Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?
Ma olen 25a jooksul mingi 4 korda silda regullinud ja ei mäleta, et oleks mitu x käinud. Enamasti Nõmmel Suvila tn. Viimati: esindus tegi pakkumise pooltelje välimise liigendi kattekummi vahetuseks ja lisas pakkumisse mõlema silla regulli. Iseseisev töökoda ütles, et "kui soovid regulli siis teeme. AGA põhimõtteliselt, antud olukorras ei ole seda tingimata vaja. Ja alati võid ju tagasi tulla." Lasin siis selle lõdviku ära vahetada iseseisvas kohas, esialgu ilma sildade regullita. Auto liigub otse, rool on otse, rehve ei söö. Pole pidanud tagasi minema.
Pmst jah aga mingi mõistlikkuse piir peab olema. Näiteks 3€ jubina pärast ei tasu üksteise aega raisata... mehhaanik->kl.teenindaja->klient->teenindaja->mehhaanik Odavam on see paika panna ja pärast vaielda. Kunagi vahetas esindus (Viking) terve joru mingeid ekstra kalleid pirnikesi salongis ära, ilma küsimata. See tegi küll pahaseks. Aastal 2000. oli see kokku korralik rahanumber, mitusada kr. Auto oli seal hoopis mingi aknatihendi pärast, ma polnud isegi märganud, et salongis valgusega mingi probleem oleks... BM Autoga mul seni ainult head kogemused. Üht neist just kirjeldasin, ülalpool.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.