Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 329
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas TiitX11 » 26 Mai 2019, 00:55

RasmusL kirjutas:
25 Mai 2019, 12:26
Käekõrval on ka veerend üsna palju :lol: Aga tegelikult, olen ma seda käigukasti jama juba pikemalt oodanud. Pole ju kunagi miskit viga sellel olnud ja kuna kõik ülejäänud osa mootoris on välja vahetatud, siis käimar on ikka veel täiesti stock. Kui originaalis on 93nm, siis eelmine kord oli juba 180nm ning nüüd 262nm...ei ole vist tehases väga mõeldud sellele, et nii palju nm peaks kunagi see kast nägema. Samas ei kujuta ette, mis billet kast maksaks, kui laseks kuskil teha. Peaks vist mingisuguse organi ära müüma.
Moment tapab! Isegi Vulacan oma 200NM kui päris originaalis peaks olema 165NM on kasv 1,2 korda aga siduril tuli tugevamnad vedrud panna ja neid päris "õigeid" pole siiani leidnud, sellel rattal aga on 3x! Loomulikult käimakott ei võta seda vastu. :D
Lisaks tehas annab kõigil liikuritel (nii võrrist kuni traktori ja rekkani) pöördemomendi mootori vända otsast mõõdetuna. Kett ja rihmveo korral on see tagarattast 1,13 korda väiksem. Nii, et mootorist mõõdetuna tuleks 260x1,13= 293,8NM ja see on juba üle 3x suurem, kast peabki lendama :x


Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Ailar
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Okt 2016, 17:23
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas Ailar » 26 Mai 2019, 05:38

Müts maha, väga kõva pilli oled valmis teinud ikka, pikalt seda teemat jälginud ja siit Austraaliast hea vaadata võrdluseks kus keegi ise ei tee midagi oma masinatega(vähemalt läänekaldal) ja kõik on nii stock ja tavalised(automaailm on midagi muud muidugi) ja siis sa oled sellise "looma" valmis ehitanud. Kuna oma silmaga võimalik näha ei ole ega katsuda siis kas oleks miskine võimalus sellest masinast ka overview video teha kus rohkem näha ja tutvuda sellega?
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1436
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 221 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 26 Mai 2019, 20:45

Tänud Ailar. Kui ratas täisti valmis siis on plaanis teha küll kokkuvõttev video, umbes nagu 2015 sai Motors24 poolt tehtud. Mul veel on üks suur plaan rattaga mõtteis, mille tahaks teoks teha järgmise talve jooksul..see siis velgede ja kiige näol. Kui teemat jälgid ja näed, et ratas sõidus on ning ise eestimaal oled siis võta ühendust. Saad näha/katsuda/sõita :)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”