Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Ahoi,
et siit tuleb nüüd võibolla pisut segasepiiriline küsimus mootori kulumise, ning ennekõike kolvi vahetusvajaduse kohta ja seda siis just kaasaegsemates/käredamates 4t monopütistes enduro/krossi ratastel, milliste puhul üldiselt räägitakse kolvi vahetamise vajadusest xxx-töötunni järel...aga kuna ise pole sellega varem kordagi kokku puutunud, siis kas sellele eelneb ka mingeid kindlamaid sümptomeid mootori (halvas)töös, millest võib järeldada, et jah, nüüd on tõesti viimane aeg käes?
Lühikirjeldus siis enda "murelapse" lähiminevikust ja hetkeolukorrast, mis võivad (aga ei pea!) omavahel seotud olla: nii umbes mõnikümmend töötundi tagasi, veel külmade ilmadega, hakkas mootor just külmana gaasi maha lastes sumbutise üksikuid pauke tootma. No et kui olin kärsitum ja ei soendanud mitut minutit, siis mootori täieliku soojenemiseni pikema mootoripiduriga littis vahest sumbutisse. Aga kuna käivitus ja tõmme ja kõik muu oli viimase peal, siis pidasin seda külmema ilma/mootori eripäraks ja ei vaevanud väga pead. Nüüd aga ilmade soojenedes enam see paukumine ära ei kadunud ja tasapisi kandus ka täitsa töösooja mootori töösse üle- nii kui pikemalt gaasi maha lasin, käis sumpsis litakas või paar järgi! Aga käis ja käivitus endiselt hästi. Kuid nüüd, viimasel Streetmoto orienteerumissõidul toimus juba kardinaalsem pööre- kuna sõbral oli ka kerge pill, proovisime päris palju "otse" trügida ning paraku sellise 28-30c ilmaga, kuskil umbrupsikus või kraavides maurates, õnnestus paar korda keema ka ikka saada, kuna sundventi kahjuks pole...ning siis, viimasel sõidutunnil, hakkas juba tuntavalt imelikult käituma- madalalt pöördelt pidi nagu gaasiga pisut pööret "ette meelitama" ja ladvapöördelt oli ka tuntavalt jõuetum. Aga kuna vahepeal kuskil x-tanklas sai pisut peale tangitud, samas paak oli suht tühi ka lõpetades jne, siis säilis lootus liiga kehva, või liiga kuuma kütuse veast ja sai igaks juhuks järgmine õhtu paak värsket 98 täis pandud ja veel sõbraga Männikule testima mindud. Saime kuidagi ühe suure ringi seal tehtud ka, aga asi polnud sugugi parem, vaid halvenes ikka iga hetkega...nii et tagasi garaazi sõitsin juba fooride taga gaasiga mängides ja vägisi pööret kõrgemal hoides. Ja siis peale pesu mündipesulas enam ei käivitunudki, ainult lubas ja lubas, kuniks isegi üsna värske aku hakkas juba väsimuse märke ilmutama...ok, mis seals ikka, neelasin selle 500m "shamewalki" alla ja talutasin ta käekõrval garaazi ära, panin aku laadima. Nüüd järgmised käivituskatsed taaslaetud akuga on küll paaril korral ka käivitumiseni ning isegi kuidagi käimajäämiseni viinud, aga seda siis ikkagi krt teab mitme(teistkümne)ndal katsel ja gaasiga julmalt meelitades jne., ning ikkagi ilmselgelt piisavalt kehvalt, et pole mõtet rohkem proovima minnagi ning sõiduriided võib vist mõneks ajaks kappi pista ja hoopis remondiriided välja otsida
Ehk siis kas keegi, kes on neid kolbide kohvistumisi rohkem läbi elanud või kõrvalt näinud, leiab selles ülalkirjeldatud saagas midagi tuttavat?
PS! Nii palju veel etteruttavalt, et kuna enda mälu järgi paugud sumbutis võivad ka lihtsalt lahjale segule viidata ja Husabergi need mudelid on just suht tuntud olnud tehase pumba/pihusti vaeguste käes vaevlejatena, siis olles pumba küll juba poolteist aastat (s.t. umbes 120h) tagasi välja vahetanud, võtsin täna ikkagi igaks juhuks kogu kütuseliini laiali, seekord siis juba ka selle krdi neetud pihusti osakonna. Ja kuigi kahjuks ei leidnud täna kohe sobivat manomeetrit, et mingit numbriväärtusega survetesti läbi viia, siis igatahes modra kõrval kokku pandud kütuseliin töötas visuaalselt küll laitmatult, s.t pihusti pulseeris kenasti ning tekitas papitükile ühtlase lehvikuga ilusa pihustusjälje ning mingit surve all "järeltilkumist" ei täheldanud. Sestap võtsin ikkagi vaevaks siia saaga kirjutada, et kuulda teiste kogemusi selle võimaliku kolvigrupi kohvistumise kohta!?
Edit: ja kui sel veel tähtsust, siis modra on muidu küll tänaseks 380h/ligi 14tkm sõitnud ning mootor veel lahti pole käinud ( nii müüja jutu järgi, kui ka enda visuaalsel hinnangul)...aga sellest ehk ei pea nüüd mingite suisa alla 100h/kolb väiksemate ja/või forsseritumate pillidega võrdluses päris paanikat ka tegema, sest siit-sealt kuuldu ja loetu põhjal need pajad pididki mehhanika poolelt tavaliselt mitusada tundi muretult käima ennem kui küüneviha sisse ajada. Ja mootoriosade hindu vaadates ei kiirusta seda ka lihtsalt "prohvülaktika" mõttes remontima...
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Küünalt oled vaadanud? Palju õli alles on?
Edit: Seepärast, et kui mul 1pütane kohvistus, siis hakkas räigelt õli võtma ja küünal oli moosine.
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Ahoi,
et küünal sai ka ikka jah üle vaadatud ning on igati normis, või noh vähemalt elektroodide vahe oli puhas ja õiges mõõdus ning ümbert kenasti helepruun. Selle muidugi mõtlesin siiski "igaks juhuks" juba uue panna, kuna eelmine ongi seal tegelikult ikka veel see, mis rattal ostes küljes oli ehk siis miinimum 120h juba selja taga ning sellegi välja koukimine samuti mingi eriline rõõm polnud. Ehk kui siiani elasin õndsas teadmises, et ikka 16 on kõige väiksem küünlavõti, siis võta näpust, sinna on suisa 14 projekteeritud! Ja siis kui lõpuks pihta sain,et 16 üle käib, siis isegi 14 sealt radikate/torude vahelt poolviltu sisse ajada oli paras jebi! Ainuke rõõm selle jama juures oli see, et Tööristamarketist 2,7€est soetatud padrun päästis päeva ja ei pidanud veel Kamasa vms 10x kallimat võtit mööda linna taga ajama...
Aga õli on jah igati ok- normis ja puhas, ning alati üle 10h vahetatud Castroli 10w-50...
Jah, nüüd eile-täna ja siit-sealt inhvot kogudes ka aru saanud, seal paksusseibidega asi korrigeeritav ning ennem päris mootori laiali kiskumist plaanisin ka klapikambrikaane alla piiluda...aga hetkel, kui pihusti maas jne, siis ei tahtnud praegu rohkem seal korraga laiali laamendada. Seal ju "throttle-body" asjadega askeldades niigi see ekstrarõõm, et peab üliettevaatlik olema- kõik s**t ja sodi ja muu, mis allapoole kukub, kukub paraku otse sisselaske suunas!
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Loadära kirjutas: ↑14 Juun 2019, 00:37...aga hetkel, kui pihusti maas jne, siis ei tahtnud praegu rohkem seal korraga laiali laamendada. Seal ju "throttle-body" asjadega askeldades niigi see ekstrarõõm, et peab üliettevaatlik olema- kõik s**t ja sodi ja muu, mis allapoole kukub, kukub paraku otse sisselaske suunas!
A pane pakk esiratta alla, siis on nagu tavaline tsikkel
Kahjuks nii edevaid pille eriti remontind ei ole, nii et muud head nõu hetkel pakkuma ei hakka
Edit: ma vaatasin pilti ka. See on ikka nii kenasti lapik moto, et mu pakuideel pole vist eriti jumet...
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Spoiler
Siis on huvitav lugu jah. Kuna sa kirjutasid, et üsna kiiruga läks kõik pekki, siis kas klapivahed ikka lähevad nii kiirelt? Küünal väidetavalt ilus, aga ma kahtlustaks lahjat segu miskipärast. Lisaõhku kuskilt on võimalik saada? Teine moment oleks, et süüde väga valeks läinud või mingi muu elektroonika mure. Ma ei tunne otseselt sinu ratast.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Vaata küünla piip üle, äkki on vesi sees.
Mu rattal hiljuti oli täpselt sama keiss - tühipöördel ei käinud, põhjagaasiga jättis vahele ja lärtsus.
Puhusin piibu läbi ja kõik (mootorratta) probleemid kadusid.
Ei pruugi see viga olla, aga väga lihtne asi, mida kontrollida.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Spoiler
Tort kirjutas: ↑14 Juun 2019, 08:40Siis on huvitav lugu jah. Kuna sa kirjutasid, et üsna kiiruga läks kõik pekki, siis kas klapivahed ikka lähevad nii kiirelt? Küünal väidetavalt ilus, aga ma kahtlustaks lahjat segu miskipärast. Lisaõhku kuskilt on võimalik saada? Teine moment oleks, et süüde väga valeks läinud või mingi muu elektroonika mure. Ma ei tunne otseselt sinu ratast.
Titaanklapid peaks olema. Kui TiO kiht maha kulunud, siis lähevad päris kiiresti.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Mul sama mootoriga fe450 ja paukumise põhjuseid olen avastanud 3:
1) õhufilter must ja peale puhastamist ja õlitamist on masin nagu "uus"
2) bensupaagi alune läheb kuumaga soojaks ja bensiin aurustub pihusti torustikus. Selle vastu aitab pehmenduse ja fooliumkihiga paagi alumise /mootoripoolse osa isoleerimine
3) klapivahede kontroll- kui klapp hakkab läbi laskma siis edasine progress on väga kiire ja sinu kirjeldatud olukord reaalne. Seda kinnitab ka kehv käivitumine. kontrolli kompressiooni!
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Ahoi taas,
ja tänud kaasamõtlejatele!
Lihtsamatest asjadest veel nii palju, et piip ja küünlaauk olid ikka täitsa kuivad. Samuti lihtsamatest elektroonikatestidest sai veel segusiibri asendi anduri väljund kontrollitud, kuna see pidi vahest seguanomaaliaid põhjustama ja asend ülesättimist tahtma, aga oli seegi nagu eile poest 0,640V.
Õhufiler ka antud loo juures rolli ei mängi, mul neid TwinAiri omi vist lausa kolm tk värskeid ostetud ja umbes iga õlivahetuse kohta on seegi uus/pestud peale läinud, kuigi teinekord visuaalselt tundub, et poleks nagu nii tihti vajagi- sellisel isendil see seal bensupaagi keskel määrdub ikka päris kaua...
Selle bensiini kuumenemise pahest sain mina poolteist aastat tagasi oma benapumbaga jännates hoopis nii aru, et tegu oli pm originaalpumade konstruktsiooniveaga (mida küll tehas vist tunnistada ei taha...) ning varem või hiljem hakkasid nad mingis kulumisastmes kinni kiiluma, kui mootor kuum ja kütust vähe, s.t bensiin paagis üle keskmise kuumenes. Sest kuhu tal seal kinnises torustikus ikka "aurustada", kui pump tagant 2-3bari seljas hoiab?
Ning kompressiooni oleks tahtnud isegi mõõta, aga kahjuks endal autondusest jäänud (Equus vms) kompresioonikell on ainult ühe "stutsiga" ja see nii jurakas, et ei kujuta ettegi seda seal küünlasüvendis ning selle keermeosa oli vist ka 141,25 keere...modra küünlakeere aga vist 121,25. Kas oleks kuskilt sellist pikemat/painduvat üleminekut laenata/osta? Või nüüd, kui uus küünal ostetud,saaks ehk vanast küünlast ja tugevadatud voolikust isegi mingi ülemineku meisterdada?
Aga kuna täna kuskilt korraks manomeetrit laenata ei õnnestunud, ja (endise) Boschi service pihustipesukontor ka just täna kinni oli (...kuna mujalt maailmast leitud inhvokillud soovitavad igal juhul ikkagi pihustil vähemalt ultrapesu teha, eriti kui veel kütuseliini sisest filtrit pole olnud, nagu minu omal, aga samas see pihusti juba välja urgitsetud on!?)...siis võtsin pisut mõtlemis/inhvokogumisaega aega ja lükkasin enda edasised katsetused uude nädalasse. Õnneks sõidukihk hetkel veel väga takka ei utsita ka- nädala alguses oli veel meniski lõikus, nüüd ilmselt see kuu nii kui nii veel enduroka sadulasse asja pole...
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Tööriistamarketis on 60.- euriga lihtne ultrapesuvann isegi müügis. Aga loogilisem on jah Boschi viia, eriti kui kiiret pole.
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Lühidalt.
1) Bergidel sureb kütusepump regulaarselt ja kütusepumpa kontrollitakse kuumast peast ja survele + kogusele.
2) Pihusti on kulumaterjal neil - aga kui on probleem, siis tavaliselt silmaga nähtav.
3) Juhtmestik on äärmiselt hell - kaela juurest ja ees pistikutest kontrolli pesad ära, kas mõni on sisse mädanenud.
4) Kolvigruppi kontrollitakse neil mõõdu ja eelnevalt kompressiooni kontrolliga.
5) Hetkel veel on talle kõik vajalikud tooted saada ja täiesti mõistlike hindadega. Performance tükkidega hakkab kitsaks jääma 70 kraadi mootoritele...
Spoiler
Loadära kirjutas: ↑13 Juun 2019, 23:38Ahoi,
et siit tuleb nüüd võibolla pisut segasepiiriline küsimus mootori kulumise, ning ennekõike kolvi vahetusvajaduse kohta ja seda siis just kaasaegsemates/käredamates 4t monopütistes enduro/krossi ratastel, milliste puhul üldiselt räägitakse kolvi vahetamise vajadusest xxx-töötunni järel...aga kuna ise pole sellega varem kordagi kokku puutunud, siis kas sellele eelneb ka mingeid kindlamaid sümptomeid mootori (halvas)töös, millest võib järeldada, et jah, nüüd on tõesti viimane aeg käes?
Lühikirjeldus siis enda "murelapse" lähiminevikust ja hetkeolukorrast, mis võivad (aga ei pea!) omavahel seotud olla: nii umbes mõnikümmend töötundi tagasi, veel külmade ilmadega, hakkas mootor just külmana gaasi maha lastes sumbutise üksikuid pauke tootma. No et kui olin kärsitum ja ei soendanud mitut minutit, siis mootori täieliku soojenemiseni pikema mootoripiduriga littis vahest sumbutisse. Aga kuna käivitus ja tõmme ja kõik muu oli viimase peal, siis pidasin seda külmema ilma/mootori eripäraks ja ei vaevanud väga pead. Nüüd aga ilmade soojenedes enam see paukumine ära ei kadunud ja tasapisi kandus ka täitsa töösooja mootori töösse üle- nii kui pikemalt gaasi maha lasin, käis sumpsis litakas või paar järgi! Aga käis ja käivitus endiselt hästi. Kuid nüüd, viimasel Streetmoto orienteerumissõidul toimus juba kardinaalsem pööre- kuna sõbral oli ka kerge pill, proovisime päris palju "otse" trügida ning paraku sellise 28-30c ilmaga, kuskil umbrupsikus või kraavides maurates, õnnestus paar korda keema ka ikka saada, kuna sundventi kahjuks pole...ning siis, viimasel sõidutunnil, hakkas juba tuntavalt imelikult käituma- madalalt pöördelt pidi nagu gaasiga pisut pööret "ette meelitama" ja ladvapöördelt oli ka tuntavalt jõuetum. Aga kuna vahepeal kuskil x-tanklas sai pisut peale tangitud, samas paak oli suht tühi ka lõpetades jne, siis säilis lootus liiga kehva, või liiga kuuma kütuse veast ja sai igaks juhuks järgmine õhtu paak värsket 98 täis pandud ja veel sõbraga Männikule testima mindud. Saime kuidagi ühe suure ringi seal tehtud ka, aga asi polnud sugugi parem, vaid halvenes ikka iga hetkega...nii et tagasi garaazi sõitsin juba fooride taga gaasiga mängides ja vägisi pööret kõrgemal hoides. Ja siis peale pesu mündipesulas enam ei käivitunudki, ainult lubas ja lubas, kuniks isegi üsna värske aku hakkas juba väsimuse märke ilmutama...ok, mis seals ikka, neelasin selle 500m "shamewalki" alla ja talutasin ta käekõrval garaazi ära, panin aku laadima. Nüüd järgmised käivituskatsed taaslaetud akuga on küll paaril korral ka käivitumiseni ning isegi kuidagi käimajäämiseni viinud, aga seda siis ikkagi krt teab mitme(teistkümne)ndal katsel ja gaasiga julmalt meelitades jne., ning ikkagi ilmselgelt piisavalt kehvalt, et pole mõtet rohkem proovima minnagi ning sõiduriided võib vist mõneks ajaks kappi pista ja hoopis remondiriided välja otsida
Ehk siis kas keegi, kes on neid kolbide kohvistumisi rohkem läbi elanud või kõrvalt näinud, leiab selles ülalkirjeldatud saagas midagi tuttavat?
PS! Nii palju veel etteruttavalt, et kuna enda mälu järgi paugud sumbutis võivad ka lihtsalt lahjale segule viidata ja Husabergi need mudelid on just suht tuntud olnud tehase pumba/pihusti vaeguste käes vaevlejatena, siis olles pumba küll juba poolteist aastat (s.t. umbes 120h) tagasi välja vahetanud, võtsin täna ikkagi igaks juhuks kogu kütuseliini laiali, seekord siis juba ka selle krdi neetud pihusti osakonna. Ja kuigi kahjuks ei leidnud täna kohe sobivat manomeetrit, et mingit numbriväärtusega survetesti läbi viia, siis igatahes modra kõrval kokku pandud kütuseliin töötas visuaalselt küll laitmatult, s.t pihusti pulseeris kenasti ning tekitas papitükile ühtlase lehvikuga ilusa pihustusjälje ning mingit surve all "järeltilkumist" ei täheldanud. Sestap võtsin ikkagi vaevaks siia saaga kirjutada, et kuulda teiste kogemusi selle võimaliku kolvigrupi kohvistumise kohta!?
Edit: ja kui sel veel tähtsust, siis modra on muidu küll tänaseks 380h/ligi 14tkm sõitnud ning mootor veel lahti pole käinud ( nii müüja jutu järgi, kui ka enda visuaalsel hinnangul)...aga sellest ehk ei pea nüüd mingite suisa alla 100h/kolb väiksemate ja/või forsseritumate pillidega võrdluses päris paanikat ka tegema, sest siit-sealt kuuldu ja loetu põhjal need pajad pididki mehhanika poolelt tavaliselt mitusada tundi muretult käima ennem kui küüneviha sisse ajada. Ja mootoriosade hindu vaadates ei kiirusta seda ka lihtsalt "prohvülaktika" mõttes remontima...
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Oleks mingi suurem kimp pihusteid teha, näiteks mõne paljusilindrilise auto pealt, siis võibolla hakkaks isegi kodukatsetusi kaaluma, aga kui seal stendis väidetavalt 15€uri per pihusti, siis ei hakka ise leiutama...muidugi kui nüüd tagasilöök ei tule sellega, et "ebastandartne" pihusti vms.
Snowhite kirjutas: ↑17 Juun 2019, 08:42Lühidalt.
1) Bergidel sureb kütusepump regulaarselt ja kütusepumpa kontrollitakse kuumast peast ja survele + kogusele.
2) Pihusti on kulumaterjal neil - aga kui on probleem, siis tavaliselt silmaga nähtav.
3) Juhtmestik on äärmiselt hell - kaela juurest ja ees pistikutest kontrolli pesad ära, kas mõni on sisse mädanenud.
4) Kolvigruppi kontrollitakse neil mõõdu ja eelnevalt kompressiooni kontrolliga.
5) Hetkel veel on talle kõik vajalikud tooted saada ja täiesti mõistlike hindadega. Performance tükkidega hakkab kitsaks jääma 70 kraadi mootoritele...
Jep, et kütusesurve tahaks ikka hiljemalt ülehomseks numbrilise väärtusega mõõdetud saada, enne edasisi suuremat lahkamisi. Aga kompressioonist rääkides, siis signatuuri lugedes tekkis küsimus- ega teil äkki sinna küünlaavasse sobivat kompressioonitestrit, või üleminekut viivuks laenata ei ole? Mingisuguse tasu eest mõistagi
Ja noh, eks selle pilli "mõistlike" varuosa hindadega pean vist lihtsalt pisut harjuma
Et kuna mul siiani ainuke kokkupuude enduroka mootoriremoga on oma DR350ga, siis seal näiteks korralik Jaapani kolb maksis 69€, Husale aga kiire otsinguga pigem sinna 200 alla, ning kui Husal maksab ainult üks klapp 110€ vms, siis Suzukile sai selle raha eest 4klappi ja vist klapisääre tihendid ka veel...aga noh, katsume harjuda. Õnneks vähemalt perhvoormans tükke veel ei vaja, käis niigi mu füüsisest ja oskustest üle, kuniks käis veel!
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Soovitaks ka klapivahedest alustada, tuttavad sümptomid. Nagu mx77 kirjutas, siis kui titaanklapid kuluma hakkavad, siis kaob klapivahe väga kiirelt.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
110 eurikut on tõenäoliselt titaanklapi hind, rahulikult võid roostevabast terasest klapid sisse panna (kui on muidugi saada), ainult pead arvestama, et siis pead ka uued vedrud panema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.