Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus
Ahoi,
et küünal sai ka ikka jah üle vaadatud ning on igati normis, või noh vähemalt elektroodide vahe oli puhas ja õiges mõõdus ning ümbert kenasti helepruun. Selle muidugi mõtlesin siiski "igaks juhuks" juba uue panna, kuna eelmine ongi seal tegelikult ikka veel see, mis rattal ostes küljes oli ehk siis miinimum 120h juba selja taga ning sellegi välja koukimine samuti mingi eriline rõõm polnud. Ehk kui siiani elasin õndsas teadmises, et ikka 16 on kõige väiksem küünlavõti, siis võta näpust, sinna on suisa 14 projekteeritud! Ja siis kui lõpuks pihta sain,et 16 üle käib, siis isegi 14 sealt radikate/torude vahelt poolviltu sisse ajada oli paras jebi! Ainuke rõõm selle jama juures oli see, et Tööristamarketist 2,7€est soetatud padrun päästis päeva ja ei pidanud veel Kamasa vms 10x kallimat võtit mööda linna taga ajama...
Aga õli on jah igati ok- normis ja puhas, ning alati üle 10h vahetatud Castroli 10w-50...
Jah, nüüd eile-täna ja siit-sealt inhvot kogudes ka aru saanud, seal paksusseibidega asi korrigeeritav ning ennem päris mootori laiali kiskumist plaanisin ka klapikambrikaane alla piiluda...aga hetkel, kui pihusti maas jne, siis ei tahtnud praegu rohkem seal korraga laiali laamendada. Seal ju "throttle-body" asjadega askeldades niigi see ekstrarõõm, et peab üliettevaatlik olema- kõik s**t ja sodi ja muu, mis allapoole kukub, kukub paraku otse sisselaske suunas!

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.