Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3149
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 492 korda
Tänatud: 598 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Võiksin foorumi täis kirjutada ja tõenäoliselt jääks ruumist puudu ka

Aga piirdun paari eredama juhtumiga.

Töökotta, et õlisurve on madal, võtke palun karter alt ära ja vaadake, mis võib põhjus olla (saaled, õlivõtt vms)
Vahetasime õlifitri
Mõne aja pärast uuesti sama murega ja jutuga
Vahetasime õlirõhuanduri
Ja uuesti
Vahetasime õli

Paari kuu pärast oli mootor laiali. Õlivõtt oli umbes. Sain kogu mootori remondi kinni maksta
Boonuseks mootori parandaja juures sõideti kapott teise autoga mölki.

Viisin auto pigipesu, poleer, vahatamisse. Järgi minnes suur kollane kriips ukse peal (sama värvi, mis töökoja fassaad)
Tagasi tuppa ja küsisin, et kas juhtus väike õnnetus?
EEEIIII
No aga see kriips?
See oli enne
No ega ikka ei olnud küll ja kas sa ei leia, et see on sinu töökojaga täpselt sama tooni
Siis sain kuulda, kui kõva sõidumees see autode sisse välja sõitja on ja kui loll ma olen ja kuidas bla bla bla
Lõpuks aeti auto sisse ja see õnnestus lapiga maha pesta vaid väike kahjustus jäi.
pigipesu ja poleerimise käigus ei olnud maha tulnud aga ikka oli enne

Igas hoolduses räägin, et auto käib kehvasti edasi, diagnoositakse, vahetatkse küünlaid, andureid, ei midagi.
Erinevad töökojad ja muudkui maksan
Ühes töökojas oli sees vist pea kuu aega. Mõõdeti juba ajust tuleva pihusti signaali pikkust ja kuju. Ei midagi. (aga müts maha, mitte pennigi ei küsitud)
Viimases kohas räägib, et see on 500k sõitnud auto ja mida ma nüüd ootan. mootor tuleb lahti võtta. Küsisin, et mida ta otsib mootorist
No midagi on katki.
Mis asi?
No siis kui lahti võtan saan teada.
Kas võtad ülevalt või alt lahti
Algul siit siis sealt
Pika ja idiootse jutu lõpuks lõin käega ning sõitsin sumpa parandusse, kus taat katid alt õra lõikas
Mootor remonditud.

Õhkvedrustus ei hoia üleval
Esimene töökoda, et padi koos amoridiga (ühesõnaga kogu känd tuleb ära vahetada) hind 1,5k€
Kuna seal oli enne laagrimees neli tundi laagrit toksinud tellisin pampri järgi ja sõtisin teise töökotta teist arvamust kuulama
Kompressori väljundis oli pisikene O-rõngas katki hind 1,5€

Automaat ja kang ei tule P asendist välja hästi.
Easy fix kogu lukusüsteemi demontaaž
Suurte silmade peale, et ma nagu eeldasin, et te parandate selle ära, sain teada, et nahui mul seda süsteemi vaja on.

See on väike osa ainult

Praegu mootor vahest lonkab, vahest on gaasi andes jõud küll siis jälle pole üldse.
Keegi soovib diagnoosi teha?

Viimati muutis Madlobster, 26 Mai 2019, 00:15, muudetud 1 kord kokku.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”