Teine ratas
Re: Teine ratas
Ei pea, tõin lihtsalt elulise näite. Ega linnas foori tagant ei pea ju tegelikult ka mitte kunagi kiirendama ei ktm 1190 viimase piiri peal ega ilmselt isegi mitte duke 390 viimase piiri peal. Kuid a'la käik või kaks iga mõõdusõidu jaoks alla tallata maanteel ja siis jälle üles tagasi on ju omakorda jällegi lisatöö kui sa just ei tunne end koguaeg kui suur rinkasõitja Selles mõttes võib siin suure võimsus ja momendivaru omamine olla ka praktikas kasulik.
Aga muus osas olen enamvähem nõus jah, et tihtipeale on väiksema rattaga maksimumis huvitavam. Ja lubadele kohe kindasti turvalisem
Olenevalt kurvidest ja teest ning ka juhist võib 390ne seal kurvides ka vabalt kiirem olla kui 1290. Isegi eestis leidub mõnes kohas selliseid kurviteid, ei peagi tingimata austria olema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.