Tsiklipaagi keevitamine
-
Teema algataja - Postitusi: 5362
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Tsiklipaagi keevitamine
oli see mõte ka ühel hetkel peas. kui paagist pumba eemaldasin ja asja kätte võtsin ning hakkasin mõtlema, et mida siis täpsemalt teha tuleks, et sinna vajalik rõhk sisse saada siis ei tundunudki enam nii lihtne kui alguses. pumba asemele tuleks lõigata välja mingist küllaltki tõsisest materjalist enamvähem ümmargune ketas (ühtlasi päris suure läbimõõduga, vist ligi 15cm), puurida sinna sisse augud kinnituspoltide ning ventiili jaoks. kas korgisüsteem aga peab üldse mitut bar'i rõhku vastu? või tuleb seda ka veel kuidagi modifitseerima hakata...ühesõnaga päris hops ja valmis töö ei tundunud see rõhu värk. muidu prooviks seda hea meelega veel praeguni sest ega need väljatõmmatud kohad nüüd just ideaalkujus ei ole
äkki on mingeid häid ideid kuidas ja millest selline hermeetiline ketas sinna paagipumba koha peale valmistada? ehk toimiks mingi laminaatplaat isegi? seda oleks võtta sellises mõõdus ja tikksaega lihtne töödelda kettaks.
punktiga traadi keevitamine nende mõlkide puhul ilmselt suurt ei oleks aidanud. usun, et see punktiga keevitatud traat lihtsalt poleks küljes püsinud või siis oleks traat ise järgi andnud. lisaks need pildid tegelikult eriti hästi ei näita mõlkide ulatust, aga kui punkti kaupa ja servast meetodit oleks kasutanud siis pakun välja, et kokku pigem tuleks teha suurusjärgus 30 sellist punkti päris palju punktimist..lisaks muidugi pole mul sellist komplekti, kuigi korra oli ka mõte midagi sellist hankida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.