Teine ratas
Re: Teine ratas
Pane sinna 390 peale 100kilone säga ning kiirenda siis 1190 kõrval sajani. Küll näed kuidas jääb maha Kuigi eks muidugi peaaegu alati võib öelda, et ei jää peaaegu üldse maha sest "peaaegu üldse" on väga suhteline mõiste ja paljud mootorsõidukid kiirendavadki väiksemate kiirusteni (kus tuuletakistus näiteks ei mängi veel sisuliselt mingit rolli) mitte väga oluliseselt erinevalt.
Mitte, et ma sellega midagi halba tahaksin öelda 390 kohta. Selle kohta, mis ta maksab on tõesti üsnagi okei ratas. Aga võrrelda 110kw/125nm mootorit 32kw'sega ja öelda, et ei jää sisuliselt üldse maha on ikka pehmelt öeldes naljanumber. Võta mõni reaalne situatsioon, kus seda kiirendust on ka vaja. Näiteks maanteel möödasõit 6nda käiguga. Ütleme kiirendamine 90 pealt korra 120 peale ja mõtle nüüd uuesti, kas see 32kw mootoriga ratas jääb ikkagi natuke maha või mitte. Muide, mul on selline 32kw ja ka umbestäpselt sama tühimassiga ratas kunagi olnud, esimeseks rattaks. Linnas foori tagant 50ni startis ta vajadusel küll jah, kuigi selleks tuli muidugi ka kenasti piitsa anda. Kuid meil on ka täiesti olemas maanteed, kus legaalsed kiirused on siiski omajagu suuremad kui 50.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.