VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
Küünal on sellel aparaadil oluline tegur... ei näinud teemas, et millist küünalt kasutad?
Ise kasutasin kevadel Denso iridiumi IW20 - liiga kuum küünal kurivaim... ja soojade ilmadega hakkas pikema sõidul jamad. Küünal ise siht tume ja lõpuks sai tumepruuniks aga oli teine ikka suht tahmane.
Korraks sai kasutatud ka PAL super N8, sellega töötas ühtlaselt 90km/h 5km ja siis järsku 80, jõud täiesti otsas aga ei puristanud, vaid nagu piiraja... iridium küünlaga mootor veel otsis seda jõuraasukest ning püüdis 80 edasi ronida. Tavaküünlaga seda tunnet polnud.
Nüüd panin hetkel NGK B8HS, see suht puhas ja isegi võib öelda, et liiga puhas... pärast 20km linnasõitu - maanteele ei jõudnud.
Nüüd sai tellitud Denso iridiumid IW22 ja IW24. Viimane võrdub siis hõõgteguri arvuga NGK 8, kui denso võrdlusandmeid vaadata aga parandage, kui eksin.
Küünlad võiks olla mitmeid, mis seotud välistemp-ga <10 kraadi NGK 6/denso 20; 10-25 NGK 7/Denso 22; 25+ NGK 8/Denso 24. Aga need on praegu minu meelevaldsed pakkumised, eks katsetan ise ka neid. Jällegi tuginesin ühele Jawa lehele: http://www.jawaczownersclub.co.uk/technical_advice8.htm
K65V, B98+Motul 710 25:1; G427+251.3734+ Denso IW20, süüte eelnurk 4 kraadi, 1250km eelnevat sõitu mootori kap remondist ja silindri 1 remonti puurimisest, välitemp 25-28 kraadi. Sai sõita 95 km/h 15km 80% gaasiga ja siis hakkas puterdama ning tuli kiirus 85 peale lasta... Genekas läks nii kuumaks, et palja käega üle 1sek puutuda ei saanud. Pärast jahtumist sõitis jälle.
Muide isegi õrn vastutuul mõjutab korralikult...
Voshodil on see komme, et üleliigse väristab minema, alati on hea enne sõidu alustamist pilt teha, et hiljem üllatuda, mis läinud. Sõidu ajal kuuled/märkad ainult suurte tükkide eemaldumist või nende, mis kohe silmaall nt summuti/spidomeetri klaas jne...
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.