Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ahoi taas,

ja tänud kaasamõtlejatele!

Lihtsamatest asjadest veel nii palju, et piip ja küünlaauk olid ikka täitsa kuivad. Samuti lihtsamatest elektroonikatestidest sai veel segusiibri asendi anduri väljund kontrollitud, kuna see pidi vahest seguanomaaliaid põhjustama ja asend ülesättimist tahtma, aga oli seegi nagu eile poest 0,640V.
Õhufiler ka antud loo juures rolli ei mängi, mul neid TwinAiri omi vist lausa kolm tk värskeid ostetud ja umbes iga õlivahetuse kohta on seegi uus/pestud peale läinud, kuigi teinekord visuaalselt tundub, et poleks nagu nii tihti vajagi- sellisel isendil see seal bensupaagi keskel määrdub ikka päris kaua... :D
Selle bensiini kuumenemise pahest sain mina poolteist aastat tagasi oma benapumbaga jännates hoopis nii aru, et tegu oli pm originaalpumade konstruktsiooniveaga (mida küll tehas vist tunnistada ei taha...) ning varem või hiljem hakkasid nad mingis kulumisastmes kinni kiiluma, kui mootor kuum ja kütust vähe, s.t bensiin paagis üle keskmise kuumenes. Sest kuhu tal seal kinnises torustikus ikka "aurustada", kui pump tagant 2-3bari seljas hoiab?
Ning kompressiooni oleks tahtnud isegi mõõta, aga kahjuks endal autondusest jäänud (Equus vms) kompresioonikell on ainult ühe "stutsiga" ja see nii jurakas, et ei kujuta ettegi seda seal küünlasüvendis ning selle keermeosa oli vist ka 141,25 keere...modra küünlakeere aga vist 121,25. Kas oleks kuskilt sellist pikemat/painduvat üleminekut laenata/osta? Või nüüd, kui uus küünal ostetud,saaks ehk vanast küünlast ja tugevadatud voolikust isegi mingi ülemineku meisterdada?

Aga kuna täna kuskilt korraks manomeetrit laenata ei õnnestunud, ja (endise) Boschi service pihustipesukontor ka just täna kinni oli (...kuna mujalt maailmast leitud inhvokillud soovitavad igal juhul ikkagi pihustil vähemalt ultrapesu teha, eriti kui veel kütuseliini sisest filtrit pole olnud, nagu minu omal, aga samas see pihusti juba välja urgitsetud on!?)...siis võtsin pisut mõtlemis/inhvokogumisaega aega ja lükkasin enda edasised katsetused uude nädalasse. Õnneks sõidukihk hetkel veel väga takka ei utsita ka- nädala alguses oli veel meniski lõikus, nüüd ilmselt see kuu nii kui nii veel enduroka sadulasse asja pole... :)



Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”