EÜ tarbija õigus tsiklit kodus remontida
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: EÜ tarbija õigus tsiklit kodus remontida
@simp. Kogu EU määrustik on üks paras rägu. See erand tekib läbi mingi kolmanda dokumendi (1400/2002), kus määratletake millised on mootorsõidukid. Seaduse enda lugemisest läheb normaalsel inimesele pea lõhki või hakkab järeleandmatult valutama. Üks seletuskiri, mis seletab määrust 1400/2002 viitab omakorda määrusele 330/2010 ja see ütleb:
"Mootorsõidukite mõiste on sama nagu määruses 1475/95. Mõned sõidukid ei kuulu selle mõiste alla,
kuna pole iseliikuvad, nt hobuvankrid, kuna neil on vähem kui kolm ratast, nt mootorrattad, või kuna need ei ole mõeldud kasutamiseks üldkasutatavatel teedel, ehkki võivad mõnikord üldkasutatavatel teedel ringi liikuda, nt traktorid vıi pinnaseteisaldusmasinad.!
Määruses 1400/2002 aga on öeldud sõnaselgelt:
"mootorsõiduk — üldkasutatavatel teedel sõitmiseks kasutatav vähemalt kolmerattaline iseliikuv sõiduk;"
Seega mootorratas ei saa kuidagi mootorsõiduki mõiste alla selle verikaalmisiganes määruse mõistes mahtuda. Ja sellest tulenevalt omakorda toimub kodus või sõltumatus töökojas garantii perioodil mootorratta hooldamine vastavalt tootja suvale elik vennad sõidavad Võrust Tallinna ja tagasi lihtsalt selleks, et teostada lihtlabane õlivahetus.
Sellest omakorda teen ma järelduse, et ainus Euroopa Ühenduses müüdav mootorratas, millel kodus võid garantiiajal õli vahetada on Ural, sest tal on vähemalt kolm ratast ja sellest tulenevalt mahub ta mootorsõiduki mõiste alla.
Seletav brosüür on ise saadaval siin
http://ec.europa.eu/competition/sectors ... ure_et.pdf
Määruse leiad siit:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 00&from=EN
"Mootorsõidukite mõiste on sama nagu määruses 1475/95. Mõned sõidukid ei kuulu selle mõiste alla,
kuna pole iseliikuvad, nt hobuvankrid, kuna neil on vähem kui kolm ratast, nt mootorrattad, või kuna need ei ole mõeldud kasutamiseks üldkasutatavatel teedel, ehkki võivad mõnikord üldkasutatavatel teedel ringi liikuda, nt traktorid vıi pinnaseteisaldusmasinad.!
Määruses 1400/2002 aga on öeldud sõnaselgelt:
"mootorsõiduk — üldkasutatavatel teedel sõitmiseks kasutatav vähemalt kolmerattaline iseliikuv sõiduk;"
Seega mootorratas ei saa kuidagi mootorsõiduki mõiste alla selle verikaalmisiganes määruse mõistes mahtuda. Ja sellest tulenevalt omakorda toimub kodus või sõltumatus töökojas garantii perioodil mootorratta hooldamine vastavalt tootja suvale elik vennad sõidavad Võrust Tallinna ja tagasi lihtsalt selleks, et teostada lihtlabane õlivahetus.
Sellest omakorda teen ma järelduse, et ainus Euroopa Ühenduses müüdav mootorratas, millel kodus võid garantiiajal õli vahetada on Ural, sest tal on vähemalt kolm ratast ja sellest tulenevalt mahub ta mootorsõiduki mõiste alla.
Seletav brosüür on ise saadaval siin
http://ec.europa.eu/competition/sectors ... ure_et.pdf
Määruse leiad siit:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 00&from=EN
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.