Teine ratas

Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 510
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Teine ratas

Lugemata postitus Postitas h0lger »

Spoiler
morse kirjutas: 05 Juul 2019, 01:19

Ma päris suusoojaks ei öelnud. Panime seltskonnaga mõned korrad sirgel pillid (390 ja 1190) joonele ja 100ni jõudes oli maha jäämine selline stiilis käeulatuse teema.

Ise sõitsin nende kahe taga ja ei suutnud ära imestada, kui palju insenerid sealt välja pigistanud on...

Ma olen ka väga suurte rataste austaja olnud, sest see meeletu looma jõud on ikka ulme, mida mõni masin toodab. Aga mõistuse piires kiireks sõiduks pole seda sugugi vaja. Emotsioon on muidugi täiesti erinev.

Pidin just ükspäev tunnistama, et mu 180KW Audi C6 3.0 diisel on küll toredalt jõuline aga tegelikult on ta kogu oma raskuse ja suht vanamoodsa 6- käigulise kastiga paras dinosaurus. Uuem Passat, mille 2.0 diislil on DSG kast, suudab linnas nii väle olla ja sealjuures väiksema küttekuluga, et suurema mootori point kaob nagu ära.

Aga see ei tähenda muidugi, et ma edaspidi Passatiga sõidaks :bsmile:

ma pean siinkohal [mention]morse[/mention] parandama, kuna mina olin selle Duke peal. Tegemist oli siiski 690 Duke'ga. Aga olen ka 390ga sõitnud ja tegemist ontõepoolest mõnusa väikse pilliga.

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”