Teine ratas

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Re: Teine ratas

Lugemata postitus Postitas randel »

Aga miks peakski väikese rattaga möödasõitu tegema 6nda käiguga? Väikese rattaga maksimumi lähedal sõita on oluliselt huvitavam kui võimsa rattaga aeglaselt kulgeda. Lubadele ka turvalisem :)
Oli kord juhus, kui sattusin Austrias oma seltskonnaga väljasõidule, kus pundis olid rattad 390 Duke-st 1290 SuperDukeni ja ei pidanud kordagi 390 järel ootama. Loomulikult kiirendas 1290 sirgetel paremini, aga kurvilistel mägiteedel lugesid juhi oskused palju rohkem kui kW-d.
Eesti on selline huvitav maa, kus enamusele jääb ratas siis lahjaks, kui 6nda käiguga möödasöidul kiirendades enam hirmus ei ole :D

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”