Millist kaubikut valida?

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Millist kaubikut valida?

Lugemata postitus Postitas pühak »

Spoiler
mx77 kirjutas: 21 Mai 2019, 11:07
urmas66 kirjutas: 21 Mai 2019, 10:58

Vito on probleemne eelmise põlvkonna ehk kuni 2013 W639 kerega. Alates 2014 on uus W447 kere ja see juba hoopis teine auto. Mul on 2017 Vito 119 4x4 ehk 140kw ja tegemist ongi nagu suure mahtuniversaaliga. Mul siis istmetega variant. Kui W447 Vitot vaadata esiveolisena ,siis sellel on see Renault Travicu 1,6 mootor ja ka esisild on Renault. Taga ja neliveolised on 2,2 dislad 120,160,190kw

See esimene tagaveolise põlvkond polnud vist kah päris see mida MB-lt ootaks? Ma mäletan vähemalt, et üks "õnnelik" omanik parkis lausa oma õnnetu eksemplari Silberauto ette, mille terve külge täitis vigade loetelu kleeps.
[/quote]

Vist olid need tagaveolised Vitod probleemsed kuni 2007 aastani, mil kere korrosioonikindluse tõstmisega tegelikult ka tegelema hakati, mitte ei üritatud järjekordset ökomöku lahendust välja mõelda. Mul sugulasel tööauto 2009 aasta 3,0 diisel Vito ja see on nii kere kui tehnika poolest igati korras, 300000 km läbisõidust hoolimata.

Mul endal on 2000.a. 108CDI, läbisõit natuke üle 500000. Tehnika on endiselt parimas korras. Poolteist aastat tagasi vaatasin, et kere siit-sealt natuke tahaks keevitamist ja võtsin sugulasest külasepaga asja ette. Oleks teadnud, kui hull asi on, oleks tegemata jätnud. Noh, nüüd on küll tehtud, aga raha kulus sama palju, kui et oleks ostnud mõne kobeda kerega bussi selle asemele ja jätnud enda oma tehnikadoonoriks, kui vaja oleks olnud. Vahetusse läks auto põrandast umbes kolmveerand, uste alumised ääred nii seest, kui väljast, esitiivad ja veel muidu küljeplekke siit-sealt. Kapott ja karbid olid mul juba millalgi varem vahetatud, aga need vajasid jälle veidi kõpitsemist. Kui keegi reklaamib vana Vitot ja et kere on korras, siis on 3 varianti: kas nimetatud tööd on tehtud või on auto pärit kuskilt Itaaliast, kus ilmastik rohkem armu annab või on auto sellises konditsioonis, et sees istudes peeretada ei tohi, muidu tuleb põrandasse auk.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”