Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Plaan euroopasse tuurile minna
Viin auto kuu aega varem (no, et oleks neil aega ja oleks kindlaslt hästi tehtud) teenindusse
Kaks päeva enne väljasõitu taat helistab, et kle võtsime nüüd auto sisse ja avastasime, et üks nookur pooleks ja nukal ka sellised jäljed peal, et peaks uue panema

Noh ok pange siis
Ei no selline lugu, et nookur ja nukk tuleb nädala pärast.
A mis sa mulle sellet täna räägid? Ma tõin auto sulle kuu aega tagasi
...Arusaamatu mumin...ja veel mingit venivat ila
Küsin siis, et anna mulle asendusauto
Ok leiame
Lähen päev ennne väljasõitu kohale autot saama
... et kle ikka meil ei ole anda sulle midagi
No jällegi hakkas kannatus alt vedama ja sõbralik toon nõudvaks muutuma
Õnnestus saada asendusauto, mille eest küsiti 500€
Ropud sõnad kurgus aga kuna plaan oli ammu paigas ja teised oli ka kõik nii plaaninud siis krigistades olin nõus
Jõudsin tagasi ja helistasin, et jah rent lõpeb täna aga sõidan koju pakin asjad maha ja teen sulle korralikult puhtaks selle, toon homme
Ok sobib
Lakkusin auto seest ja väljast uueks ning jrg päev oma autole järgi minnes oli palju asju IKKA tegemata, mis oli vaja teha (jah nukk oli vahetatud)

Arvel ilutses 500€ pluss 50€ (üks päev) autorent lisaks väga suurele rem arvele

Nahaalsusel ei ole piire. Kogu pasale silma pilgutamat veel 50€ juurde kerida ja naeratada, et järgmise korrani
Tahtsin viisakas olla ja omalt poolt korrektne olla sain lisaks statika luxpesule ja kodus tolmukaga roomamisele veel 50€ juurde maksta
Ei öelnud midagi, sest see, mida öelda oleks tahtnud oleks kõlanud hirmus koledasti

Viimati muutis Madlobster, 26 Mai 2019, 01:08, muudetud 2 korda kokku.


Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Viisin tsikli
ninaraami ja tulede vahetus (eelnevalt olin ebayst kasutatud jama tellinud ja tulemusega ei olnud rahul nüüd siis soov originaalid ja uued asjad)
Jrg või üle jrgmine päev järgi minnes ilutses arvel ulmeline kogus töötunde
Vahin totaka näoga arvet ja meistrimeest, et mis see nüüd siis on.
No läks nii palju
Ma olen selle samal tsiklil seda sama tööd enne teinud ja mul (mitte igapäevasel) läks veerand sellest ajast
No mees pani nii palju kirja
A kui paneb kaks nädalat kirja, et siis sa teed kahe ndl eest arve? Et äkki proovid nüüd ise ka mõelda palju on sobilik arveks teha mingi asja eest
No ma pean mehele tunnid kinni maksma... jne
Päris nõudlikul toonil, et olen nõus ainult pool tundidest tasuma (mis oli ka veel rõvedalt palju) sai arve ringi tethud

Ratast kätte saades oli boonuseks lõhutud gondel, kruvi augu juures pragu
See olevat nii sitatsi eelnevalt parandatud gondel, et nii kui mees sammu lähemale astus ise kohe mõranes

Olen seda gondlit korduvalt eemaldanud ja ei mõranenud enne ega olen nüüd hiljem ka mõranenud
Ei olnud mõtet seda sinna tõestama jääda, Õhk oli niigi noaga lõigatav juba

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

eelnevalt kirjeldatud töökodade laiskuse tõttu saadud mootori remont tehtud ja
mõne päeva pärast jahutusvedeliku loik all
külmapunn oli läbi roostetanud. Läksin siis remo mehe juurde
Jah need maksavad mingi 50kopkat tk vms ja tavaliselt vahetatakse alati ära kui mootor maas (peal olles pea võimatu)
No aga miks ei vahetnud siis?
...bcxllbbvvvmmmmummm.....
Kuna pole garantii siis ei saa midagi nõuda.
Teine töökoda tegi keretööde pressi ringi ja raiskas 8h aega, et punn ilma mootorit maha võtmata ära vahetada 2cm ruumi karupe,es
Muidu käib kruvikaga välja, kummikaga uus sisse (koos muna sügamise ja kätepesuga 15min kõik punnid)
Oleks tahtnud kummikaga kellelegi vastu pead koputada.

Viimati muutis Madlobster, 26 Mai 2019, 02:07, muudetud 1 kord kokku.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Rehv tühi vaja teepeal tagavara alla saada
Polte lahti ei saa, nutan, naeran, palvetan, ropendan, röögin ja jälle nutan.
Lõpuks demonteerisin tee ääres oleva jalakäijate piirdetoru.
Rattaristi keerasin puruks ja korraliku padrunvõtme kmpl kringliks
Rohke higi ja vägisõnade saatel sain kätte kuivad poldid, mis olid tõenäoliselt korraliku püssiga sisse tulistatud 10bar trassist taga
Oleks va vihatud vaskegi pannud siis oleks veljest läbi keeranud vist

Läksin tellitud varuosale järgi (margiesindus)
Leti taga pole kedagi
Ootan
tagaruumis olevad härrad näevad, et ootan
15min sai täis
Lasen letil olevat kella
Ootan
10 min sai täis
Lasen letil olevat kella pikemalt
Ootan
10 min sai täis
Toetan ennast letil olevale kellale
Ikka mõnuga ja pikalt
No mitte kottigi (näen et nad taga liiguvad ja on mind juba ammu märganud
Hüppan üle leti löön lao ukse lahti ja küsin
Härrad, kas ma väga segan teid?

Sain tellitud osa kätte.
Vaatan küsivalt silma- tuled põlevad aga kedagi kodus ei ole
Tänan viisaka ja kiire teeninduse eest ja lahkun üle leti tagasi ronides

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Ka kõige lihtsamad asjad minu puhul lõpevad hävinguga

Mina: Kui teil auto juba tõstuki peal, siis palun kontrolliga rehvirõhud ka (ei viitsi bensukasse käputama minna)
Ikka saab :) loomulikult
Veerand tunni pärast kõne
Kle me lõhkusime su rehvirõhu anduri ära
Like WTF how???

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

isr-tt89
Postitusi: 33
Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas isr-tt89 »

Madlobster kirjutas: 26 Mai 2019, 01:53

Rehv tühi vaja teepeal tagavara alla saada
Polte lahti ei saa, nutan, naeran, palvetan, ropendan, röögin ja jälle nutan.
Lõpuks demonteerisin tee ääres oleva jalakäijate piirdetoru.
Rattaristi keerasin puruks ja korraliku padrunvõtme kmpl kringliks
Rohke higi ja vägisõnade saatel sain kätte kuivad poldid, mis olid tõenäoliselt korraliku püssiga sisse tulistatud 10bar trassist taga
Oleks va vihatud vaskegi pannud siis oleks veljest läbi keeranud vist

Läksin tellitud varuosale järgi (margiesindus)
Leti taga pole kedagi
Ootan
tagaruumis olevad härrad näevad, et ootan
15min sai täis
Lasen letil olevat kella
Ootan
10 min sai täis
Lasen letil olevat kella pikemalt
Ootan
10 min sai täis
Toetan ennast letil olevale kellale
Ikka mõnuga ja pikalt
No mitte kottigi (näen et nad taga liiguvad ja on mind juba ammu märganud
Hüppan üle leti löön lao ukse lahti ja küsin
Härrad, kas ma väga segan teid?

Sain tellitud osa kätte.
Vaatan küsivalt silma- tuled põlevad aga kedagi kodus ei ole
Tänan viisaka ja kiire teeninduse eest ja lahkun üle leti tagasi ronides

Puhas kuld lihtsalt :D :D


will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas will111 »

huvi p'rast, et palju selle tsikli esikondli vahetamise eest neid tunde siis kirjutatud oli? :D no umbkaudu


reimps

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas reimps »

Jõhkralt karmavõlgu ja vaba raha on küll mõnel, aga õnneks kadedakse ei tee :)


Ailar
Postitusi: 12
Liitunud: 05 Okt 2016, 17:23
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Ailar »

Need on need põhjused miks hakkasin asju ise tegema, saab kiruda ja vanduda aga vähemalt enda lolluse peale mitte kellegi teise ja ei pea maksma selle eest et keegi sul midagi persse keeraks. Madlobster sul peab ikka väga hea närvikava olema et mitte neid kõiki üle t*** saata.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

will111 kirjutas: 26 Mai 2019, 03:43

huvi p'rast, et palju selle tsikli esikondli vahetamise eest neid tunde siis kirjutatud oli? :D no umbkaudu

Üle norm päeva

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Jeebus!Mad,kirjuta raamat või artikkli sari mõnda tehnika ajakirja.Kasvõi sellesse iga kolmapäevasesse autoüllitisse misiganes selle nimi on.Mis linnas su tehnilised seiklused aset leiavad et teaks vältida?
A lõbus on lugeda küll.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Pealinn

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Jumalast hea, et ka mulle tunked meeldivad, sellise jura peale võib juba vaikselt vägivaldki mõtteis mõlkuma hakata...


Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Madlobster kirjutas: 26 Mai 2019, 02:03

Mina: Kui teil auto juba tõstuki peal, siis palun kontrolliga rehvirõhud ka (ei viitsi bensukasse käputama minna)
Ikka saab :) loomulikult
Veerand tunni pärast kõne
Kle me lõhkusime su rehvirõhu anduri ära
Like WTF how???

Mul omal rehivrõhuanduritega kokkupuude puudub. Tekkis küsimus, et milleks rehvirõhku siis "käsitsi" kontrollida on vaja üldse kui andurid on olemas? :roll:

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Agu Sihvka annab aru
Selleks, et kõik ausalt ära rääkida, kuidas asi alguse sai tuleb minna ajas väga palju tagasi siis kui mina alles olin teismeline sugumürsk
Minu kätte sattus neljarattaline sõber lõunmaalt, kus rikkad inimesed söövad makarone. Onubella kassett sobiva looga üürgamas tormas 74 aastast pärit sinine roosteuss mööda tänavaid.
Tagapidureid ei olnud üldse olemaski (kes neid üldse kasutab), esipidurid vajasid uksevahelt jala maha panemist, et lõplikult seisma jääda aga enamus maksevahendeid kulus sel ajal emasloomale värvlivahele pugemiseks (minu autot nähes nad just sülle ei hüpanud :D )
Pika kogumise peale siis sai tehtud röögatu väljaminek ja ostetud uued sadulad ette.
Hakkasin neid siis oma töökohas (autoteenindus, kus töötasin) installeerima
Saatuse tahtel oli lõunaks söödud retroburgeris mingi seedimatu bakter, mis mu näost valgeks muutis ja viimaste poltide keeramise ülimalt raskeks tegi.
Palusin kolleegil töö lõpuni teha lubades jrg päev lõuna kinni maksta ja veel maid ja taevaid juurde
Siirdusin kergendusministeeriumisse torustiku puhastus hooldust tegema

Selleks ajaks kui higi kuivama ja värv näkku tagasi tulema hakkas teatas kolleeg, et sai valmis.
Tänasin abi eest suurelt ja lubasin homme lõuna ja, et kui iganes abi vajad ja veel midagi

Oi kui äge oli pidurdada, Kummid vilisesid nii kohalt minnes, kurvis kui ka seisma jäädes.
Järgi jäänud raha eest sai roosteussile 10l bensiini ja ühele armsale tussuloomale kinopilet soetatud.

Öine vallatus sai hommikul kummivilinal vanalinna tööle viidud (toompea mäest üles ja siis kimaga alla oma töö juurde)
Kuna ilm oli porine oli vaja feromoone õhkavale linalakale järgi minemiseks punnsilm puhtaks pesta, hommikul vaba aeg ja kähku tuli torusse kõigile oma uusi pidureid demoma, uhke kaarega ümber maja ja kummivilina saatel pesulasse.
Hirmus pauk ja vaikus
Viimane, mis mällu sööbis oli öökullisilmadega gasell (pärast tuli välja, et see oli oma elunatukest päästev pesupoiss)

Pidureid ei olnud ja minu 0.9 liitrise mootoriga rallikas lõpetas pesula seinas
Pidurivoolik oli lahti ja kogu pumbatav mahl sorises lihtsalt põrandale.
Vooliku peale käis mutrit hoidev klamber, mis pidi takistama vooliku lahti tulemist (see oli töölaual, kus eelmine õhtu...)

See oli siis esimene kord kui keegi teine remontis minu autot (autoteeniduses)
Aga kogu lugu ei takistanud kolleegil lõunal kassa juurest maksmata lahkumast.

Ja nii on see jätkunud kuni tänaseni.

Viimati muutis Madlobster, 27 Mai 2019, 14:21, muudetud 3 korda kokku.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Sciev kirjutas: 26 Mai 2019, 11:27

Mul omal rehivrõhuanduritega kokkupuude puudub. Tekkis küsimus, et milleks rehvirõhku siis "käsitsi" kontrollida on vaja üldse kui andurid on olemas? :roll:

Sest armatuuril säras kiri check pressure

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Jääb vaid tänada taevast, et voolik otsustas lõplikult järgi anda töökojas, mitte linnas musirullile oma "suutlikust" demodes või palgaliselt ja geograafiliselt kõige kõrgemast kohast tallinnas alla tormates (oleks mõne ministri mersu pagassist ennast leidnud)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Madlobster kirjutas: 26 Mai 2019, 10:12

Pealinn

Siis läheb vältimine keerukaks.
Oma Astro ja Expressiga ainult,AB-s 7 aasta jooksul 2x käinud ja seiklusi ei pakutud.
Kolmkorda üle vasaku õla.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Mõnel on siin elu nagu kvaliteetpornofilmis.
Endal meenus ka 1 lugu Mazda GF omamise aegadest. Kütust ei võtnud palju ja rooste ei olnud probleemiks, kuid mingil hetkel veidi kiiremal minekul hakkas mootor lonkama või vahele jätma. Eriti õudsed oli möödasõidud maanteel. Viga ei leitud siit ega säält. Põhjusteks tuli erinevatest kohtades peale arusaamatu mõrina nii soovitusi uus auto osta kui muud säänest. Lõpuks mingis valgustushoos kruvisin küünlad maha ja seal see kotermann end peitiski. 1 süüteküünal oli üsna otsas omadega. Uued kruvisin peale ja probleemi kui polekski olnud ning masin vurab uue omaniku käi all siiani.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2012
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas bitter »

Madlobster kirjutas: 26 Mai 2019, 11:49
Sciev kirjutas: 26 Mai 2019, 11:27

Mul omal rehivrõhuanduritega kokkupuude puudub. Tekkis küsimus, et milleks rehvirõhku siis "käsitsi" kontrollida on vaja üldse kui andurid on olemas? :roll:

Sest armatuuril säras kiri check pressure

Sciev, Lihtsamad-vanemad süsteemid ütlevad nii, uuemad teatavad numbreid ka.

Ma kurtsin margiesindusele (uhke klaasfassaad Tartu mnt ääres), et üks ratas ei pea ōhku. Need uurisid ja näitasid mulle, et näe - “ventiili pesa ümbruses korrosioon värvi alla pugenud. Siin hetkel midagi teha ei saa, tuleb rehv maha vōtta, seest puhastada, krunt, värv jne. Ühel veljel hullem, teisel vähem aga tasub mōlemad ära teha.“ Panin siis rehvitöökotta aja kirja, viisin auto kohale. 5 min pärast hōigati, et valmis. Selgus, et metallventiili kontramutter olla lahti olnud... Ma sain ka teada, et seal mutrid on :). Seni pole rohkem muret olnud selle veljejooksuga - >10 000 km juba.


Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Madlobster kirjutas: 25 Mai 2019, 19:00

Praegu mootor vahest lonkab, vahest on gaasi andes jõud küll siis jälle pole üldse.
Keegi soovib diagnoosi teha?

Kui tahad, ma võin diagnoosida.
Tingimused vist peaks ennem õllekannu taga kokku leppima :D

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Pole õllekannu vaja
Kui leiad mõistliku aja jooksul vea üles saad ka mõistliku tasu. (St ei eelda, et maksan 5EEKust juhtme parandus tasua aga nädalaseks õppimiseks ka ei jäta/maksa)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ei ole viimastel aastatel sellisel tasemel seikluste otsa sattunud nagu Lobster. Ilmselt on kuidagi välja kujunenud kohad,kus ma midagi teen ja need kohad siis oskavad just seda tööd hästi teha. Rehve vahetan viimased paarkümmend aastat ühes kohas,aga Mersu OEM velje tasakaalustamisega seal hakkama ei saa. Seda teen teises kohas,kus on ka töökoda ja tehakse hooldusi-remonte. Kunagi tegin ise ka seal hooldusi ja see piirdus ainult õli-õhufiltri ja õlivahetusega. See üks auto,millega seal käisin, lagunes seal käies ikka julmalt. Ja lagunemise põhjused olidki pigem just hooldamatus pika aja jooksul. Näiteks tagasupportid jäid kinni,sest olid lihtsalt sitta täis jne. Täna käin sõiduautodega margiesinduses ja olen rahul. Veokatega on ka omad kohad välja kujunenud ehk üht asja teen ühes, teist teises kohas, kuna elu on näidanud,et nii asjad toimivad. Tsikliga on üldse kuidagi lihtne, kõik asjad olen saanud tehtud või ostetud Streetmotost ning pole mujal käinudki.
Aga kui Lobsteri auto teemas nö kaasa mõelda,siis eks nende vanemate asjade remondiga ongi keeruline,mis siis et lihtne usa raud. Pigem pead sellise auto remondi teemal ka ise palju kaasa rääkima,siis äkki saab asjad kergema vaevaga korda. Ehk peadki minema teenindusse ja ütlema,tehke konkreetselt see asi korda-vahetage ära jne,mitte et leidke üles mis viga. Täna pole lihtsalt sellise kogemusega mehi,kes oskavad ilma arvutita asju diagnoosida. Vahetatksegi lampi midagi ära ja arvatakse,et ongi korras. Ehk sooviga omada midagi sellist,pead ka ise läbini pädev olema,et see auto sul hästi toimiks. Kui pole,siis ostagi hallmetallikdiisel ja käi margi esinduses,kus sul on õigus neile verbaalselt jalga peesse taguda,kui midagi ei osata.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7344
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

urmas66 kirjutas: 27 Mai 2019, 09:10

Täna pole lihtsalt sellise kogemusega mehi,kes oskavad ilma arvutita asju diagnoosida. Vahetatksegi lampi midagi ära ja arvatakse,et ongi korras.

Suund on sellel, et midage ise remondita ega diagnoosita vaid ainult vahetakse üksikuid detaile vastavalt etteantud veatuvastuse juhendile või arvutist tulnud veateatele. Selge see, et mehhanikute tegelikud oskused on aja jooksul hääbunud.

Ma kogesin paar aastat tagasi samasugust olukorda margiesinduses. Ilmselt kõige ebameeldivam kogemus mittesaadud teenusega üldse. Suzuki firmateenindus.
Üks teine töökoda rikkus autole mootorit tagasi pannes ära roolilati. Tagasi ei ajanud aga omaks ka ei võtnud - ütles, et kui on nende mehaaniku viga siis maksavad kinni. Juhataja palus minna mul Suzuki esindusse ja hinnang võtta, et kas on mehhaaniku viga või mitte. Suzuki esindus kuulas mu ära ja võttis auto sisse. Kui järgi läksin, siis teatasid rõõmsalt, et arvuti näitab, et roolilatt on katki. WTF?! Ütlesin neile, et ma küsisin hinnagut, kelle viga on ja ma olen teadlik sellest, et latt on katki. Mille peale nad teatsid rõõmsalt, et nemad küll kellegi peale näpuga näitama ei hakka. Küll aga nad on nõus mulle uue lati koos paigaldusega 2000€ eest müüma. Ja selles hinnast on juba minu, kui kauaaegse kliendi 10% soodustus maha võetud. Vea leidmise eest soovisid saada 50€. See tegi küll tõsiselt kurjaks. Kui ma Suzukis ülemustega suhtlesin siis nende arust oli kõik õige: "no arvuti näitas, et raoolilatt on ju katki" ja "me tegime teile pakkumise". Põmõtteliselt nad isegi ei kuulnud mis minu soov oli.
Üks teine töökoda vaatas hiljem lati üle ja tundis huvi, et mis selle roolilatiga tehtud on, et see niimoodi vigastatud on?

Kuna mootorrataste eluiga on pikem, kui autode oma siis on meil täna liikluses piisavalt selliseid isendeid, mille puhul on võimalik lihtsamate mehhaanikaalste teadmistega läheneda ja midagi ette võtta. Uued tsiklid on suures osas juba selllised, et kogu diagnoos käib arvutiga. Varem või hiljem jõuab oskamatus ka motomaailma. Kui vanemad masinad kaovad massikasutusest ja neid asendavad moodsad ODBC pistikuga sõidukid siis kaovad ka vähehaaval ka oskustega mehaanikud.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Minu üks aastatetagune pikem lugu lühidalt.
Ostsin tsikli, mis paukus nii, et lõi lausa leeki tagant sumpsist välja. Veidike aega oli fun, kuid kui hakkasin süvenema, siis tahtsin sellest lahti saada.

  1. Viisin teenindusse, reguleeriti klapid, maksin raha. Paukus edasi.
  2. Viisin uuesti teenindusse, puhastati karpad, maksin raha. Ikka paukus.
  3. Viisin siis veel korra tagasi, ei tehtud midagi, kuid seda näpiti päris kaua, ei maksnud ka enam midagi.
  4. Polnud senimaani ise ühtegi ratast hooldanud ega remontinud, sebisin omale service manuali ja paari voolikujupi ning mingi rohelise õli abiga sünkisin karpad ära - paukumine kadus. Kui läksin raha tagasi küsima, et kuidas nii elementaarne asi tegemata jättis, siis sain vastuse, et mul on ratas räigelt modifitseeritud ja nad ei leidnud sünkrootsasid üles. Võrdlesin enda lahendust tehase omaga ja mul olid lihtsalt sünkimise otsad istme alla toodud, teine ots oli ikka seal, kus olema pidi. Ühesõnaga, raha tagasi ei saanud, kuid ma ise ka sinna enam tagasi ei läinud. Nüüdseks on seal uued omanikud ja remondimehed, seega ma ei hakka kirjutama, et mis kohaga tegu, vast nii palju ainult, et margiesindus.
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

koma2
Postitusi: 94
Liitunud: 21 Mai 2014, 20:51
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas koma2 »

"Suund on sellel, et midagi ise remondita ega diagnoosita vaid ainult vahetakse üksikuid detaile vastavalt etteantud veatuvastuse juhendile või arvutist tulnud veateatele."
2 nädalat tagasi viisin auto margiesindusse, mootoris kolin. Enne seda käisin hoolduses ja meister mainis, et vea diagnoosimiseks peab pea maha võtma. Nüüd kui uuesti aja kokku leppisin ja auto kohale viisin, juhtus olema aus meister, kes mainis, et pea võetakse maha aga ega see neid tegelikult eriti ei huvita (tööraha võetakse ikka), mingeid juppe seal vahetama keegi ei hakka. Pakkus 2 varianti: vaheta ainult mootori ülemine osa või osta kohe terve uus mootor + töö.
Ehk ei pruugi ka üksikuid juppe enam esindustes vahetada.
Ahjah, see, et mootor utiil ei seganud neil hooldust teha ja selle eest raha võtta, sest klient ju tellis.


Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Kaks erinevat kogemust:

Aastaid tagasi, vana autoront, mis suri sõites välja, kui soojaks sai.
Vahetati küsimata paagis olev kütusepump, süüteküünlad, küünlajuhtmed, jagaja, filtrid ja veel hunnik asju. Esitati arve, kus oli kahe tööpäeva jagu töötunde, kõikide juppide hinnad. Auto käivitus ja 200m pärast suri välja.
Küsimus seepeale, et kas vea likvideerimiseks oleks pidanud igaksjuhuks rattad kah uued ostma? Viga selgus järgmisel päeval, kui akuklemmid puhtaks tegin. Aga lollidelt peabki raha ära võtma :)

Näide number 2, kaks nädalat tagasi. Kadaka tee BM-auto. Viisin tsikli sünkroniseerimisse ja steppermootorite seadistamisse.
Mässati paar tundi, vahetati seeläbi geneka rihm. Enne arve selgumist ütlesin, et geneka rihma poleks olnud vahetada, sest see oli 400km sõitnud. Geneka rihma vahetamise tasu tõmmati arve pealt maha ja sinna jäi ainult 10eur geneka rihma eest, et mitte päris miinusesse jääda. Küsisin, et kuda nii väike arve, mässasite siin ju paar tundi vea diagnoosimisega. Vastati, et "kuna üks klapp on pideval avatud asendis, siis me sünkroniseerimise juurde ei jõudnud. Tellisite ju sünkroniseerimise, mitte klapitöö. Tehke klapid korda ja tulge sünkroniseerima."

Ma leian, et kui töö käigus selgub, et on vaja vahetada hinnapäringus mitte sisalduvaid detaile, siis peab sellest eelnevalt kliendile teada andma. Samuti siis kui töö kujuneb oodatust tunduvalt pikemaks/kulukamaks. Aga eks mõni töökoda panustabki ainult uute klientide peale ja teine hoiab olemasolevaid. Erinevad ärimudelid. Eestlane on juba kliendina selline vaikne ja mitte eriti protestimeelne. Kannatab ära, maksab arve ja siis kuulutab tervele maailmale, kuidas ta üle lasti. Ja sellega võiks töökojad ka arvestada.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas pühak »

Madlobster kirjutas: 25 Mai 2019, 20:17
Spoiler

aga miskipärast on kõikidel neil triibuline lipp katusel ühel rohkem ägedam sloogan kui teisel, kuidas kõik suurelt mandrilt pärit neljarattalised oodatud on.

LIsan veel ühe kodumaa (EU) toodangust tööauto loo

Rool viltu
Sillastend
Ikka viltu
Sillastend
jne
Siis hakati süüdistama rehve, pukse, ja viidi mind isegi suure karjumise saatel kõrval istmel auklikule kõrvaltänavale kiirele sõidule, kus tatti pritsiv töökojameister nõudis, et ma näitaks kuidas see rool viltu on.
Lõpuks võeti rool maha ja pandi teise nuuti
No loomulikult oli see rämedalt teisele poole viltu
Küsisin, mis tegite?
Vahetasime esimesed ja tgumised rehvid ära ja nagu näed on su rehvid pekkis ja tõmba uttu
Tõstsin oma noodi dB mitme nr võrra ja ütlesin, et nüüd läheme töökotta ja tõstame minu nähes rattad jälle omale kohale ja kui rool tagasi läheb ostan oma raha eest teile kõige kallima sillapingi mis turult leiate.
Ei oldud nõus
kuna samas kontsernis on teise nimega analoog sai sinna esindusse mindud

Sild pandi õlgu kehitades paika esimese korraga

Neid lugusi on mul veel ja veel ja veel (mac peaks serverile ruumi juurde tellima) :D :D

Ma võin selle koha pealt jälle positiivse loo rääkida. Mingi tavaline, ilma margitoetuseta sillastendiga töökoda Rakvere ringteel. Läksin oma vanadusest kõvera kerega Vito kaubikuga sinna, et sööb tagumisi rehve sisemisest äärest. Esimesel katsel saatis mind esisillas paari juppi vahetama. See sai tehtud ja nädalapäevad hiljem uuel katsel pandi kõigi rataste jooksud paika, enam rehvi ei söönud. Kõvera kere ja kinniroostetanud poltide kohta sain kuulda muidugi sõnavara, mis lumehelbekese depressiooniravile oleks ajanud, aga minu kiitus tegijale, et asja korda sai.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Madlobster kirjutas: 27 Mai 2019, 08:39

Pole õllekannu vaja
Kui leiad mõistliku aja jooksul vea üles saad ka mõistliku tasu. (St ei eelda, et maksan 5EEKust juhtme parandus tasua aga nädalaseks õppimiseks ka ei jäta/maksa)

Noh, õllekannu jah tegelikult otseselt vaja ei ole, aga...
Ma ei ole selles mõttes proffessionaal, et ma ei tööta "autotöökoda XYZ"s. Mulle lihtsalt meeldib keerukaid tehnilisi probleeme lahendada ja see on mul hobiks olnud umbes viiendast eluaastast. Praeguses "track recordis" on 2 sellist juhtumit, mis on jäänud korrektselt diagnoosimata:

  • 1989 aastal üks Jawa 638, mis kord töötas ja siis jälle ei töötanud. Kuna oli suvi, ja tahtsin sõita, mitte remontida, siis sai see vahetatud töötava IŽ vastu. Hiljem selgus, et eelmine seda Jawa't remontinud spetsialist oli paigaldanud vasaku kolvi paremasse silindrisse ja parema vasakusse.
  • Üks pikalt seisnud Audi A6 TDI, millele ma ei ole veel loobumisvõitu andnud, kuigi veaotsingule on kulunud juba ca 3 sellise auto väärtuses minu aega ja raha.
    Kuna ma veaotsingu ja remondiga leiba lauale ei teeni, siis teen seda ainult endale ja oma sõpradele ja ei ole otseselt veel sellise probleemiga kokku puutunud, et oleks õhtul igavusest oma perse verele süganud.
    Sind tean ainult Bikeri foorumist ja ei oska praeguse info põhjal öelda, kas probleem või probleemi omav isik on minu jaoks huvitav. Kui sul on huvi ühte nendest mulle huvitavaks teha, aga õlut sa ei joo, no siis paku omapoolne variant välja :D :D
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

pühak kirjutas: 27 Mai 2019, 11:33
Madlobster kirjutas: 25 Mai 2019, 20:17
Spoiler

aga miskipärast on kõikidel neil triibuline lipp katusel ühel rohkem ägedam sloogan kui teisel, kuidas kõik suurelt mandrilt pärit neljarattalised oodatud on.

LIsan veel ühe kodumaa (EU) toodangust tööauto loo

Rool viltu
Sillastend
Ikka viltu
Sillastend
jne
Siis hakati süüdistama rehve, pukse, ja viidi mind isegi suure karjumise saatel kõrval istmel auklikule kõrvaltänavale kiirele sõidule, kus tatti pritsiv töökojameister nõudis, et ma näitaks kuidas see rool viltu on.
Lõpuks võeti rool maha ja pandi teise nuuti
No loomulikult oli see rämedalt teisele poole viltu
Küsisin, mis tegite?
Vahetasime esimesed ja tgumised rehvid ära ja nagu näed on su rehvid pekkis ja tõmba uttu
Tõstsin oma noodi dB mitme nr võrra ja ütlesin, et nüüd läheme töökotta ja tõstame minu nähes rattad jälle omale kohale ja kui rool tagasi läheb ostan oma raha eest teile kõige kallima sillapingi mis turult leiate.
Ei oldud nõus
kuna samas kontsernis on teise nimega analoog sai sinna esindusse mindud

Sild pandi õlgu kehitades paika esimese korraga

Neid lugusi on mul veel ja veel ja veel (mac peaks serverile ruumi juurde tellima) :D :D

Ma võin selle koha pealt jälle positiivse loo rääkida. Mingi tavaline, ilma margitoetuseta sillastendiga töökoda Rakvere ringteel. Läksin oma vanadusest kõvera kerega Vito kaubikuga sinna, et sööb tagumisi rehve sisemisest äärest. Esimesel katsel saatis mind esisillas paari juppi vahetama. See sai tehtud ja nädalapäevad hiljem uuel katsel pandi kõigi rataste jooksud paika, enam rehvi ei söönud. Kõvera kere ja kinniroostetanud poltide kohta sain kuulda muidugi sõnavara, mis lumehelbekese depressiooniravile oleks ajanud, aga minu kiitus tegijale, et asja korda sai.

Ma pole mitte kunagi mitte ühel autol saanud silda regullitud esimese korraga
Kas jääb rool viltu, kisub või ei saada mingeid numbreid ikkagi paika.

Rõhk on sõnal mitte kunagi. Ja kuna ma olen rooli viltu olemise kohapealt friik (isegi natukene viltu häirib rõvedalt) siis olen oma kõikide autodega silla regulli palju pidanud tegema (iga esisillas vahetatud osa järel) Mul hakkavad käed ja lõug värisema kui tean, et mingi reega tuleb jälle silla pinki minna

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”