VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
1000 km sai sõidetud sel hooajal.
Nüüd vahepeal midagi suuremat remontinud ei ole. Külma mootoriga kuulsin mingit imelikku häält mootori juurest, ilmnes et silindripea vahelt lasi veidi läbi, oli vaja polte pingutada. Ei teagi kas olid vibratsiooniga lõdvemaks läinud või tihend järgi andnud (mootor käis talvel lahti ja sai uus tihend).
Üks esiamort ajab veidi õli välja. Esialgu ei viitsi lahti kiskuda, mingid tihendid on olemas esiamortide jaoks (ei tea kas nendest piisab). Lasin õli välja, väga koledat helepruunikat-hallikat värvi löga voolas sealt välja, läks uus õ'li sisse.
Mis otseselt sõitmist ei takista, aga millega tegeleda võiks: tagumise veotähiku kinnitustelje ja/või mutri keere viskab üle, ei saa väga kõvasti kinni keerata. Teen nii, et keeran nii palju kui saab ja siis teljemutter hästi pingule pannes hoiab enam-vähem normaalselt seda tähikupoolt ka kinni. Järsku tõmmet ei tasu anda, isegi kruusateel sidurit järsku lahti lastes kaapida, siis tõmab ketipinguti poldi kõveraks ja keti lõdvaks. Need ketipingutid on üsna pehmed. "Vanasti" kui tolleaegne 3M uus oli, siis sai ikka kohapealt minnes asfaldil kummi natuke vilisema ka lastud (oleneb asfaldist ja ka asfaldi temperatuurist ning karedusest, mõnikord tõmbas otsa püsti, isegi kui ei tahtnud) ja ei olnud probleeme keti lõdvaks minekuga. Järelikult kui keermed on terved, siis peaks vastu pidama küll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.