Teine ratas
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 292 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Teine ratas
Minu arust on 690 ikka väga vähese vibraga. Aga näiteks scrambleriga võrreldes on ta ülisportlik: iste on nagu taburett ja isteasend on väga ratta peal (VS ratta sees). Samas linnas idekas ja mingi Riia ots ei ole tegelt üldse probleem.
Teemaalgatajal on tegelikult vaja otsustada, KUIDAS ta teelt maha keerates sõita tahab. Olen teinud päevadepikkusi kruusa ja offroad sõite erinevate masinatega (Turist roller, Jawa, korviga Jawa, DR Big, LC4; lisaks ühepäevakaid 2T 125CC KTMiga) Minu väga selge kogemus on, et LC4 ja tema sugulased ning veelgi kergemad rattad on üks maailm ja kõik ülejäänud on midagi muud (jah, mammut veel võimaldab mõnes kohas kiiresti sõita, kuid reaalne maastikusõidu mõnu on ikka max 150kg kanti jäävate rataste pärusmaa).
Kui soov on lihtsalt aglaselt veereda ja pinnasteid avastada, siis pole välistatud, et Scrambleri stiilis rattal on oma võlu (näiteks mugavam ja ilusam kui endurod).
Hea on see, et soov ei ole pikki matku teha - muidu oleks vajalikud kompromissid veel suuremad (näiteks LC8, mis on maastikul, linnas ja maanteel väga edev aga kahe esimese jaoks pigem suur ratas).
Eelpool proovisin, mitte väga kallutatud olla, aga usun, et selle küsimuse peale tuleks raudselt nii LC8 kui LC4 ära proovida. Siis on kohe selge, kas maastikul kehvematel masinatel sinu jaoks isiklikult mingi eelis ka on. Ja 690 on legaalsetel kiirustel uskumatult hea kiirendusega.
Bonustrack: Veel üks üli üllatav masin on Duke 390.
Kiirendades 1190ga sirgel teel, ei jää legaalsetel kiirustel sisuliselt üldse maha (suurel kiirusel muidugi saab lutti).
Linnas lühikeste otste jaoks ülimugav ja kerge
Maanteed otseselt ei karda
Väga hea hinnaga
Maastikupill ei ole - aga ma pakun ilma kumbagi maastikul proovimata, et teeb pinnasteel sama, mis Ducati Scrambler
Ei jää linnasõidus välimuselt nii hirmsalt scramblerile alla nagu LC4
KTMis saab proovida.
Edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.