ,aga uuemas(alates 2013) on kõike piisavalt ja isegi rohkem kui vaja. Stereo on ka parem,vähemalt kui see kangeim võtta. Müraisolatsioon on parem. Istmed on ka justkui mugavamad. Aga see eelmine on ka igati Ok masin võrreldes paljude teistega.
Uuemal on see 125kwmootor+6-ne kast väga mõnusalt tööle pandud. Kiirteel 130-140 pole mingi probleem kui vaja ja jaksab ka täislastis tavateedel möödasõite teha.See uus 2,0 mootor veab sama hästi ,kui vanemal 3,2.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1272
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Mögga.
Ma vean pidevalt oma SuperTeneret Vito kongis ja ei viitsi isegi esiklaasi maha kruvida, lihtsam on koormarihmaga sõidu ajaks esiamordid kokku tõmmata. Igasugu reisitsikleid on veetud Euroopasse ja tagasi ja mahtumisprobleemi pole kunagi olnud. Vanemas W638 Vitos siis, uuema W639 kong on oluliselt kipakam ja selle kohta ei oska öelda. Ning vahesein ei ole hea mõte, tsikli esiratas on üsna esiistme seljatoes kinni, et tsikkel autosse mahuks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: Millist kaubikut valida?
isakene kirjutas: ↑24 Mai 2019, 11:04Spoiler
Mögga.
Ma vean pidevalt oma SuperTeneret Vito kongis ja ei viitsi isegi esiklaasi maha kruvida, lihtsam on koormarihmaga sõidu ajaks esiamordid kokku tõmmata. Igasugu reisitsikleid on veetud Euroopasse ja tagasi ja mahtumisprobleemi pole kunagi olnud. Vanemas W638 Vitos siis, uuema W639 kong on oluliselt kipakam ja selle kohta ei oska öelda. Ning vahesein ei ole hea mõte, tsikli esiratas on üsna esiistme seljatoes kinni, et tsikkel autosse mahuks.
mul on w447 ja täispolsterdusega ehk pigem V-klass ja ma ei tahaks sinna tsiklit sisse pressida. Mahub,aga kas peaks.Kana pidi ka vahel mesipuusse mahtuma...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Millist kaubikut valida?
Ise ostsin räbala ja ulmesoodsa boxer'i. Mulle taga sõita meeldib, suuruselt saab reaalselt ka 3 inimest istuda ning täiesti sügavalt savi on, kui suur on tsikkel, mida vedama peab, külmkappe olen vedanud püstisena jne. Võta pigem suurem/kõrgem, on oluliselt lihtsam elada. Traffikulised on minukandis suht hinnatud masinat, mitu meest sõidavad ja tegelikult vinguvadki ainult suuruse üle. See pihustite kinnimädanemise jutt plokki muidugi mercedest ei puuduta? Nali kuubis, mida öelda masina kohta, millel on 60kkm tagant ette nähtud pihustiseibide vahetus? Konnasööjatel on fordist kindlasti väiksemad roostemured,fordi üldine vastupidavus on törts parem, kuid ka neil lendab nii 5 seid kui 6seid kaste laiali ja roostetavad isegi katused seestpoolt Sõita on ford teistest etem. Mersu poole ei vaataks ka ausaltöeldes, vähemasti vanemaid isendeid. Sõbral oli 2003 vito, kõrge ja 4x4, automaat, pani aastaga terve ostuhinna remondialla, toosama pihustiseibide teema, rattalaagrid, kast jne. Niikaua, kuni hinnapiiri pole öeldud, ei saa keegi tegelikult otseselt aidata. Ise eelistaksin tagaveduseid, saad suurema masina puhul sama väikese pöörderaadiuse, kui mõnel nökatsil, kuhu miskit sisse ei mahu.
Re: Millist kaubikut valida?
Vaatan, et mõned kiidavad Trafic-ut. Ostsime ise 2017a uuena Renault Traficu, kõikide lisadega mis sai ja pika kerega ning 1.6bi-turbo diisliga. Vahetasime õli iga 15tkm tagant, mitte nagu esindus soovitas (30tkm vms). Jõudsime autoga sõita 45tkm ja garantii nimekiri oli 5lk pikk. Ehk iga nädal oli auto 2-3p esinduses remondis. Aasta aega jaksasime tegeleda sellega ja korda seda meie käes ei saadudki. Esindus ostis 0-iga tagasi peale pikki rääkimisi. Ühesõnaga vahetati elektroonikat, turbo süsteem, mootori aju, pihusteid, juhtplokke jne. Kõike, mida sai. Eriti toredad olid seigad, kui jõudsid esindusest sõita kontori tagasi ning väravast sisse keerata, hakkasid taas hoiatustuled põlemas. Kindlasti ei soovita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.