Kulunud ketipingutus "ketas" ühepoolse kiigega ratastel
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kulunud ketipingutus "ketas" ühepoolse kiigega ratastel
Tere,
Rattal on selle ketipingutus ketta(kust võtmega peale keeratakse) hammaste nurgad üsna maas kõik ja pingutamine keeruline. Lisaks on kogu see pöörlev osa ka piisavalt kinni jäänud, et pingutamiseks korralikult jõudu vaja.
Kas on selle kulunud ketta probleemile mingit muud lahendust(saab millegi muuga pingutada), või tuleks see detail ära vahetada?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kulunud ketipingutus "ketas" ühepoolse kiigega ratastel
Kui keegi on juba meisliga pingutanud siis on võimalus sama viisi edasi lasta.
Teine valik, kui naukene on veel "hambaid" järgi saab osta/teha kolme nagaga võtme, mis erinevalt tavalisest võtmest ei libise ära.
Kolmas valik on hubi vahetus ja korraliku võtme soetamine.
Re: Kulunud ketipingutus "ketas" ühepoolse kiigega ratastel
See kolmene võti tundub päris huvitav. Neid on võimalik osta, või tulebki ise lasta välja lõigata?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kulunud ketipingutus "ketas" ühepoolse kiigega ratastel
Lihtsam on ratta margist ja mudelist alustada.
Ducatidel on kasutuses kahes mõõdus hubid ja võtmed, neile on võimalik tellida.
Re: Kulunud ketipingutus "ketas" ühepoolse kiigega ratastel
Leidsin hea pakkumise teravate nurkadega kasutatud detailile(uue hind 210 eur), tellib ära ja laseb vahetada pigem. Tundub, et alternatiivid ei ole ükski just suurepärane.
Re: Kulunud ketipingutus "ketas" ühepoolse kiigega ratastel
Sai uus detail külge ja nüüd pingutamine võrreldes varasemaga nagu öö ja päev. Kuna vana oli ikkagi kinni sinna jäänud ja ei liikunud enam normaalselt, siis ilmselt selle kangutamise peale ka nurgad ära olid lõhutud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.