Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Husaberg FE450 (siis 390-570 ehk nn "70kraadi") mootori küsimus

Lugemata postitus Postitas Loadära »

morse kirjutas: 16 Juun 2019, 23:24

Tööriistamarketis on 60.- euriga lihtne ultrapesuvann isegi müügis. Aga loogilisem on jah Boschi viia, eriti kui kiiret pole.

Oleks mingi suurem kimp pihusteid teha, näiteks mõne paljusilindrilise auto pealt, siis võibolla hakkaks isegi kodukatsetusi kaaluma, aga kui seal stendis väidetavalt 15€uri per pihusti, siis ei hakka ise leiutama...muidugi kui nüüd tagasilöök ei tule sellega, et "ebastandartne" pihusti vms.

Snowhite kirjutas: 17 Juun 2019, 08:42

Lühidalt.

1) Bergidel sureb kütusepump regulaarselt ja kütusepumpa kontrollitakse kuumast peast ja survele + kogusele.
2) Pihusti on kulumaterjal neil - aga kui on probleem, siis tavaliselt silmaga nähtav.
3) Juhtmestik on äärmiselt hell - kaela juurest ja ees pistikutest kontrolli pesad ära, kas mõni on sisse mädanenud.
4) Kolvigruppi kontrollitakse neil mõõdu ja eelnevalt kompressiooni kontrolliga.
5) Hetkel veel on talle kõik vajalikud tooted saada ja täiesti mõistlike hindadega. Performance tükkidega hakkab kitsaks jääma 70 kraadi mootoritele...

:bsmile:

Jep, et kütusesurve tahaks ikka hiljemalt ülehomseks numbrilise väärtusega mõõdetud saada, enne edasisi suuremat lahkamisi. Aga kompressioonist rääkides, siis signatuuri lugedes tekkis küsimus- ega teil äkki sinna küünlaavasse sobivat kompressioonitestrit, või üleminekut viivuks laenata ei ole? Mingisuguse tasu eest mõistagi :)

Ja noh, eks selle pilli "mõistlike" varuosa hindadega pean vist lihtsalt pisut harjuma :P
Et kuna mul siiani ainuke kokkupuude enduroka mootoriremoga on oma DR350ga, siis seal näiteks korralik Jaapani kolb maksis 69€, Husale aga kiire otsinguga pigem sinna 200 alla, ning kui Husal maksab ainult üks klapp 110€ vms, siis Suzukile sai selle raha eest 4klappi ja vist klapisääre tihendid ka veel...aga noh, katsume harjuda. Õnneks vähemalt perhvoormans tükke veel ei vaja, käis niigi mu füüsisest ja oskustest üle, kuniks käis veel!
:bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”