Millist kaubikut valida?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Macintosh kirjutas: 21 Mai 2019, 11:12
yeekim kirjutas: 20 Mai 2019, 21:50

Alustaks nullist(0):
MILLEKS?

Kolm kasutust:

  1. Isiklike asjade, väiksema mööbli, mittemääriva siseviimistlusmaterjali jms transpordiks majaehituse/kolimise perioodil (kasutusaeg ca 1.5-2 aastat)
  2. Kerge endurotsikli veoks Tallinna lähiümbruses
  3. Reisitsikli veoks Euroopasse, ideaalis mahutab lisaks ühele tsiklile ja juhile 2-3 reisijat
  4. Aeg- ajalt sõiduautona, peaks mahutama lisaks juhile 3 reisijat, ideaalis 4

Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast. Siis vaata pigem Sprinterit,Masterit või Transitit. Mõlemad on mõnusad sõita ja neid on ka nn meeskonna bussina saadaval,kus 5-6 istetkohta + kaubaruum. Sõber tõi saksast Sprinteri,mis oli eemaldatavate istmetega teises reas ja ilma vaheseinata. meil muidugi vahesin nõutud,aga Mersul on vähemalt Vito jaoks olemas pehme võrgust vahesein,mis käib kaubikule..



Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Macintosh kirjutas: 21 Mai 2019, 11:12
yeekim kirjutas: 20 Mai 2019, 21:50

Alustaks nullist(0):
MILLEKS?

Kolm kasutust:

  1. Isiklike asjade, väiksema mööbli, mittemääriva siseviimistlusmaterjali jms transpordiks majaehituse/kolimise perioodil (kasutusaeg ca 1.5-2 aastat)
  2. Kerge endurotsikli veoks Tallinna lähiümbruses
  3. Reisitsikli veoks Euroopasse, ideaalis mahutab lisaks ühele tsiklile ja juhile 2-3 reisijat
  4. Aeg- ajalt sõiduautona, peaks mahutama lisaks juhile 3 reisijat, ideaalis 4

Seda just kahtlustasin, et ehituse ajaks. Arvesta, et kaubaruumipikkus oleks selline et standardplaat sisse mahuks. Minu teada Vivarosse/Traficusse ei mahu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 12:17

Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast.

Võtad esiklaasi maha ja mahub. Esiklaasi montaaz/demontaaz on max 15 minuti töö.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Macintosh kirjutas: 21 Mai 2019, 12:46
urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 12:17

Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast.

Võtad esiklaasi maha ja mahub. Esiklaasi montaaz/demontaaz on max 15 minuti töö.

Oled sa nii kindel? Sõber vedas krossikat ja lenks oli suht laes kinni.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

mx77 kirjutas: 21 Mai 2019, 12:47
Spoiler
Macintosh kirjutas: 21 Mai 2019, 12:46
urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 12:17

Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast.

Võtad esiklaasi maha ja mahub. Esiklaasi montaaz/demontaaz on max 15 minuti töö.

Oled sa nii kindel? Sõber vedas krossikat ja lenks oli suht laes kinni.

Kui sa nii ütled siis hakkan vähehaaval kahtlema. Tasub kontrollida. Olen paar korda kaubikus vedamiseks klaasi maha võtnud aga enam ei mäleta, mis kaubikuga tegu oli. Kusagil siin foorumis [mention]Madlobster[/mention] küsis korra kaubikute kaubaruumide mõõtusid. Enam ei leia üles. Aga peaks sealt järele kiikama. Ma tean, et Ford Transit 300 madalam variant mahutab ilusti ära (aga ikka klaas maha).

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Transit on seest kõrgem. Vivaro katus läheb peale kabiini madalamaks

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

mx77 kirjutas: 21 Mai 2019, 13:01

Transit on seest kõrgem. Vivaro katus läheb peale kabiini madalamaks

Kaubaruumi kõrgus on Vivar/Primastar/Traffic 1387 mm aga nad arvestavad seda eesotsast, seega on taga ilmselt madalam.

Täiendatud: laadimisava kõrgus ongi 1306, ehk 8 cm madalam.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Macintosh kirjutas: 21 Mai 2019, 12:52

Kusagil siin foorumis @Madlobster küsis korra kaubikute kaubaruumide mõõtusid. Enam ei leia üles.

Siit hakkab Mind huvitas just pikkus ja selguse, et väikekaubikute hulgas 3m pikkusega ei ole. Kõrgus oli mul savi

ja siin on ka

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas randel »

Omast kogemusest tsiklite vedamisel uuemate Peugeot kaubikutega:
Beta 390 mahtus diagonaalis napilt pikka Partnerisse, lenks käis vastu lage, esivedrustust tuli kokku suruda veidi, et bussi mahuks.
KTM 950 SuperEnduro mahtus keskmise pikkusega (5m) Experti pikkuses täpselt ära, ca 5cm oli varu ja lenks oli põhimõtteliselt laes, peeglid ja esiklaas tuli maha keerata. Samuti BMW F650GS, klaas ja peeblid maha. Uus Honda Africa Twin kindlasti kõrguses ei mahu, sest esigondel ulatub ka klaasita päris kõrgele. Seda mõõtud kaubikud sobivad kergeendurode veoks.
Suured kaubikud nagu Boxer, Transit jne on kõige mugavamad matkatsiklite veoks, aga igapäevakasutuseks muidugi veidi kohmakad, parkimismajadesse jm asja ei ole. Samas on nende seast aegajalt pakutud krossikate veoks juba ümberehitatud kaubikuid, kus lisaistmed ka sees. Nende konditsioon vast parem kui keskmisel ehitajate poolt ära trööbatud kaubikul, kuigi läbisõit kindlasti suur.

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 551
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Kox »

Vivarosse mahtus KTM 1190 ADV kenasti ära kui klaas ja peeglid maha võtta.

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2012
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas bitter »

Macintosh kirjutas: 21 Mai 2019, 13:21

Kaubaruumi kõrgus on Vivar/Primastar/Traffic 1387 mm aga nad arvestavad seda eesotsast, seega on taga ilmselt madalam.

Täiendatud: laadimisava kõrgus ongi 1306, ehk 8 cm madalam.

Pisut madalam laadimisava iseenest ei pruugi olla probleem sest tüüpiliselt sa veeretad tsikli sisse alt üles kaldteelt. Hetkeks kui lenks ukselävele jõuab, on esiratas ammu sees. Aga madalas kaubaruumis on suht ebamugav toimetada tsikliga. Natuke keerad, lenks laes, ise ukerdad kükakil... Kõrgem lagi on palju mugavam. Eriti kolimisel on vahe kas tõstad diivanit sirge seljaga või kõveras. Kipsplaati sa vist ei plaaninud sellega vedada.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6614
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kas kuudiga käru ei ole valikus olnud?

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 371
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 58 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Henn »

Hr. Nõel tõi mulle Honda Crosstoureri (mõõtudelt Gessulaadne) oma igihalja L2H1 VW Transportööriga Saksast ära. Esiklaas maha ja peeglid kokku, mahtus kuuti küll. Kohe saan kätte töömasina, Pösöö Expert L2H1, võin kuudi ära mõõta. Paar aastat tagasi oli mul Renault Master L3H2 - sinna võis Goldwingiga sisse sõita. L3 on suht pika kerega juba (Master oli 6.3m vist), linnas parkimisega probleem. Kipsi vedamiseks võiks pigem käru juurde võtta. L1-L2 on igapäeva masinaks mugavam. Krossikat saaks mõne sefi kastikaga ka vedada (Hilux, Amarok), aga matkatsikkel ei mahu kasti. Kuigi Amarok on niigi suht mugav - sellega tulistad kuskile mägedesse ja seal lased väikse vurriga mööda kitseradasid edasi :) Nüüd tuleb kuskilt kindlasti soovitus F-150... ja nii see teema lappama läheb. Ma tegin siinkohal murde- või pöördepunkti ära.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Henn kirjutas: 21 Mai 2019, 15:29

Kipsi vedamiseks võiks pigem käru juurde võtta.

Kipsi vedamisega tegeleb ehitaja. Mina vean väiksemat kraami ja jama.

yeekim kirjutas: 21 Mai 2019, 15:14

Kas kuudiga käru ei ole valikus olnud?

Ei ole ja ei tule. Kuna ma sõiduautoga niikuinii vähe sõidan siis kaubik sobib antud juhul paremini.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Henn kirjutas: 21 Mai 2019, 15:29

Krossikat saaks mõne sefi kastikaga ka vedada (Hilux, Amarok), aga matkatsikkel ei mahu kasti. Kuigi Amarok on niigi suht mugav - sellega tulistad kuskile mägedesse ja seal lased väikse vurriga mööda kitseradasid edasi :) Nüüd tuleb kuskilt kindlasti soovitus F-150... ja nii see teema lappama läheb. Ma tegin siinkohal murde- või pöördepunkti ära.

Kastikas näeb edev välja aga asja teeb ebamugavaks kasti ebamõistlik kõrgus. Ma isegi oma Sprineriga, millel on kah suht kõrge põrand, näen pärast korralikku trennipäeva ja eriti liivasel pinnasel kurja vaeva, et ratas sisse saada ja kadestan Fordi ja Pesukoti omanikke, milledel põranda kõrgus ikka olematu.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Macintosh kirjutas: 21 Mai 2019, 12:46
urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 12:17

Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast.

Võtad esiklaasi maha ja mahub. Esiklaasi montaaz/demontaaz on max 15 minuti töö.

Trafic võibolla kõrgem,aga Vitosse jääb minu tsiklil lenksude ja ukse ava vahele 1cm heal juhul.

Aga mis puutub kastikas versus kaubik,siis minu eelistus on 100% kaubiku kasuks. Need kastikad on sõita head,aga ebapraktilised. Kõike mida saab vedada kaubikus ei saa vedada kastis ja mida saab vedada kastis ,saab alati vedada kaubikule käru järele pannes.

Viimati muutis urmas66, 22 Mai 2019, 11:03, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Madris »

Ma olin umbes sama valiku ees. Lõpuks valisin VW Transporter T4 (2,5, 7,5 kw turbo) pika kerega. Kuna traficutesse ja muudesse ei mahtunud ratas ja 5 kohta.
Olgem ausad kui viis istet on sees, siis mahub ainult Yamaha xt350. Honda Dominator ja Suzuki SV650 veoks on vaja küljeukse poolne iste eraldada. Honda African twini mahutamises kahtlen aga kui klaas jne eemaldada, siis ilmselt mahub.

Ls on 548000. Tundub, et veel läheb edasi. 1-2 aastat kindlasti. kere on muidugi pehmo.

Järgmisena ilmselt valin Crafteri/Sprinteri (5 kohta + kong).

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas pühak »

Spoiler
mx77 kirjutas: 21 Mai 2019, 11:07
urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 10:58

Vito on probleemne eelmise põlvkonna ehk kuni 2013 W639 kerega. Alates 2014 on uus W447 kere ja see juba hoopis teine auto. Mul on 2017 Vito 119 4x4 ehk 140kw ja tegemist ongi nagu suure mahtuniversaaliga. Mul siis istmetega variant. Kui W447 Vitot vaadata esiveolisena ,siis sellel on see Renault Travicu 1,6 mootor ja ka esisild on Renault. Taga ja neliveolised on 2,2 dislad 120,160,190kw

See esimene tagaveolise põlvkond polnud vist kah päris see mida MB-lt ootaks? Ma mäletan vähemalt, et üks "õnnelik" omanik parkis lausa oma õnnetu eksemplari Silberauto ette, mille terve külge täitis vigade loetelu kleeps.
[/quote]

Vist olid need tagaveolised Vitod probleemsed kuni 2007 aastani, mil kere korrosioonikindluse tõstmisega tegelikult ka tegelema hakati, mitte ei üritatud järjekordset ökomöku lahendust välja mõelda. Mul sugulasel tööauto 2009 aasta 3,0 diisel Vito ja see on nii kere kui tehnika poolest igati korras, 300000 km läbisõidust hoolimata.

Mul endal on 2000.a. 108CDI, läbisõit natuke üle 500000. Tehnika on endiselt parimas korras. Poolteist aastat tagasi vaatasin, et kere siit-sealt natuke tahaks keevitamist ja võtsin sugulasest külasepaga asja ette. Oleks teadnud, kui hull asi on, oleks tegemata jätnud. Noh, nüüd on küll tehtud, aga raha kulus sama palju, kui et oleks ostnud mõne kobeda kerega bussi selle asemele ja jätnud enda oma tehnikadoonoriks, kui vaja oleks olnud. Vahetusse läks auto põrandast umbes kolmveerand, uste alumised ääred nii seest, kui väljast, esitiivad ja veel muidu küljeplekke siit-sealt. Kapott ja karbid olid mul juba millalgi varem vahetatud, aga need vajasid jälle veidi kõpitsemist. Kui keegi reklaamib vana Vitot ja et kere on korras, siis on 3 varianti: kas nimetatud tööd on tehtud või on auto pärit kuskilt Itaaliast, kus ilmastik rohkem armu annab või on auto sellises konditsioonis, et sees istudes peeretada ei tohi, muidu tuleb põrandasse auk.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 302
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Vanasse suurde Renault Masterisse (siiski B-kat) oleks võinud tsikleid sisse panna kes teab kui palju. Ma vedasin ühte EN500 ja ruumi oli na valom. Aga tööandja kurtis selle isendi puhul pidevat lagunemist.

4,8 m pikk kuni 9 istmega VW T4 Caravelle mahutas pärast tagumiste istmete eemaldamist kenasti Gunnar Grapsi 750-se kruiseri, kui selle tuuleklaas oli maha kruvitud. Juhi kõrvale jäi kaks kohta. Lisaks sai ükskord veetud vist viit OSB-plaati püstasendis nii, et taha jäi lisaks eesmisele kolmele veel kaks istekohta. Ka sai veetud murutraktorit nii, et taha selle kõrvale jäi üks istekoht. Päris tavaline oli selline sõit, et ees oli kaks inimest, keskel kaks inimest, koer ja kass ning taga tööriistad ja 0,75 ruumi puid.

4,9 m pikk 5 Chrysleri istmega VW T4 Transporter mahutab pärast tagumise kolmese istme külje peale veeretamist vabalt GS500F-i. Ees 2 kohta.

Ma vist oma kogemuse põhjal soovitaks mingit volkari bussi, mille tagumisi istmeid saab võimalikult suures mahus eraldi komplekteerida ja soovi järgi sättida. Mu karavellil oli ees 1+2, keskel 2+1 ja täitsa taga 3. Ja arvestades volkarite populaarsust on üsna hea lootus paari aasta pärast buss edasi ka müüa.

Olen viimased neli aastat saanud kõik vajalikud asjad, mida pole olnud just vähe, veetud volkari bussi salongis ja järelkäruga jahmerdamist ei igatse absoluutselt.

----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Ma hetkel vaatan Ford Transit 300-t. Tegin reisijate arvu osas järeleandmise ja siis sobib päris hästi. Kõrguses on tsikli jaoks ruumi piisavalt, nad on üsna töökindlad, varuosi on lademes ja väga kole välja ka ei näe.

image.png

Siin on ülevaade https://tinyurl.com/y4brqmsj

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Sellel mudelil on megamugav kabiin - sisuliselt on terve armatuur panipaiku täis, lisaks topsi- ja pudelihoidjad.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

mx77 kirjutas: 23 Mai 2019, 13:05

Sellel mudelil on megamugav kabiin - sisuliselt on terve armatuur panipaiku täis, lisaks topsi- ja pudelihoidjad.

Uuem on veel mugavam :)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Macintosh kirjutas: 23 Mai 2019, 12:52

Ma hetkel vaatan Ford Transit 300-t. Tegin reisijate arvu osas järeleandmise ja siis sobib päris hästi. Kõrguses on tsikli jaoks ruumi piisavalt, nad on üsna töökindlad, varuosi on lademes ja väga kole välja ka ei näe.

Normaalne valik,tõesti mugav sõita ja vaiksem kui paljud teised.Aga vaata pigem esiveolisi,tagaveoga on libedaga natuke kehva.Neid on mõlemaid olemas.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Sellisesse mahuks juba mitu ratast ja mitu rida toole :D

image.png
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Spoiler
urmas66 kirjutas: 23 Mai 2019, 15:36
mx77 kirjutas: 23 Mai 2019, 13:05

Sellel mudelil on megamugav kabiin - sisuliselt on terve armatuur panipaiku täis, lisaks topsi- ja pudelihoidjad.

Uuem on veel mugavam :)

Näeb küll sõiduautolikum välja, aga nii praktiline kindlasti ei ole

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Spoiler
mx77 kirjutas: 23 Mai 2019, 15:58
urmas66 kirjutas: 23 Mai 2019, 15:36
mx77 kirjutas: 23 Mai 2019, 13:05

Sellel mudelil on megamugav kabiin - sisuliselt on terve armatuur panipaiku täis, lisaks topsi- ja pudelihoidjad.

Uuem on veel mugavam :)

Näeb küll sõiduautolikum välja, aga nii praktiline kindlasti ei ole

Ei oska otseselt võrrelda,sest eelmist pole püsivalt kasutanud(sõitnud olen mõned korrad) ,aga uuemas(alates 2013) on kõike piisavalt ja isegi rohkem kui vaja. Stereo on ka parem,vähemalt kui see kangeim võtta. Müraisolatsioon on parem. Istmed on ka justkui mugavamad. Aga see eelmine on ka igati Ok masin võrreldes paljude teistega.
Uuemal on see 125kwmootor+6-ne kast väga mõnusalt tööle pandud. Kiirteel 130-140 pole mingi probleem kui vaja ja jaksab ka täislastis tavateedel möödasõite teha.See uus 2,0 mootor veab sama hästi ,kui vanemal 3,2.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1272
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas isakene »

urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 12:17

Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast.

Mögga.

Ma vean pidevalt oma SuperTeneret Vito kongis ja ei viitsi isegi esiklaasi maha kruvida, lihtsam on koormarihmaga sõidu ajaks esiamordid kokku tõmmata. Igasugu reisitsikleid on veetud Euroopasse ja tagasi ja mahtumisprobleemi pole kunagi olnud. Vanemas W638 Vitos siis, uuema W639 kong on oluliselt kipakam ja selle kohta ei oska öelda. Ning vahesein ei ole hea mõte, tsikli esiratas on üsna esiistme seljatoes kinni, et tsikkel autosse mahuks.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7191
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 515 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

isakene kirjutas: 24 Mai 2019, 11:04
Spoiler
urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 12:17

Traficusse või Vitosse reisitsikkel ei mahu kõrguse pärast.

Mögga.

Ma vean pidevalt oma SuperTeneret Vito kongis ja ei viitsi isegi esiklaasi maha kruvida, lihtsam on koormarihmaga sõidu ajaks esiamordid kokku tõmmata. Igasugu reisitsikleid on veetud Euroopasse ja tagasi ja mahtumisprobleemi pole kunagi olnud. Vanemas W638 Vitos siis, uuema W639 kong on oluliselt kipakam ja selle kohta ei oska öelda. Ning vahesein ei ole hea mõte, tsikli esiratas on üsna esiistme seljatoes kinni, et tsikkel autosse mahuks.

mul on w447 ja täispolsterdusega ehk pigem V-klass ja ma ei tahaks sinna tsiklit sisse pressida. Mahub,aga kas peaks.Kana pidi ka vahel mesipuusse mahtuma... :mrgreen:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Ise ostsin räbala ja ulmesoodsa boxer'i. Mulle taga sõita meeldib, suuruselt saab reaalselt ka 3 inimest istuda ning täiesti sügavalt savi on, kui suur on tsikkel, mida vedama peab, külmkappe olen vedanud püstisena jne. Võta pigem suurem/kõrgem, on oluliselt lihtsam elada. Traffikulised on minukandis suht hinnatud masinat, mitu meest sõidavad ja tegelikult vinguvadki ainult suuruse üle. See pihustite kinnimädanemise jutt plokki muidugi mercedest ei puuduta? Nali kuubis, mida öelda masina kohta, millel on 60kkm tagant ette nähtud pihustiseibide vahetus? Konnasööjatel on fordist kindlasti väiksemad roostemured,fordi üldine vastupidavus on törts parem, kuid ka neil lendab nii 5 seid kui 6seid kaste laiali ja roostetavad isegi katused seestpoolt :D Sõita on ford teistest etem. Mersu poole ei vaataks ka ausaltöeldes, vähemasti vanemaid isendeid. Sõbral oli 2003 vito, kõrge ja 4x4, automaat, pani aastaga terve ostuhinna remondialla, toosama pihustiseibide teema, rattalaagrid, kast jne. Niikaua, kuni hinnapiiri pole öeldud, ei saa keegi tegelikult otseselt aidata. Ise eelistaksin tagaveduseid, saad suurema masina puhul sama väikese pöörderaadiuse, kui mõnel nökatsil, kuhu miskit sisse ei mahu.


Rss
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Veebr 2008, 13:13
Tsikkel: GSXR 750
Asukoht: Eesti

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas Rss »

Vaatan, et mõned kiidavad Trafic-ut. Ostsime ise 2017a uuena Renault Traficu, kõikide lisadega mis sai ja pika kerega ning 1.6bi-turbo diisliga. Vahetasime õli iga 15tkm tagant, mitte nagu esindus soovitas (30tkm vms). Jõudsime autoga sõita 45tkm ja garantii nimekiri oli 5lk pikk. Ehk iga nädal oli auto 2-3p esinduses remondis. Aasta aega jaksasime tegeleda sellega ja korda seda meie käes ei saadudki. Esindus ostis 0-iga tagasi peale pikki rääkimisi. Ühesõnaga vahetati elektroonikat, turbo süsteem, mootori aju, pihusteid, juhtplokke jne. Kõike, mida sai. Eriti toredad olid seigad, kui jõudsid esindusest sõita kontori tagasi ning väravast sisse keerata, hakkasid taas hoiatustuled põlemas. Kindlasti ei soovita.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”