Hälvik-autojuhid

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 965
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 07 Juun 2019, 18:25

Elevant kirjutas:
18 Mai 2019, 02:23
Stealth kirjutas:
12 Mai 2019, 08:36
Ja kui juba esimeseks pressida, siis peab korralikult eest ära ka minema.
Kui välja suretad, siis oledki kerge pahameele ära teeninud.
Ma üldiselt väga ette ei trügi, aga mõned korrad tehtud ja nendest kahel korral ka ratta kiire stardi ideega välja suretanud(Vabaka-Pärnu mnt rist Pääskülas). Viimase põhjuseks võimas ratas+algaja juhi kombo, ei taha startida selili maandumise või liivase osa peal väikese burnout'iga(sõidukogemust 2100km+ autokool, 7 aastat enne ratta ostu).. Minu õnneks sattusin mõlemal korral vägagi muhedate autojuhtide otsa, ootasid ilusasti ära, kuni uuesti ratta käima(õnneks käivitub kiiresti) ja ohutussaarelt starditud sain. Loo moraal muidugi see, et ära trügi, kui ei oska. :D


Kunagi trügisin rõõmsa näoga esimeseks pikast rivist. Nii kui tuli roheliseks läks, pabahh... purunes mul gaasitross ja nii ma sinna keset kusemist jäin vahtima, kuidas mõlemilt poolt autod minema läksid ja hakkasin ratast teeserva lükkama. :wack:


Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Mine “Vaba teema”