Honda CR250 2t pinging/detonatsioon


Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Silindrialune tihend tihendab seal ju ainult õhu ja kütuse segu ja mitte eriti suurte rõhkude vahega. Ma andsin selle soovituse pigem sellepärast, et niimoodi tehes ei tee mingeid pöördumatuid muudatusi. Ma ise läheks veelgi kaugemale ja paneks üles, plokikaane ja silindri vahele ka mingi õhema tihendi, et squish paika saada ja ära kontrollida, kas siis kaob pingimine ära.
Samas foorumi kaudu remondisoovitusi anda, on suhteliselt riskantne värk ja võib-olla oleks õigem mootor spetsialisti kätte viia.

Kui nüüd võtta kaks fakti:

  1. Squish on liiga suur
  2. Tehasespetsifikatsiooni järgi ei ole squish nii suur
    ,siis midagi on sul ju mootoris valesti. Vale silinder, vale tihend, vale kolb vms. Enne mingi detaili ümbertöötlemist oleks minuarust mõistlik konkreetne viga välja selgitada. Muidugi, kui tegemist on mingi paarisajaeurose rondiga, millest kahju pole ja mille peal 2-taktilise mootori ehitust õppida, siis on teine teema.
    Samas, kui sul on kolb ÜSS asendis silindri ülemisest servast allpool, siis ju plokikaant lapiti maha treides ei jää squish bandi kuju õigeks. Kui on ilmtingimata vajadus midagi maha treida, siis mulle tundub õigem silindrit altpoolt maha võtta.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”