Teine ratas
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Teine ratas
Spoiler
morse kirjutas: ↑05 Juul 2019, 01:19Ma päris suusoojaks ei öelnud. Panime seltskonnaga mõned korrad sirgel pillid (390 ja 1190) joonele ja 100ni jõudes oli maha jäämine selline stiilis käeulatuse teema.
Ise sõitsin nende kahe taga ja ei suutnud ära imestada, kui palju insenerid sealt välja pigistanud on...
Ma olen ka väga suurte rataste austaja olnud, sest see meeletu looma jõud on ikka ulme, mida mõni masin toodab. Aga mõistuse piires kiireks sõiduks pole seda sugugi vaja. Emotsioon on muidugi täiesti erinev.
Pidin just ükspäev tunnistama, et mu 180KW Audi C6 3.0 diisel on küll toredalt jõuline aga tegelikult on ta kogu oma raskuse ja suht vanamoodsa 6- käigulise kastiga paras dinosaurus. Uuem Passat, mille 2.0 diislil on DSG kast, suudab linnas nii väle olla ja sealjuures väiksema küttekuluga, et suurema mootori point kaob nagu ära.
Aga see ei tähenda muidugi, et ma edaspidi Passatiga sõidaks
ma pean siinkohal [mention]morse[/mention] parandama, kuna mina olin selle Duke peal. Tegemist oli siiski 690 Duke'ga. Aga olen ka 390ga sõitnud ja tegemist ontõepoolest mõnusa väikse pilliga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.