Honda CR250 2t pinging/detonatsioon


Teema algataja
raksike
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike »

Tort kirjutas: 21 Juun 2019, 08:21

Küüraka kolviga on põlemiskamber pisemaks läinud ilmselt ehk surve suurem. Sul on vaja maha saada seda. Pead lihvides hoopis suurendad.

Lugesin huvi pärast ja paksemaid silindripealseid tihendeid (ehk auto keeles nö plokikaanetihendeid) ei leiduvat ja topelt ei soovitata kindlasti panna. Küll aga võid sa silindri aluseid 2 tk panna, seal pole survet ka. Saavutad selle, et kolb käib nö pisut vähem põlemiskambrisse sisse.

Jep, ise mõtlesingi tegelt kah seda tihendit mis käib silindri alla. Küll aga siis läheb see squish band height veel suuremaks, mis mõndade allikate väitel ongi praeguste probleemide põhjuseks. Kui lugeda seda teemat millele viitasin oma eelmises postituses, siis seal väidetakse, et just teisele poole pean minema, ehk seda squish bandi tuleb saada väiksemaks.

Too large a squish traps mixture instead of forcing it into the compression dome,

as the mixture compresses in the squish band, it heats up and it self ignites (detonation)

IMO that is pretty huge, as mentioned 1.25mm seems the ballpark norm for a 250cc

Honda CR250

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”