VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
Mõtlesin, et enne kui "lääne" küünlaid proovima hakkan, panen praegu uue A23B peale, vaatan kuidas kestab, esialgu on hea (uus).
Sellise tasakaalustamise tulemuseks oli, et ventiil kadus velje sisse ära ja pidin rehvi maha võtma... ja tagasi pannes õnnestus sisekummi vigastada ja omale jälle tööd juurde teha. Õhukummi polnud võtta, panin doonori küljest teise ratta alla. Selle veljel on paar kodarat väljas ja paljud kodarad lõdvad, ajutiselt kõlbas, aga muidu ikka tahaks eelmise velje tagasi panna kui sisekummi ostan.
Doonorratta küljest esialgu midagi maha ärida ei taha, hoian alles, võib vaja minna.
Täna sõitsin 135 km, midagi otseselt ära ei lagunenudki, vaid ketti pidi korra pingutama kuna ketiratta kinnitusmutril (27 võtmega keeratav) on keere vigane ja siis järsemalt kohalt minnes tõmbab selle poole ettepoole ja keti lõdvaks ja ketipinguti kõveraks. Tüüpiline viga neil. Peab midagi välja mõtlema.
Max. kiirus oli täna spidoka järgi 105. Selle saavustas siis kui end hästi all hoida (praktiliselt lõug vastu lenksa), et tuuletakistust maksimaalselt vähendada. Kontrollisin GPS järgi ka, spidokas näitab u. 7-8 km/h rohkem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.