VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
Natuke sai jälle remontida ja veidi jäi järgmiseks korraks ka veel.
Sai uus siduritross hangitud, aga ilmnes, et ei olnud päris õige ikka. Muu oli sobiv, aga kõrist väljas oleva trossi osa oli liiga lühike. Seega pidi kõril tüki ära võtma.
Ühel hetkel hakkas järsku vahele jätma, peaaegu võimatu oli sõita, vaikselt 50-ga sai koju jõutud ikka. Küünla elektoodide vahe oli peaaegu kinni kasvanud. Läks teine küünal peale. Ja panin K65B asemel K62B karburaatori ka kuna oli ammu kahtlus, et gaasi põhjas hoides "pooma" hakkamine oli karburaatorist põhjustatud. Aga nüüd ei saagi teada kas oli sellest põhjustatud, sest vahetasin karburaatori ja küünla korraga ära.
Olukord läks paremaks, nüüd ei ole probleem ka pikemat aega gaas põhjas sõita. Peale pikemat sõitu (u. 130 km) avastasin, et tagatule klaasi üks kinnituskruvi on ära kadunud ja tule enda üks kinnitusmutter oli kohe ära kukkumas. Eks maanteel kiiremini sõites on vibratsioon ikka üsna korralik, ilmselt see on põhjuseks. Kiirus on nagu on (peaks minema rohkem, uus Voshod läks 110 mul kunagi, samas siis kaalusin 20 kg vähem ka, ei oska arvata kui palju see mõjutab ), olenevalt tuule suunast ja tugevusest vahemikus 80-100 ehk keskmiselt 90. Sõitsin järjest gaas põhjas 23 km. Iga tsikliga seda ikka järgi ei tee.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.