Nippe algajale ehk?


ttt
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Nippe algajale ehk?

Lugemata postitus Postitas ttt »

drbrain kirjutas: 21 Juun 2019, 13:02
Spoiler
ttt kirjutas: 21 Juun 2019, 11:18

Minu jaoks oli pärast Survivalil käimist täielik üllatus, et motokoolid ei õpeta õiget sõiduasendit, mis eriti just pidurdamisel on ülioluline.
[...]
Igal juhul, nagu eelnevalt mainitud: kannad (!) ja põlved kõvasti ümber ratta, ülakeha peab vaba olema (kätega ei toetu lenksule pidurdamise hetkel vaid hoiad põlvedega paagist), pilk kaugusesse.
[...]

Kui ma olin motikale tutika tkc-80 alla saanud ja kodu lähedal aeglase kiirusega töristades esipidurit proovisin, oleksin peaaegu üle lenksu käinud. Ei olnud mingi tõsine pidurdamise katse vaid niisama, proovisin natuke esipiduri teravust. Kombinatsioon tutikast rehvist ja väga krobelisest rasplisarnasest asfaltist tekitasid ülihea pidamise. Ma ei tea kuidas teistega on, aga mina ennast sellises olukorras põlvedega kinni hoida ei jaksa, kätegagi võib olla ei jaksa.

Ilma naljata, tekkis tunne, et sobivates oludes on hädapidurduse korral võimalik iseenda motika esiratta alla jääda..

No siis teed stoppie või mõne muu triki :D Tavaolukorras liiga tugevalt pidurdades lihtsalt esiratas blokeerub ja see muidugi ei ole eriti hea, sp tuleb pidurit ikka doseerida ka :D Linnarattaga nii järsul pidurdamisel ma suudan küll end kinni hoida, et esiratas on blokeerumise piiril juba (ja tagaratas blokis). Ja hädapidurdust tuleb ikkagi nii esi- kui tagapiduriga teha.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”