VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
hmm
- Postitusi: 469
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 124 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
No mul on 1k sõidetud ja võib öelda, et iga 200km läbimisel tuleb midagi masina juures korrastada (lisaks kütuse lisamisele). Kuid nüüd korrastamise asju jääb aina vähemaks - üleliigsed asjad kaovad...
Siduritross on pidanud 2500km ja siis vajas samuti korrastamist e. lühemaks+ uus ots joota. Kunagi sai tross osta.ee-st soetatud. Pean endale vähemalt 3tk laskma teletorni juures olevas poes teha - mitmele masinale vaja + varu ka.
Aga eks DonnDiy juhisest tasub need vahendid käepärast hoida ja 30min ning tross uuesti korras:
Sidurikaablil on teised otsad, kuid põhimõte on sama vaja õige rakis teha.
Ka minul libiseb sidur ja suht ebameeldivalt, kasutan nõukaaegseid uusi originaalvormis bakeliitsidurikettaid, metallist vaheplaadid korralikud - isegi pressitud karestus veel alles. Õliks Motul transoil expert 10W40
Vedrude pingsus oli ettenähtud vahemikus
Plaan on tellida kaasaegsemad sidurikettad:
Neid: https://www.tkm-racing.com/artikel-11811.htm
Või juba komplekt: https://www.tkm-racing.com/artikel-10460.htm
ja kui soovid ka metallvaheplaate saab ka neid: https://www.tkm-racing.com/artikel-11176.htm
Sealt tuleb suht kiiresti kaup kohale, hinnad mõistlikud.
Paljud asjad (sidurikettad, primaarkett, pidurikettad jne) on ka vene mootorile ülekantavad, sest kunagisest RT125-st need ju aretati.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.