VOSHOD 3M 1989, Sciev


hmm
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 16 korda

Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev

Lugemata postitus Postitas hmm » 10 Juun 2019, 22:31

No kõike võib teha, kuid ka ise kunagi proovisin vene küünaldega... alates A8y, A10ni A11-0: A11-3. Mida ei ole proovinud on see A23-1.
Kuid mootor näitas, et kõige paremini suutis töötada denso iridiumiga (seda siis veel vanem 125-ne), kus iga volt oli arvel...
Vene küünaldega oli selline möll, et tühikäigul ja väikse koormusega oli OK, nii kui korralikult sõitmiseks läks kohe kamm lahti. Seega olen praegu densole kindlaks jäänud, NGK-l on mõned B8HS küünlad õhtale läinud...
Olen ka ise Husqvarna LS+ kasutanud (oli lihtsalt käepärast samadel põhjustel, mis sulgi) ja enam vähem, kuigi suitseb kui kurat 1:25-le... motuliga suitseb olulisel vähem. Siin eriti hoolsad 2T tegelased soovitavad ainult A747 õli... Viimane näitas ülihead mootori eest hoolitsemist 28 kraadises kuumuses võrri 3h kestvussõidul... vahekorras 1:35-le B92.

Õlidest... eks see rahakoti ja eesmärgist sõltub ning alati pole "parim" õli sobilik, kuid oluline on, et õli oleks küttesegus piisavalt.
Sellel mootoril on taluvustolerants piisavalt suur e. kohe probleeme välja ei näita, kuid siis kannatabki dünaamika, mis avaldub 80km/h kiiruses ja tihedas seadistamise kordades.

Kas just selliselt ratta tasakaalu saad... aga proovida ju võib :wink: kuid äkki tuleb elus ainult kaks asja: surm ja s..a häda.

G427 on 7V genekas, see "doonori" oma 14V. kommutaatorid on neil erinevad, kuigi süüteosa on sarnane...
Samas kui sul see genekas üle, siis võid alati mulle ka pakkuda ;) läheb projektirattale elektrisüdameks millele ehitan süüte ja pingeregulaatori juurde.


Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”